huono koenumero..

yyäähhh

Olen saanut nyt paljon kutosia kun muutaman kerran näytin vanhemmilleni niin lopulta sanoivat että enään yksikään kutonen niin hyvin ei käy...
Mutta seuraavana päivänä olikin matikan koe ja MINÄ SAIN KUTOSEN!! Ja meillä oli musiikin koe myös ja siitä en ole numeroa vielä saanut mutta se tulee olemaan huono...
Tekisi niin hävittää koe mutta meidän ope sanoi että jos et nyt näytä sitä niin hän soittaa vanhemmilleni!!
En haluaisi isoa soppaa keittää ja en haluaisi että minulle huudettaisiin...
Mitä mä ny teen??!!

33

6967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lol -_-

      No voi sua. sul on hyvä elämä. pääse asian yli lol
      Ainaki sul on ihmisii jotka kuuntelee ja ymmärtää jos sulla ois jotain sanottavaa.

      • alottaja

        Enkä pääse sitte ne enemmä valvoo mun läksyjen tekoo,pitää lukea vit*sti kokeisiin,pitkä tietokonekielto,en voi käydä kavereilla,
        en voi koskaan pitää hauskaa,joulukin piloilla, luettelenko lisää?


      • alottaja
        alottaja kirjoitti:

        Enkä pääse sitte ne enemmä valvoo mun läksyjen tekoo,pitää lukea vit*sti kokeisiin,pitkä tietokonekielto,en voi käydä kavereilla,
        en voi koskaan pitää hauskaa,joulukin piloilla, luettelenko lisää?

        ....Ja mulla on terkka vasta keskiviikkona se on ainut ihminen jolle juttelen ja saatan kuolla siihen asti,saan todennäköisesti haukut veljeltäni ja naurut,en sais ees täällä olla,ei herkkuja (ei ole tärkeä kyllä mutta ihan sama),koulunkäynti pitää "kiinnostaa *ei v*ttu*,
        Saan haukut parhaalta kaverilta ja kiristys tavan,
        Vanhemmat haukkuu mut jaa en jaksa enempää laittaa


      • Ei_oltu_opetettu
        alottaja kirjoitti:

        Enkä pääse sitte ne enemmä valvoo mun läksyjen tekoo,pitää lukea vit*sti kokeisiin,pitkä tietokonekielto,en voi käydä kavereilla,
        en voi koskaan pitää hauskaa,joulukin piloilla, luettelenko lisää?

        Sama juttu.. Oon 9-10 oppilas ja oon nyt saanut paljon seiskoja. Olen siis viidennellä. Viime matematiikan kokeesta sain 7- , mutta 2-3 tehtävää ei oltu opetettu minulle. (Kipeenä paljon) Niistä 2-3 tehtävästä siis 0p, eli onko paha saada 7-, kun paria tehtävää ei oltu opetettu? No iskä sanoi, että jos alle kasia tulee, niin PALJON enemmän harjoittelua, kaveri- ja pelikielto.. Yms..


      • Kaveri- ja pelikielto seiskasta? Mitä helvettiä!? Seiska on minusta ihan OK-numero.


      • Anonyymi
        alottaja kirjoitti:

        Enkä pääse sitte ne enemmä valvoo mun läksyjen tekoo,pitää lukea vit*sti kokeisiin,pitkä tietokonekielto,en voi käydä kavereilla,
        en voi koskaan pitää hauskaa,joulukin piloilla, luettelenko lisää?

        Tää menee vähän yli mitä sä sanot.
        Opiskele mä olen saanu jo 2 kutosta englannissa ja matikassa ja todennäköisesti kolmannenkin kerran
        Mä nyt päätin että ne on mun viimeiset kutoset lopuista 8-10 laita tavoite itsellesi ja harjoittele☺☺☺


      • Anonyymi

        Eikö ole muuta sanottavaa? Olisit vaiti.


      • Anonyymi

        Älytön iva.


    • helppo huijaus

      Väärennä äiskän nimmari siihen kokeeseen.
      Sisko teki usein näin ja ei jääny kiinni.

      • aloittaja

        Joo mä tiedän ton ja mä oon kokeillu ja ei siinä hyvin käyny.......


      • Anonyymi
        aloittaja kirjoitti:

        Joo mä tiedän ton ja mä oon kokeillu ja ei siinä hyvin käyny.......

        vitttuuuuu


    • .......,.....5...,.,

      Lue kokeisiin vaikka se on joskus tylsää saisit paremmn numeron tai pyydä tukiopetusta. Kerro kouluteterveydenhoutajalle tai kuraattorille jotka auttavat sinua. Kerro vanhemmille että yritit parhaasi ja seuraavaan kokeeseen,luen varmasti!

