ylisuojelevainen äiti

elämäonperseestä

eli mä en saa pelata mitään k-16 pelejä tai varsinkaan k-18 pelejä.
se on iha perseestä ku vittu xboxissakin on joku esto ettei voi pelata k-16-18 pelejä joka ei toimi kylläkään kun olen kavereilta lainannu pelin nii pysty pelaa.
miks peleissä ees on ikärajat?! siis ikärajat vois olla sellasil jotka ei erota pelejä todellisuudesta tai saa helposti vaikutteita...
ite oon ihan normaali, en mikään yllä maininneista joten en ymmärrä miksen saa pelata edes k-16 pelejä... ja olen 13v poika.

3

<50

Vastaukset

• mitä helvettiä ? miks tää johonki vitun espanjan la liga palstalle tuli ??
    tän piti tulla pelit palstalle

• Mee vittuun. Ketään ei kiinnosta säälittävät ongelmasi. Peleissä on ikäraja syystä. Nyt nosta se lihava perseesi tuolista ja mene harrastamaan liikuntaa. Kusipää

• Vittu Ammu sun mutsi vitun läskihuora ja vittu lyö sun xboxi asetukset tehtaisiin

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Taloyhtiön hienoin asunto! Tällainen on VilleGallen luksuskoti pahamaineisen vankilan naapurissa – kuvat!
  • Nuoren naisen uskomattomat pakarat! Pikkukaupungin tyttö alkoi tykittää muhkeita pyllykuviaan Instagramiin – tienaa nyt jättisummia, eikä mikään ihme
  • Vau, todellinen kissanainen! Jessica Edström ja superuhkea tiistai - mirrikin näkyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    102
    3980
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    13
    2042
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    27
    1928
  4. Otin vastaan osa-aika töitä kaupasta

Huomasin että suomen anteliaan sosiaaliturvan ansiosta tienään 5 päivänä viikossa 3 työtuntia tekemällä saman verran kuin 5 päivänä 8 tuntia päivässä
    Maailman menoa
    29
    1312