Hyvä akupunktio Helsingissä

Pipsa

Tietäisikö kukaan hyvää akupunktio paikkaa
Hesassa. Mitä voisitte suositella

10

6215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pistelty

Yulan Niu, lähellä Töölöntoria.
      449147

• Janne

Miten niin paras? Onko hänellä paljon kokemusta/koulutusta alalta?

Onko muita suosittelijoita?

Pitäisi nimittäin saada akupunktioaika varattua joltain johon todella on uskominen/luottaminen.

• Miina
        Janne kirjoitti:

Miten niin paras? Onko hänellä paljon kokemusta/koulutusta alalta?

Onko muita suosittelijoita?

Pitäisi nimittäin saada akupunktioaika varattua joltain johon todella on uskominen/luottaminen.

Mulla auttoi krooniseen jännetupintulehdukseen. Ranne oli vuoden särkenyt, ja särky loppui yhden käynnin jälkeen. Vaikka sanoi, että vaikea hoitaa. Meiltä on töistä käyneet muutkin, ja kaikki sanoivat, että ovat olleet tyytyväisiä. Vaikuttaa oikein kokeneelta ja tietävältä.

• Pipsa

Kiitos vinkistä. Olin kuullut että
      Töölöntorin lähellä on hyvä akupunktio
      paikka mutta en tienyt nimeä

• Ulla

Töölöntorin lähellä osoitteessa Topeliuksenkatu 3 b B 25-26 on Prometheus-klinikka, jossa hoitoja antaa Raimo Lindroos. Vastaanottoajat ovat ti ja to klo 10-20. Puh. nro 09-628 711. Hän on todella pätevä, opiskellut Kiinassa useaan otteeseen ja hänellä on paljon kokemusta. Hinta 22,- euroa/kerta.

• Antsu
        Ulla kirjoitti:

Töölöntorin lähellä osoitteessa Topeliuksenkatu 3 b B 25-26 on Prometheus-klinikka, jossa hoitoja antaa Raimo Lindroos. Vastaanottoajat ovat ti ja to klo 10-20. Puh. nro 09-628 711. Hän on todella pätevä, opiskellut Kiinassa useaan otteeseen ja hänellä on paljon kokemusta. Hinta 22,- euroa/kerta.

Onko Lindroos vaihtanut osoitetta,itse kävin vastaanotollaan kun toimi Tarkk´ampujankadulla?Mukava
        ja tosiaan käynyt Kiinassa opiskelemassa akua.

• havaittu

Forumin lääkäriasemalla Helsingin keskustassa pitää vastaanottoa suomalainen naislääkäri joka on opiskellut myös akupunktiota. Kävin kokeilemassa akupunktiohoitoa ja olin erittäin tyytyväinen (en ole tosin käynyt akuhoidossa muualla joten muuta kokemusta ei ole) . Koululääketiede yhdistettynä akupunktioon on aika kattava yhdistelmä. Kysy Mehiläisen ajanvarauksesta, siellä tietävät ko. lääkärin.

• May

Moikka!
        Mietin tässä vaan että mihin kaikkeen akupunktio auttaa??Auttaako se esimerkiksi lihas-särkyihin ja niskakipuihin??Minulla on nimittäin ollut jo useamman kuukauden kauheita niskakipuja ja lääkäri ohjasi minut fysioterapiaan.Auttaako akupunktio??

• Pate
        May kirjoitti:

Moikka!
        Mietin tässä vaan että mihin kaikkeen akupunktio auttaa??Auttaako se esimerkiksi lihas-särkyihin ja niskakipuihin??Minulla on nimittäin ollut jo useamman kuukauden kauheita niskakipuja ja lääkäri ohjasi minut fysioterapiaan.Auttaako akupunktio??

Töissä ollessani (atk-töllöttämistä) niskani olivat siinä kunnossa, että en saanut paitaa päälleni ilman apua. Kaksi kertaa akua vaivani hävisivät. Akulääkäri oli Japanissa opiskellut suomalainen (Tuominen, urheilulääkäriasema). En ole löytänyt häntä enää. Uskon akuun ehdottomasti. Totta kai heitäkin on eritasoisia.
        Uskoisin että ihan suomalaiset lääkäritovat ihan hyviä.

• Akutettu

www.gawdzinski.fi

Tosi hyvä, itse tykkäsin kovasti!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      175
      2086
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1519
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1424
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1202
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1013
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      928
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      875
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      825
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe