PLAZAN KANARIAPALSTA

Molla

Hei
Tietääkö joku, onko Plazan Kanariasivustoille tapahtumassa jotain? Jos on, mistä sitten löydän Ooke-karat ja Sotavenhot. Niitä on ollut mukava lukea, itsekin olen talvipakolaisena täällä.

31

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopsi

      Tapahtumassa mitä? Toivottavasti ei mitään ikävää, sillä onhan plaza nyt kuitenkin paras sivusto mitä Kanarian saariin tulee. Sopivasti asiaa ja asian viertä. Tässä nähdään mitä tarkoittaa kun on rekkautumispakko eli trollit pysyvät poissa ja aito kanariakeskustelu saa ansaitsemansa jalansijan. Ihmekös tuo että tämän palstan kirjoittajien kerma on plazaan siirtynyt.

      • 13+19

        Plaza on varmasti paras porttolacrutsin kehumiseen keskittynyt sivu, mitään virkaa sillä ei ole kanarian saarten kommentointiin, se yksi akka pitää siitä huolen.


      • 19+11
        13+19 kirjoitti:

        Plaza on varmasti paras porttolacrutsin kehumiseen keskittynyt sivu, mitään virkaa sillä ei ole kanarian saarten kommentointiin, se yksi akka pitää siitä huolen.

        Kuka kutsuu Puerto de la Cruzia porttolaksi? Tuleeko kenellekään nimiä mieleen?


      • ei kermaa

        Vuosia näitä palstoja seuranneenaen en olisi ihan samaa mieltä.
        Voihan niitä sisäänlämpiäviä pienen piirin juttua lukea.Kerma? Enemmän tahtoo olla asian viertä. Onhan siellä ollut rajuja riitojakin.
        Sanoisin myös, että kaikkea täälläkään ei kannata halveksia. Paljon löytyy asiaa, kun hyppää sopivasti yli.


      • jr.
        13+19 kirjoitti:

        Plaza on varmasti paras porttolacrutsin kehumiseen keskittynyt sivu, mitään virkaa sillä ei ole kanarian saarten kommentointiin, se yksi akka pitää siitä huolen.

        fb:ssä on myös ryhmä Kanarian ystävät. Siellä esiinnytään omilla nimillä, joten trollit eivät häiritse.


      • hgdw
        jr. kirjoitti:

        fb:ssä on myös ryhmä Kanarian ystävät. Siellä esiinnytään omilla nimillä, joten trollit eivät häiritse.

        Anna linkki


      • J.S.
        jr. kirjoitti:

        fb:ssä on myös ryhmä Kanarian ystävät. Siellä esiinnytään omilla nimillä, joten trollit eivät häiritse.

        Hei jr., kiitos vinkistä. Vaikuttaa ihan asialliselta ryhmältä.


    • ookke kara

      Mistähän täällä suomi 24:lla kirjoitellaan, pääasiassa Inglesistä ja yleensäkin Gran Canariasta. Miksi ei jossain Plazalla esim. saa kirjoittaa Teneriffasta ja Puerto de la Cruzista, joka on eräille kuin punainen vaate. "Aina sataa, eläkeläisten paikka" ja ym. vastaavaa. Meillä useammalla plazan kirjoittajilla on omat blogit ja sitten kirjoitellaan facebookissa ja laitetaan sinne valokuvia. Että tämmöistä.

      • jr.

        Facebookissa sitäpaitsi jää lärväilyt pois, kun juuri kukaan ei uskalla nimellään lärväillä, joten fb Kanarian ystävät!


    • punainen puhelin

      Palstaa mitä täällä ei sa mainita tuntuu vain olevan muutamille ja valikoiduille.Jos uskallat estää eriävän mielipiteesi saat kyllä huomata kuka palstalla määrää.Onhan tältäkin palstalta hävitetty monta kirjoitusta jonkun toimesta,kun joku on vetänyt herneen nenäänsä.Kermasta en tiedä,olisiko ennemminkin hapanviiliä?

    • plaza

      Aloittajalle tiedoksi; kyseessä oli Kanariansaarten sivusto, joka lopetettiin, ei Plazan Kanarian osio. Eli ei syytä huoleen, saamme nauttia vielä mm. Sotaventon mukavista kuulumisista Teneriffalta :)

      • -"-

        juu tän em. kanarian saarten sivusto linkki vie nyt pikavippivertailuu. vihjanneeko sitte rahoituskeinoo jolla kanarijalle pääsee... jossei taskuhienoo satu olemaa tai ponsori on kitsas


    • Ansku

      Mistä löytää Kanarian konkareiden blogeja joita heillä kuulemma on? Olisi kiva lukea tarinoitaan enemmänkin.

    • yks vain

      Googleta, googleta ja etsi matkanjärjestäjien sivuita, Napsu: matkakertomuksia, Teneriffan retket, Riitta matkustaa jne..........

