LAPPEENRANNAN TATUOINTI-LIIKKEET

Shadow

Moikka, tatuoinnin ottoa suunnittelen. Ollaan parin kaverin kanssa aiemminkin mietitty että mihin liikkeeseen kannattaisi mennä? Ei edes ole tietoa kaikista liikkeistä, kun kuulemma pari hyvää tatuoijaa tekee kotonakin.

Kokemuksia (hyviä ja huonoja)? Suositelkaa !

Kiitti vastauksista !

15

3443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cherster

Ite aikoinani käyny tuossa Heavan and Hell:issä, tosin ei mitää käryy ketkä siel täl hetkel tatuoi.. ku taitaa sielläki vaihtuu porukka tiuhaa. Moni ainaki tota paikkaa kehunu, joten kai on ihan ok.

• -asiakasomistaja-

Mä kävin prisman pikasuutarissa ottamassa tatskan. Ei se mikään taiteilija ole ja sattuikin saatanasti, mutta kun maksoin vihreällä kortilla, sain bonuksen lisäksi maksutapaedun, se kannatti.

• mievaa

Raining Blood Tattoo

• jokuvaa

Älkää ainakaan menkö Ming-naa Tattooseen :D Kattokaa vaikka kuvia facesta, en ikinä antais ton tehdä ihooni yhtään kuvaa ! Ja asiakkaat on onnellisia noista kuvista? :D mikä himo ihmisillä on saada halpaa leimaa nahkaa, laatu maksaa !

• BB-August

Tatuointi on idioottien hommaa vaikka pystyisi printtaamaan valokuvia ihoon. Naisille ei tatuoinnit sovi lainkaan, eikä miehille jos he alkavat vähääkään muistuttaa lapsenmielistä BB-Joukoa =))

• ink rulez

Mun mielestä tatskat on tosi kuuleja. Ite ainaskii otan niitä lisää, kunhan saan hilloo jostain.

• kuulimuuli

JA paskan kuuleja, kuvan laadulla ei ole mitään merkitystä! Ainoa merkitys on sillä mihin kuva liittyy. Jokainen kuka lopulta muistuttaa jotain sarjakuvalehteä katuu vanhempana. Ja älkää nyt tulko lapsukaiset sanomaan, etten minä ainakaan, kun ette todellakaan voi tietää siihen vastausta.

• E-K-O

Tatuoinnit lyhentävät elinaikaa vaikka sitä ei julkisesti tunnusteta, onko lie edes kunnolla tutkittu. Joka tapauksessa iho on elin joka tarvitsee happea. Lopulta siis on sama tatuoiko maksaa, haimaa, munuaisia vai ihoa.

• inkkimies

Mitä ne ihmiset ketkä ei aiheesta mitään tiedä mussuttaa ihan omiaan! ottakaa asioista selvää ennen kuin julkisesti lauotte noita päättömyyksiä! Tatuoinnit on jokaisen ihmisen oma asia,onko niitä vai ei. Jokainen tykkää eri asioista ja kaikkia ei voi miellyttää eikä todellakaan tarvitsekkaan. Mun mielestä tatuoinnit on hieno asia jos kyseessä on kuva joka on ammattitaidolla tehty. Ne huonosti tehdyt suttuiset töherrykset kaduttaa varmasti omistajaansa alkuinnostuksen jälkeen. Omiani en kadu nyt enkä koskaan ja tatuoidut naiset on hot!!!

• +++
        inkkimies kirjoitti:

Mitä ne ihmiset ketkä ei aiheesta mitään tiedä mussuttaa ihan omiaan! ottakaa asioista selvää ennen kuin julkisesti lauotte noita päättömyyksiä! Tatuoinnit on jokaisen ihmisen oma asia,onko niitä vai ei. Jokainen tykkää eri asioista ja kaikkia ei voi miellyttää eikä todellakaan tarvitsekkaan. Mun mielestä tatuoinnit on hieno asia jos kyseessä on kuva joka on ammattitaidolla tehty. Ne huonosti tehdyt suttuiset töherrykset kaduttaa varmasti omistajaansa alkuinnostuksen jälkeen. Omiani en kadu nyt enkä koskaan ja tatuoidut naiset on hot!!!

Kuule pelle, vanhoilla kunnon neulatatuoinneilla on jotain arvoa, nykyajan kuvien tilalle suosittelen kiiltokuvia tai jotain muuta jotka voi repiä pois kun kyllästyy.

• 4+5

ei ainakaan se helvetin enkeleitten paikka torin kulmalla häävi paikka ole, enkä suosittele ketään tukemana rikollista järjestöä

• tunnearvo puuttuu

Ei ainakaan karvisen samille. En saanut mitä tilasin.ei suostunut tekemään.siinä sit paineen alla piti valita toinen kuva. ...jota nyt inhoan.ammattitaitoista? Ei minusta.

• jaska 3

Aattelin ottaa kumiankan kuvan selkään ja jos onnistuu, persreiän valkaisun, joka kuulemma on ihan hottia.

• manne

aleksi tekee sammonlahes halval. palkkioks se haluu kikkelii pyllyy, niiku sen isä teki sille.

• Jptp

Voivoi olet säälittävä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe