eli mä en saa pelata mitään k-16 pelejä tai varsinkaan k-18 pelejä.
se on iha perseestä ku vittu xboxissakin on joku esto ettei voi pelata k-16-18 pelejä joka ei toimi kylläkään kun olen kavereilta lainannu pelin nii pysty pelaa.
miks peleissä ees on ikärajat?! siis ikärajat vois olla sellasil jotka ei erota pelejä todellisuudesta tai saa helposti vaikutteita...
ite oon ihan normaali, en mikään yllä maininneista joten en ymmärrä miksen saa pelata edes k-16 pelejä... ja olen 13v poika.
ylisuojelevainen äiti
elämäonperseestä
3
1030
Vastaukset
- elämäonperseestä
mitä helvettiä ? miks tää johonki vitun espanjan la liga palstalle tuli ??
tän piti tulla pelit palstalle - jumalauta1
Mee vittuun. Ketään ei kiinnosta säälittävät ongelmasi. Peleissä on ikäraja syystä. Nyt nosta se lihava perseesi tuolista ja mene harrastamaan liikuntaa. Kusipää
- Vittusäoothomo
Vittu Ammu sun mutsi vitun läskihuora ja vittu lyö sun xboxi asetukset tehtaisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624809- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481741