Kaipaisin vinkkejä siitä, mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon "uusperhettä perustaessa". Eli ollaan tyttäreni kanssa muuttamassa uuden mieheni ja tämän lasten luokse. Lapset ovat keskenään kutakuinkin saman ikäisiä ja tulevat hyvin toimeen keskenään sekä meidän uusien aikuisten kanssa. Mistä kaikesta on hyvä sopia etukäteen? Miten asumiskustannusten kanssa olisi järkevää toimia? Miehellä siis on asuntolaina.
Kaikenlaiset vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita.
Saman katon alle..
Nanni
1
169
Vastaukset
- Nanni
Menikin ihan väärään paikkaan tämä viesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331411Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 104984
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43983- 68805
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779- 42766
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117765- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55615