Keskustele Kimi "Iceman" Räikkösen "ajosuorituksista"

naurraa

Foorumin otsikossa kirjoitetaan: "Keskustele Kimi "Iceman" Räikkösen ajosuorituksista."

Tuon allaolevan kun lukee, niin tulee mieleen vain että mistä ihmeen "ajosuorituksista"? Voiko tuota enää pahemmin tyriä, No ehkä häkkinen aikoinaan kun jäi lähtöruutuun kun ei osannut laittaa vaihdetta päälle autostaan. Sit lähti kävelemään siitä ja jätti auton lähtöruutuun muiden tukkeeksi ja käveli aidanviertä ja pilliti.



Räikkönen keskeytti heti Abu Dhabissa

Julkaistu: 3.11.2013 15:11

Ei tullut unelmanousua, vaan Kimi Räikkösen kisa päättyi heti alkuunsa.
Räikkönen keskeytti Abu Dhabin GP:n heti ensimmäisellä kierroksella.


Räikkösen auton etupyörä osui avausmutkassa Caterham-auton takarenkaaseen. Suomalaiskuskin Lotuksesta meni ohjausvarsi poikki ja kisa jäi siihen.

Räikkönen starttasi kisaan joukon hänniltä sen jälkeen, kun hänen aika-ajonsa oli hylätty.


IS

17

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lotuksensika

      Häpeän Räikköstä. Aina itkemässä kaikesta.

    • Neukkukuutio rulez

      Ai jaa.

      Ainaki ulkomailla kaikki palvoo Kimiä.

      Ehkä Vantaalla on toisin.

      • Ei voi ymmärtää

        Suomalaiset juntit täällä maailman peräkolkassa luulee, että ulkomailla ei muusta puhutakaan, kuin kimistä ja Suomesta! Avaa silmäs! Vai palvotaan !! Haha. Kimiä palvotaan ulkomailla yhtä paljon kun Alonsoa täällä. Hauskaa, kuinka vääristynyt maailmankuva ihmisillä on


      • NEN Atlannnin rannal
        Ei voi ymmärtää kirjoitti:

        Suomalaiset juntit täällä maailman peräkolkassa luulee, että ulkomailla ei muusta puhutakaan, kuin kimistä ja Suomesta! Avaa silmäs! Vai palvotaan !! Haha. Kimiä palvotaan ulkomailla yhtä paljon kun Alonsoa täällä. Hauskaa, kuinka vääristynyt maailmankuva ihmisillä on

        BBC news:

        Alonso = 11,300,000 hits
        Raikkonen = 15,900,000 hits

        jne jne


        Kimi on sponsorienkin suosikki. Jätetään harjoitustehtäväksi mutta ero vielä hurjempi.


        Mutu tietoa on varmaan kiva heittää mutta jos joskus pääset ulkomaille, saatat yllättyä Kimin suosiosta. Itse asun ulkomailla ja itseasiassa Kimin maineella olen saanut aika paljon nuorta tus**ua koska "ooh sinulla on samanlainen aksentti ja sukunimesikin on samantyylinen". Ei voi valittaa :D


      • Säälittävin IKINÄ!!
        NEN Atlannnin rannal kirjoitti:

        BBC news:

        Alonso = 11,300,000 hits
        Raikkonen = 15,900,000 hits

        jne jne


        Kimi on sponsorienkin suosikki. Jätetään harjoitustehtäväksi mutta ero vielä hurjempi.


        Mutu tietoa on varmaan kiva heittää mutta jos joskus pääset ulkomaille, saatat yllättyä Kimin suosiosta. Itse asun ulkomailla ja itseasiassa Kimin maineella olen saanut aika paljon nuorta tus**ua koska "ooh sinulla on samanlainen aksentti ja sukunimesikin on samantyylinen". Ei voi valittaa :D

        OLETKO TOSISSAS ? Neurettavin kirjoitus ikinä koko suomi24:n historian aikana! Haha salli mun nauraa, jos joskus pääset ulkomaille jne.. ??? hahahah oikein naista saanut hahhahah kuules poika, jos kertomuksesi on totta, niin se kertoo enemmän noista tytöistä, kun sun kimimäisyydestä haha! Ei kovin helppoja pikkutyttöjä hahhah ei kovin säälittävä kirjoitus huhhu miten saan unta !! hahha hah


      • Call of Duty jeah
        Säälittävin IKINÄ!! kirjoitti:

        OLETKO TOSISSAS ? Neurettavin kirjoitus ikinä koko suomi24:n historian aikana! Haha salli mun nauraa, jos joskus pääset ulkomaille jne.. ??? hahahah oikein naista saanut hahhahah kuules poika, jos kertomuksesi on totta, niin se kertoo enemmän noista tytöistä, kun sun kimimäisyydestä haha! Ei kovin helppoja pikkutyttöjä hahhah ei kovin säälittävä kirjoitus huhhu miten saan unta !! hahha hah

        Neurettavin ? :DD Taisi osua aika pahasti kun meni noin sekavaksi kirjoittelusi.

