eli mä en saa pelata mitään k-16 pelejä tai varsinkaan k-18 pelejä.
se on iha perseestä ku vittu xboxissakin on joku esto ettei voi pelata k-16-18 pelejä joka ei toimi kylläkään kun olen kavereilta lainannu pelin nii pysty pelaa.
miks peleissä ees on ikärajat?! siis ikärajat vois olla sellasil jotka ei erota pelejä todellisuudesta tai saa helposti vaikutteita...
ite oon ihan normaali, en mikään yllä maininneista joten en ymmärrä miksen saa pelata edes k-16 pelejä... ja olen 13v poika.
ylisuojelevainen äiti
elämäonperseestä
3
1595
Vastaukset 3
- elämäonperseestä
mitä helvettiä ? miks tää johonki vitun espanjan la liga palstalle tuli ??
tän piti tulla pelit palstalle - jumalauta1
Mee vittuun. Ketään ei kiinnosta säälittävät ongelmasi. Peleissä on ikäraja syystä. Nyt nosta se lihava perseesi tuolista ja mene harrastamaan liikuntaa. Kusipää
- Vittusäoothomo
Vittu Ammu sun mutsi vitun läskihuora ja vittu lyö sun xboxi asetukset tehtaisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361