"Paino uroksilla 12,7 - 17,2 kg, nartuilla 10,9 - 15,4 kg"
Kuka mistään tietämätön väittää tämmöistä staffeista? Mitä ihmee rusinoita te luulette niiden olevan. Eihän tuommoisen painoisia riisitautisia saa, vaikka haluaisi.
Mitä helvettiä tämä tarkoittaa?
2
187
Vastaukset
- Hah hah
Ai niin, oma todella aktiivinen narttu 17.8 kg...
- pienempiä joskus...
Nuo mainitsemasi painot on staffordshirenbullterrierin rotumääritelmän mukaiset painot. Että ehkä pitäisi ennemminkin miettiä, onko koirasi ihan rodunomainen?! Etkö ole perehtynyt omistamasi rodun rotumääritelmään?
No, leikki sikseen...tuo rotumääritelmä on kirjoitettu ehkä "hiukan" aikaa sitten, jolloin koirat olivat vähän pienempia kuin nykyään. Staffit, niinkuin moni muukin rotu, on "kasvanut ulos" noista about sadan vuoden takaisista mitoista. Rotumääritelmää ei kuitenkaan ole muutettu, ja ehkä hyvä niin; mitä järkeä on rotumääritelmässä, jos sitä muutellaan aina muodin mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274