        Vasta 1.5 miljoonaa Suomalaista asuu ulkomailla joten se on tavallisempaa kuin Tampereella asuminen.


        http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2164988/Formula-One-driver-Kimi-Raikkonen-rubs-friends-sun-lotion-set-sail-aboard-luxury-yacht.html

        http://kimikimikimir.tumblr.com/post/43059214485/sexy-kimis-pics

        http://www.youtube.com/watch?v=xWTe-73driw

        http://www.carscoops.com/2013/05/anaked-kimi-raikkonen-offers-friends.html




        Jostain syystä kommentit ihan toisenlaisia kuin täällä amisluuseripalstalla. Sellaista se on.


      • Kehä6
        Call of Duty jeah kirjoitti:

        Neurettavin ? :DD Taisi osua aika pahasti kun meni noin sekavaksi kirjoittelusi.

        Vasta 1.5 miljoonaa Suomalaista asuu ulkomailla joten se on tavallisempaa kuin Tampereella asuminen.


        http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2164988/Formula-One-driver-Kimi-Raikkonen-rubs-friends-sun-lotion-set-sail-aboard-luxury-yacht.html

        http://kimikimikimir.tumblr.com/post/43059214485/sexy-kimis-pics

        http://www.youtube.com/watch?v=xWTe-73driw

        http://www.carscoops.com/2013/05/anaked-kimi-raikkonen-offers-friends.html




        Jostain syystä kommentit ihan toisenlaisia kuin täällä amisluuseripalstalla. Sellaista se on.

        Että ihan ulkomailla asuu hän.

        Okei, mä oon käyny Ålandilla, joten olen maailmankansalainen minäkin.

        Eine siellä antanu pesää, vaikka sanoin että Kimi on myman.

        Mitenkähän kauas ulkomaille pitäs mennä, että Kimi saa hypetystä. Ihanko Tallinnaan asti pitää lähteä, vai riittäskö viipuri?


      • ei mee läpi
        NEN Atlannnin rannal kirjoitti:

        BBC news:

        Alonso = 11,300,000 hits
        Raikkonen = 15,900,000 hits

        jne jne


        Kimi on sponsorienkin suosikki. Jätetään harjoitustehtäväksi mutta ero vielä hurjempi.


        Mutu tietoa on varmaan kiva heittää mutta jos joskus pääset ulkomaille, saatat yllättyä Kimin suosiosta. Itse asun ulkomailla ja itseasiassa Kimin maineella olen saanut aika paljon nuorta tus**ua koska "ooh sinulla on samanlainen aksentti ja sukunimesikin on samantyylinen". Ei voi valittaa :D

        Nii varmaan...nuorta nyrkkikyllikkiä saanut!


    • 4456456

      Itse asiassa Kimi on varmasti yksi tunnetuimmista suomalaisista maailmalla. Teistä moukista tuskin kukaan on koskaan Suomen rajojen ulkopuolella ollut, mutta esimerkiksi Keski-Euroopassa kaikki tietää nimenomaan Kimin, kun tulee puhetta Suomesta. Kyllä Kimi on kuningas.

      Loppukausi meni vähän huonosti Ferrari-sopimuksen takia, mikä on tietenkin luonnollista. Miksi Kimi auttaisi Lotusta ja samalla tuhoaisi Ferrarin mahdollisuuksia taistella valmistajien sarjan sijasta 2? Ei miksikään.

      • No points

        Se nyt vaan tuhos Ferrarin!


    • kjkljhjlh

      Kimuliini Matias Räikkönen vois alkaa opetella puhumaan...
      Huvittaa kuunnella sitä naukumista, hahahaha!
      Pelle piiloutuu niiden vitun isojen aurinkolasiensa taakse turvaan, siellä se finninaamainen
      liero sit otain sönköttää,, hhahahahha!!!

      • Potkut lähellä

    • Potkut lähestyy

      Tarkoittanet Kimi Icegream Räikköstä.

    • Seon viimeinenkausi

      Ensikaudella Kimi "kyntää jälkijoukoissa" jälleen. Keula pysyy samana vetojousitus mallina. Ei Ferrari kuunnellut Icegream man toiveita.Paitsi että pilttuu jäätelöaltaaseen tuodaan kauden alkaessa Kimin mielijäätelöä eli Minttu jädeä.( Kun Minttu ei skindin kanssa voi tulla paikalle. )Sitä purskellessä Kimi tokaisee taas legendaariset sanat :Emmätiiä,eimuakiinnosta.Jotaintarttistehä,entiämitä.

    • JuugaVauva

      kimuliini, tämä naukuva finninaamainen kimuliini,, hahahaha!!!
      Naukuva typerys.

    • Njggttt

      Yksi vastenmielisimpiä suomalaisia kautta aikojen. Moottoriurheilun harrastajat ovat muutenkin heikkolahjaisia nahjuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe