Minkäslaista palkkaa muut palkanlaskijat saavat? Meillä maksetaan 1750 eur/kk. Työnantaja perustelee palkkausta sillä, että työ on helppoa - vaativammasta palkanlaskennasta saisi enemmän. Mitähän lie tuo vaativampi palkanlaskenta sitten on? Meillä vaativaan ei riitä esim. usean tes:n osaaminen.
Palkanlaskijan palkka
3
713
Vastaukset
- 5+10
vaaditaanko tuohon koulutusta?
- meillä näin
Minä valmistelen nimmareita vaille valmiiksi työsopimukset (koeajat, rikosrekisteriotteet, palkka, määräaikaisuuden perusteet), työkokemuslisäpäätökset, hoidan työtapaturma-asiat, neuvon henkilökuntaa ja esimiehiä eläke-, vuorotteluvapaa- vuosiloma-, sairausloma- yms asioissa, laitan palkat maksuun (250 henkilöä), vastaan siitä että palkkakustannukset menee oikeilta kustannuspaikoilta, teen työllistämistukitilitykset, erilaiset raportit, ennusteet, tilastot....työaika ei tahdo riittää mutta työ on tosi mielenkiintoista ja vaihtelevaa, työpäivät menee hujauksessa.
Meillä on käytössä 7 eri työehtosopimusta. Palkka hiukan päälle 3000 €/kk.
Meillä siivoojan lähtöpalkka on 1773 euroa ;) - Hyvä asiakaskanta?
Samanlaisessa kuopassa ovat monet, harva 2000 tai yli kuussa saa. Oletko miettinyt yrittäjyyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059