Onko kukaan asentanut kotiinsa suomalaista astiankuivauskaappia? Onnistuiko hyvin, ritilät sopivat hyvin kaappeihin jne.?
Mistä ostitte ritilät? Paljonko maksoi noin suunnilleen?
astiankuivauskaappi
3
389
Vastaukset
- keittiönoita
tettiin ritilät K raudasta. Niitä oli muistaakseni 2:hta eri pituutta. Rakennusvaiheessa tiesin haluavani kuivauskaapin ritilän ja valittiin kaapin leveys se mukaan. Tosin ei taida kovin montaa standardi leveyttä olla. Hintaa en muista kun tästä 15 v. aikaa, mutta hinta oli todella mitätön. Suomesta lomamatkalla ostettiin ja tuotiin matkatavaroissa kotiin. Googletappa k raudan sivuilt :)
Myöhemmin vaihdoin ylimmän ritilän tilalle tavallisen hyllyn kun tarvetta ei ollut niin paljoon valuttamiseen. Olen todella tyyttväinen ritilästäni.- viime viikolla
Tokman kotisivut lautashylly n.8€
- jespi
Ostimme kymmenisen vuotta sitten saksalaiset Nolte Küchen valmistamat keittiökaapit. Tilatessani kysyin myyjältä olisiko mahdollista saada astiankuivauskaappia. Myyjä tiesi mitä tarkoitin, koska kuulemma italiaiset haluavat usein sellaisen (Olen tosiaankin nähnyt niitä Italiassa). Kaapin mallimerkintä oli HTH 60-94 (lev.60cm kork.94cm) Hängeschrank mit Abtropfregal. Kaappia oli myös 68 cm korkeana HTH 60-68. Kuvia kaapeista on sivulla http://www2.nolte-kuechen.de/web/nl/resource.nsf/Files/typenuebersicht/$FILE/typenuebersicht.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121555
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1531289Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097- 641071
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24928- 43916