      • aloittaja

        Joo..Pakkohan se on :/ Onneksi huomenna terkka ja täti on super mukava nii sille voi jutella ja aikosinkin sanoa asiasta mutta kiitus~


      • Anonyymi

        Kiitos. Tätä tulen käytmään


    • ka 8.9

      mä en osaa kuvitella mitä mun vanhemmat sanois jos saisin kutosii tollee ku ne on iha rageis jos saan 8

      • jokuihminen

        Mä oon saanu nyt joku neljä kasia 8 luokan aikana. Äiti ragetti mulle pari kolme tuntia siitä, että pystyn parempaan. Täällä mä nyt istun ja teen historian propaganda kirjoitelmaa kymmeneltä perjantaina. Maanantaina tämä pitää palauttaa ja meillä on historian karttakoe. Tiistaina pitää palauttaa äidinkielen pohtiva teksti romaanista. Torstaina mun on ihan pakko palauttaa biologian eläimen vuosi esitys, joka on jo viikkoja myöhässä. Seuraavana viikonloppuna pitää palauttaa terveystiedon tutkielma, jonka pitää olla vähintään 3 sivua pitkä. Mä oon saanu kirjoitettua puoli sivua. Miten opettajat oottaa, että pystyy tekemään kaiken?


      • Anonyymi

        Sama


    • :Dddddd

      Ei vittu:Ddddd mää nii tiiän tää on kusetus koko paska

    • limonade

      No mulle kävi sillee et mul oli joskus marraskuussa 2013 kaikkii koekita ja en oo vielkää uskaltanu näyttää niit ja sain silti hyvii numeoir no pari 6 ja 7- ja 8 mut nyt mun vahemmat on alkanu kyselee ja ne meinaa soittaa opelle mitä teen ??

    • Osaamaton

      No mä saan paljo huonompia numeroita ku sä ku oon ysillä ja 4:sta tai neljä puol kokoajan, ja äiti yrittää auttaa mut ku sille sanoo et ku koepaperi tulee pulpetille nii mä unohan kaikki mitä oon koittanu opiskella mut se ei usko, ja on ADD (lukihäiriö, ei liity mitenkää ADHD:hen) eli en muista mtn mitä luen ja oon käyny satoja kertoja palavereissa jossa koitetaa parantaa arvosanaa mut ei oo motivaatiota lukea ja ei kiinnosta myöskää, et mulla se pahempi tilanne on, ja onhan se kiva et porukat koittaa auttaa mut ne ei usko ku sanoo et en muista mtn mitä oon lukenu

    • jokuvaan1234567

      Kaikessa ei voi olla hyvä. Itekki saan aina kielten kokeista 6-7 . Mutta muista 9- - 10

      Kyllä saatana pitäisi ihmisten tajuta että kaikessa ei voi olla hyvä

    • demit

      sain kokeesta 9 ja mun mutsi hakkas mua ja sain jälki-istuntoa koulussa auttakaa :(

      • Anonyymi

        Miksi pilailet?


    • 9ja10oppilas

      Vaikka tää onki jo aika vanha keskutelu, niin kerron silti, että kokeisiin lukeminen on vaan sun parhaakses, mitä sä aiot tehdä aikuisena, jos et edes pääse lukioon? En usko, että et haluais ollenkaan hyvään työhön josta saa hyvin palkkaa ja se on susta mielenkiintoistakin. Vanhemmat ajattelevat sun parasta, et voi elää vaan pelaamalla tietokonetta ja vanhempien rahoilla. Sun parhaakses olis tulla hyödyksi yhteiskunnalle ja loppujen lopuks oot aika yksinäinen ja on tylsää, kun et tee mitään. Tuskin kovin moni nainenkaan ottaisi tuolilla löhöävää tietokonetta pelaavaa miestä. Suosittelen lämpimästi kokeisiin lukemista.

    • 7luokkalaine

      Help me! Sain enkun kokeesta 6puol ja äiti on varmasti ihan raivona ku kerron joten en uskalla kertoo mitä teen?

      • Just brace yourself and face the music.


    • Anonyymi

      Pyydä huoltajaa opettamaan sinua ei se ole maailman loppu oon mökillä saanu montakin 6 kokeesta mut mieti vaan mikä meni pieleen pyydä huoltajaa tai opettajaa opettamaan sulle se niin voi olla vähän parempia arvosanoja♡

    • Anonyymi

      Tuntuu olevan kova painostus sinulla. Opelle ja vanhemmille tulisi tehdä jotakin.

    • Anonyymi

      Siis mua pelottaa et mun vanhemmat suuttuu mulle. Mä sain ekan kerran 6 kokeesta ja aikasemmin oon saanu vaan 9-10 arvosanoja. Vanhemmille tulee kohta viesti Wilmaan ja ne varmasti suuttuu!! Mä itkin jo koulussa. Ei olisi mitään viha kommenttia tänne, vaan sellasii jotka auttaa... :(

      • Anonyymi

        Pelaa vähemmän FN


      • Anonyymi

        Mitä tapahtui? Olitko poissa opetuksesta? Sairaana ja koulutyö jäi tekemättä? Pyydä tukiopetusta jos noin on. Jos omaa viitsimättömyyttä, ota virheestä opiksi ja tee annetut tehtävät jatkossa. Ei tuo ole maailmanloppu vaikka noin kävi tällä kertaa.


    • Anonyymi

      Okei

      • Anonyymi

        Okei


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe