Meille olisi tulossa talopaketti lämmitysvalmis asennuksena, eli pakettitoimittaja tekee perustuksista vesikatteeseen asti ulkovuorauksineen, talossa on autokatos sekä pieni varasto. Pakettiin kuuluu puutavara sekä levytarpeet sisäpintoihin, väliovet sekä kaikki eristeet. Itse tehtäisiin melkein kaikki työt poislukien ehkä sisä maalaus ja tietenkin konetyö. Myös lvis työt onnistuu tavaroiden hinnalla kysymys kuuluukin että mihinkä lopulliseen hintaan tämmöinen voisi pysähtyä jos paketin hinta on noin 70 000 ja kohde tulisi helpohkolle vuokratontille
talon hinta
sepisiistola
1
113
Vastaukset
- Vähän enemmän
Vähän epäilyttää lähtökohta, jos osaamista on noin paljon niin kyllä budjetinkin hahmottamine pitäisi onnistua. Joka tapauksessa enemmän kuin 70000. Jos kaikki työ tosiaan onnistuu omana, niin eihän siihen muuta tule kuin tarvikkeiden hinta. Rakennuskustannuslaskentaan löytyy esim. kirjastosta oppaat , josta näet tarkalleen eri rakennevaihetoehtojen jm tai m2 tai m3 tai kappalehinnat, töineen tai ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149136Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893740- 202203
- 871383
- 271135
- 1131128
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551063