      • Mörrikkä

        Ei sovi uhohtaa Vilperin mökkipäiväkirjaa.


      • saunakuva
        Mörrikkä kirjoitti:

        Ei sovi uhohtaa Vilperin mökkipäiväkirjaa.

        Kyllä hän itse pitää siitä huolen että pysyy suttuisten fotojensa kanssa otsikoissa.


    • vilperi571

      Sorry vaan että että olet pahoittanut mielesi nk. suttuisten kuvien vuoksi; mun perseeni ei vain kestä parempaa kameraa kuin digipokkari ja sinäkin vältyt näiltä olematta avaamatta linkkiä!!
      Kävijöitä riittää ihan mukavasti ilman sinuakin ja tuo pieni "facelifti" on näköjään parantanut seuraamista vielä hiukasen lisää!! :)

      • -"-

        huomasikko? taas lähti linki ku telkkä pöntöstä, ei tosi mun toimesta


      • vilperi571
        -"- kirjoitti:

        huomasikko? taas lähti linki ku telkkä pöntöstä, ei tosi mun toimesta

        Jep!!! :) Tosin linkki on luettavissa tuolla eräällä sivustolla jota ei saa täällä mainostaa; heitin sinne jatkohöpinöiden sekaan viestin tämän sivuston nykyisestä käytännöstä ja ainakin se on vielä paikallaan!! :)
        Äsken vasta palasin konheen ääreen kun oli hiukasen noita muita kiireitä! :)
        En edes yritä laittaa uutta linkkiä sivustolle tänne kun se näyttää olevan sellainen punainen vaate jollekin!!!
        Samoin kuin selostava viesti palvelimen vaihdosta oli häipynyt bittiavaruuteen vaikka ei sisältänyt edes linkkiä!! :)
        Mutta okei; näillä eväillä matkaa jatketaan ja lisää sivustolle saadaan huomiota kun tälläistä postauksien poistamista harrastetaan!!
        Nyt hiukasen vahingosta viisastuneena otan talteen tän viestin joka ilmestyy tarvittaessa aina tämän viestin häipyessä uudestaan ellei ylläpito "bannaa" minua lopullisesti!!
        Mulle homma on se ja sama; mä voin kuitenkin käydä lukemassa uudet viestit, mutta vastauksia en voi enää lähettää joillekin tietoa janoaville!! :)


      • telkkä
        -"- kirjoitti:

        huomasikko? taas lähti linki ku telkkä pöntöstä, ei tosi mun toimesta

        linki onko se joku lintu?


      • -"-
        telkkä kirjoitti:

        linki onko se joku lintu?

        buahhahhaaa. hei täähä on iha paras. mite sä hokasitki❔


    • vilperi571

      Parit kyssärit tekee mieli laittaa ylläpidolle; mikä on syynä että ihan asialliset vastaukset poistetaan foorumin siirtymisestä toisen palvelun alaisuuteen, vaikka ei edes linkkiä kyseiseen palveluun laiteta!??
      Toinen kysymys koskee linkittämistä; näitä sivuja jo vuosia seuranneena ja aina on ollut asiallisten linkkien laittaminen mahdollista!!
      Mikä äkkinäinen syy on nyt poistaa esim. allekirjoittaneen linkit!????
      Jospa ylläpito ihan ite heräisi vastaamaan näihinkin kyssäreihin aluksi!!
      Lisääkin kysymyksiä kyllä riittäisi, mutta hiukan omakohtaistakin kokemusta löytyy, niin ennemmin tääkin viesti häipyy bittiavaruuteen, kuin että joltain ylläpitäjältä siihen vastaus saataisiin!! ;)

      • 16+20

        Eikös sinut lempattu rutinoidesi vuoksi orkistakin jokunen vuosi sitten, katso peiliin


    • vilperi571

      Orkista minua ei ole lempattu kertaakaan; olen ihan täysivaltainen jäsen siellä tosin vähemmän nykyään kirjoittelen sinne.

    • -.-

      Joku iskee sulkua oikein urakalla kirjoituksiin, tosin eilinen kirjoitelma rouvasta lähti, kuin se kuuluisa paska Junttilan tuvan seinästä.

      • Sitkeetä

        Eli punainen puhelin toimii taas.


    • Kas kummaa

      Puertossa kevyttä yläpilveä, tuulee ,vihmoo sadetta, syöty kevytsalaattia taivaallisella kastilla. Edellä pääpiirtein matamen päivityksiä seniorikansalaisten Puerto de la Cruz:sta.

      • kas kummaa myös

        Sulla taitaa olla isompiki ongelma??


      • -"-

        joko aito tahi veikki 56 palstalta jota ei saa mainita....ret vone u nou... siltäkin hienoo


    • Allcampo

      56

      sua on pakko ihailla

      • Anonyymi

        56 on rautaa.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      150
      8773
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1325
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      78
      1212
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1092
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      837
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    10. 45
      787
    Aihe