Tällaista ilmoitusta herjaa asentaessa OpenOfficea. Kuinka tulisi toimia. Windows versio kyseessä.
Integrity check failed
2
363
Vastaukset
- 4.1.
Lataamasi asennuspaketti on vioittunut jotenkin latauksen aikana.
Mikä versio oli kyseessä?
Latasitko sen OO omilta sivuilta vai jonkun "kolmannen osapuolen" sivulta?
Koeta ladata se uudestaan.
Samoja ongelmia tuolla Win7 ja OO 3.4.1. kanssa (engl.)
https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=15&t=58904 - Ben Hur
Samantapainen juttu tapahtui minullekin, eli OpenOffice 3.4.1 Windowsille (suomeksi), asennusvirhe.
Asentaessani pakettia koneelle tuli kesken kaiken ilmoitus "1335. openoffice1.cab on viallinen". Asennusohjelma antoi mahdollisuuden yrittää uudelleen, mutta kolmen kerran jälkeen luovutin.
Vika voi hyvinkin olla omassa latauksessa, mutta raportoinpa nyt kuitenkin tämän ihan siltä varalta, jos sattuisi olemaan niin, että se on asennuspaketissa itsessään. Jätän suomi-version sikseen ja asennan englanninkielisen.
Latasin tuon suomi-version tämän sivun linkin kautta:
http://www.openoffice.org/fi/lataa.html
Eli sivu on (ilmeisesti?) OO:n oma, mutta linkki johti silti johonkin source forgen vai mikä se nyt oli, sivulle...
Lopuksi ehdotus: Olisi kätevää, jos asennusohjelma jo heti saman tien pystyisi tarkistamaan itsensä niin, että asennusta ei edes aloitettaisi jos paketti on virheellinen. Mutta tämä nyt on vain tietämättömän ajatus, enhän minä näistä teknisistä asioista paljoa tajua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671