eli mä en saa pelata mitään k-16 pelejä tai varsinkaan k-18 pelejä.
se on iha perseestä ku vittu xboxissakin on joku esto ettei voi pelata k-16-18 pelejä joka ei toimi kylläkään kun olen kavereilta lainannu pelin nii pysty pelaa.
miks peleissä ees on ikärajat?! siis ikärajat vois olla sellasil jotka ei erota pelejä todellisuudesta tai saa helposti vaikutteita...
ite oon ihan normaali, en mikään yllä maininneista joten en ymmärrä miksen saa pelata edes k-16 pelejä... ja olen 13v poika.
ylisuojelevainen äiti
elämäonperseestä
3
769
Vastaukset
- elämäonperseestä
mitä helvettiä ? miks tää johonki vitun espanjan la liga palstalle tuli ??
tän piti tulla pelit palstalle - jumalauta1
Mee vittuun. Ketään ei kiinnosta säälittävät ongelmasi. Peleissä on ikäraja syystä. Nyt nosta se lihava perseesi tuolista ja mene harrastamaan liikuntaa. Kusipää
- Vittusäoothomo
Vittu Ammu sun mutsi vitun läskihuora ja vittu lyö sun xboxi asetukset tehtaisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420