Kysisin, että onko vastaanottaja lukenut viestin silloin, kun on ne 2 väkästä ilmestynyt vai onko viesti vain mennyt perille?Eikö sen pitäisi näkyä "nähty viimeksi" muodossa, kun viesti on luettu?
3
572
Vastaukset
- Näin se on
Siihen tulee se vihreä merkki kun viesti on mennyt perille, mutta tosiaan kyllä ne vihreät "kaksi väkästä" tarkoittaa, että viesti on nähty. Tosin se ei tarkoita, että vastaanottaja aina olisi heti lukenut viestiä.
- whatsappitar
Täytyy kysellä vielä tyhmiä, mut haluaisin tietää, että näkyykö kontakti itellä vaikka toinen osapuoli olisi mut poistanut kontakteistaan? Ja meneekö viestit perille kontaktille joka on mut poistanut? Lähetin viestin ja siihen tuli ne 2 väkästä... Ja näen yhä edelleen koska hän on ollut paikalla viimeksi
- Neuvoja77
Onko ilmaista laitta whatss app vai tohtiiko ladata sekä pystyykö sen poistamaan jos lataa eikä haluakkaan ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118