Miten ja koska pari vanhojen tansseihin?

hukassa..

Taidan hermoilla turhaan tansseista aivan liian aikaisin, onhan oma tanssivuoroni vasta puolentoista vuoden päästä talvella 2015. Haluan tiedustella milloin saitte parin vanhoihin? Miten pyysitte (poikaa) pariks? Onko nyt vielä aivan turha miettiä tällaisia asioita, kun tansseihin tosiaan on vie reilu puoltoista vuotta aikaa? Mitä poika ajattelisi jos ujo, ei-niin suosittu tyttö pyytäisi pariksi? Nauraisivatko he päin naamaa ja juoruaisivat jälkikäteen. Häkeltyisikö poika jos pyytäisin pariks nyt jo? Kiitos oikein paljon vastauksistanne!

11

15445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+++12

Oot liian aikasessa. Pojat ei naura eikä juoruile, ne on vaa otettuja jos joku kysyy, koska harva ite kysyy. Ei kannata vielä pyytää pariks koska voi tapahtua vaikka ja mitä, mitä jos saat poikakaverin?

Ite kysyin kaveripojalt et onks sil kavereita ilman paria ja oli ja sillee järjesty :D

• juujuujhft

No itel on tanssit tänä vuon ja multa tuli yks likka kysymään pariks , vaikkei ees olla missää tekemisissä oltu toistemme kaa mut se on ihan kivan näköne ja kiva luonteeltaa nii tottakai suostuin. Ja meijän koulus oli pari kaikilla jo ennen ykkösvuoden loppua, mutta älä hätäile :) Ainoo huono pari mun paris on et se on mua yli 20cm lyhyempi mut mikäs siinä kuhan kivaa on! :)

Ja älä jännitä ite mennä kysymään. Mun pari tuli iha puskista kysymään nii ei mulla ees oikeestaan ollu muuta vaihtoehtoa kun suostua. Mutta jos tiiät että monella on koulussas jo pari niin kannattaa alkaa miettimään jotakuta koska se on sitten aivan prseestä tanssia sellasen kanssa kenen kanssa ei saa minkänlaista kontaktia aikaseks.

• diibadiib

Se sopiva ajoitus on yllättävän hankala löytää ja yllätyksiä sattuu. Mulla aikanaan PITI olla pari, koska seurustelin erään semisti viehättävän tytön kanssa, mutta kuinka ollakaan juuri ennen ekoja vanhojen harjoituksia hän vaihtoi poikaystävää. Jouduin turvautumaan paritustoimikuntaan, joka teki työnsä niin hitaasti että vasta kenraaliharjoituksissa sain tietää, kenen kanssa loputa tulisin tanssimaan.

Kaikki harjoitukset taas olivat yhtä tuskaa, kun piti yrittää paikantaa siitä n. 70-80 naisen joukosta ne parittomat, ja totta kai siinä tuli kaikinpuolin idoottimainen ja turha olo. Sitten osa tytöistä tanssi mieluummin keskenään harjoituksissa kuin odotti parittomia poikia, jolloin jouduin menemään kolmanneksi pyöräksi johonkin porukkaan jne jne. Aivan kusista touhua jälkeenpäin ajatellen. Kuka idiootti sanoo päin naamaa, kun yksinäinen poika hakee, että tanssii mieluummin tytön kaa? Totta kai ymmärtäisin touhun jos kyseessä olisi ihan oikea ja aito lesbo/bi-pari, mutta tässä tapauksessa ei tosiaan ollut.

Noh, ei voi valittaa, sillä lopullisissa tansseissa mulle ohjattiin kaksi paria, jolloin pääsin itse pyörittelemään kahta viehättävää neitosta näiden muiden herrasmiesten ja -naisten tyytyessä yhteen! Mutta jälkeenpäin olen varma siitä, etten olis menny tanssimaan ellen ois luullu alun perin että mulla tulee olemaan pari. Parittomana poikana on ainakin aivan turha mennä kellumaan harjoituksiin.

• tsuppiduu

Mä sain tanssiparin ekan tanssitunnin lopussa. Alussa ope käski meidät pariutumaan tuntia varten, ja yksi tyttö sitten kysyi, tanssisinko siinä hänen kanssaan. Siinä se tunti meni ihan mukavasti, ja tunnin lopulla ajattelin, että voisin kysäistä, mahtaisinkohan kelvata hänelle tanssipariksi tansseihin, ettei tarvitsisi parituslistalla jännittää. Noh, en sitten ehtiny mitään kysyä, kun tunnin lopussa hän kysyikin minulta, tulisinko hänen parikseen. Tietenkin menin, tuntuihan se tällaisesta ujosta pojasta hienolta saada tanssipari ilman pakkoparitusta.

Mun kavereista suurin osa oli myös ilman paria ennen tanssikurssin alkua, niin oli myös moni muu. Yksi kaverini joutui pakkoparitukseen, muita kavereitani joko pyydettiin tai he itse pyysivät jotakuta. Osa kavereistani ei edes osallistunut tansseihin, vaikka tyttöjä olisikin riittänyt.

Ikävä juttu diibadiib, otan osaa. :/ Meidän koulussa pakkoparitukseenkin joutuneet sentään saivat tietää parinsa hyvissä ajoin.

• t. 2v opiskelija

Helvetttiäkö te jännitätte, elkää menkö ollenkaan niin ei tarte stressata - relax! Taik it iisi! Näin mä teen ja saan katsoa ja ehkä nauraa, kun muut kompastelevat ja hyppivät salissa..

• kyllä kyllä

t 2v opiskelija. Ihan oikeasti, haista p*ska. Vanhat ehkä parasta koko lukiossa.
      Hajoo nössöyteesi, mitä se edes haittaa jos joku vähän kompastuu, so what? teitä miljoona siellä salissa muutenkin ja kaikilla takuulla hauskaa paitsi sulla siellä katsomossa.

T. Vuosi sitten tanssinut, ja törkeen hyvin vedinkin! ne jatkot, aijjaijaijai

• Hahahahahahahay

Törkeän hyvin vedit juu, kompurajalka...

• reilu peli

Itse ajattelin jättää väliin, koska en kauheasti välitä tanssimisesta ja ei siitä tulisi mitään kuitenkaan(ykkösellä oli liikunnassa tanssia ja se meni aivan perseelleen). En kuitenkaan ajatellut pilata osallistujien hupia naureskelemalla vierestä, vaan annan muiden tehdä niin kuin tykkäävät ja etenkin kavereille pidän peukkuja.

• Anonyymi

Pitäiskö huolestua, jos luulen että en löydä paria; tai niinku en kehtaa kysyä ketään ja vaikka kysyisinki niitä ketä haluaisin, varmaan kaikki kieltäytyis... ja luulen että kukaan ei kysy minua. Millä perusteella sitä paria edes kysytään...? Pitääkö olla edes jotain fyysistä viehätystä häntä kohtaan vai...? Enkä varmaan osaisi tanssia vaikka harjottelisinkin. Motoriikka huonompi kun normaalilla ihmisellä. Seiskalla ei onnistunu ja ysillä en ees yrittäny. Ja jos Vanhat on lukion paras juttu, nii menetänkö kuinka hienon kokemuksen...? Oon siis just alottanu lukion tänä vuonna ja Vanhojen tansseihin on 1 v ja 4 kk.

• Anonyymi

Kiva kuulla kiiltokuvapojalta että menny hyvin.

• Wanhatonkivat

Ite pyysin pariani ensimmäisen vuoden keväällä pari päivää vanhojen jälkeen. Olin sitä ennen pitkään vannonut, etten aijo tanssia, kun sopivaa paria ei oikein ollut näköpiirissä. Jostain syystä kuitenkin mieleni muuttui ja kysyin parikseni hyvää kaveria, joka hänkin aikoi aluksi olla tanssimatta :D halusin olla ajoissa, kun lukioni on melko pieni ja valinnanvaraa lopulta aika vähän. vähän siinä joutui suostutella, eikä parini lopulta mikään yllätys ollutkaan, kun äitimme olivat jo meitä aikaisemmin todenneet, että jos eivät muuten aijo tanssia niin pakotetaan ne tanssimaan keskenään :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe