Olen jokin aika sitten muuttanut Turkuun ja odotin tältä kaupungilta jotenkin niin paljon enemmän. Pienissä tuppukylissäkin ollut enemmän menoa ja meininkiä.
Onko totta, että täällä on vain yksi homobaari, missä ihmiset tuntuu olevan kauhean sisäänpäin kasvaneita ?
Toivoin, että täällä olisi myös ollut enemmän kauniita femiininaisia, mutta pelkkiä poikatyttöjä tullut vastaan ..
Turun lesbot
51
1590
Vastaukset
- -.-
No joo! Samaa itsekin ihmetellyt. Mä olen femme, mutta toisiin mokomiin en ole törmänny (itellä ei mitään preferenssiä sen suhteen)
On täällä vaan se suxes, mutta setan bailuja silloin tällöin (lue: harvoin). Mäkään en kauheasti tykkää siellä suxesissa käyä, koska on just semmonen pieni paikka kuin kuvailit - Shm
Joo samaa oon miettiny!! Muutin just stadista takas tänne ja kaipailisin kahvi/jutteluseuraa mut tuntuu et tästä kaupungist on mahdotonta löytää samanhenkisiä avoimia lesbonaisia. :/
- chheri
Minä muutin Turkuun viime keväänä ja olen huomannut ihan samoja asioita kuin te muut. Suxesissa pyörii lähes aina se sama sisäpiiri D: Oman henkisiä ihmisiä sieltä on vaikea löytää, mutta onneksi on olemassa muita harrastuksia.. Ainoa millä tohon tulisi muutosta olisi just se että siellä alkaisi käydä eri ihmisiä, mutta kukapa siellä yksinään viihtyisi.
- hkölsnlknsölkhnsöknh
Ja pöh, Suxes on ihana paikka, sellainen pieni ja kotoisa, vaikken minäkään todellakaan piireihin kuulu enkä kyseisessä baarissa usein ravaa.
- -.-
heh heh, siinähän se just onki, kun ei siellä kukaan meistä ilmeisesti usein sitten käy : D Siitähän se johtuu se käsitys, että siellä näkee vain ja ainoastaan niitä samoja naamoja... Joten ei muuta kuin kaikki joka vkl suxesiin vai? Jos haluaa tutustua ja olla aktiivinen niin ulos vaan
- hkölsnlknsölkhnsöknh
Totta totta, ei sitä vaan ole niin multisosiaalinen että rohkenisi minkäänlaiseen baariin yksin:D Kavereita ei viitsi pyytää ku ne ei kuitenkaa mihinkää homobaariin mene:D
- riiina
Pitäis varmaan päättää joku ilta jolloin kaikki Turun randomit parittomat suhteettomat lesbo- ja bitytöt valtaa Suxesin. Sais ne vakkaritki vähän tuoretta silmäniloa ja ihmettelyn aihetta.
- gdsnhpkdnöhknsfömh
Joo! ois siistii:) voisin oikeestikin lähtee jos muitakin on:D
- femboi
Jees, kiva idea! Itse käyn Suxesissa silloin tällön, mutta useimmiten siellä näkee vain samoja naamoja. Uusiin tyttöihin tutustuisi mielellään :) Oon ite femmehkö poikatyttö
- sldnldsndsnldsnl
Hei femboi (ja muutkin!!!) Ainaki mulla on pulaa homppelimmasta baariseurasta:) saa laittaa viestiä tohon sähköpostiin ilse93 (at) suomi24.fi
Katsotaan saadaanko porukkaa kasaan:)
Olen siis toi äskönen keyboardsmash nimimerkki gdsnhpkdnöhknsfömh :) - mnb
no eihän siinä muuta ku sanoo vaik täällä että huomenna kaikki suxesiin! tms... -.-
- katjjaaja
hmmn, uskaltaiskohan lähtee mukaan?
- mnb
katjjaaja kirjoitti:
hmmn, uskaltaiskohan lähtee mukaan?
siis tarkotin esimerkkinä. Mutta voihan sitä tänäänki kaikki suunnata sinne jos sopii? Itse olen menossa viihteelle, ehkä sitä päätyis sinneki sitte jossain välis.
- 8848
huomenna kaikki suxesiin
- .-.-.-.-.
mä en ainakaan tuu huomen. Tänää ehkä
- 23+4
Minä taas voisin tulla huomenna!
- 8848
Näkyy sit illal suxesis :)
- bbbbbbbbbbbbbbbb
No, tapasko kukaan toistaan baarissa? Itse saatan mennä tänä lauantaina Suxesiin.
- ccccccccccccc
mä en ollut viime vkl, en tiiä meenkö tulevalla.
Ajattelin kysyä itse samaa : D
- aaavcs
Ketä oli eilen suxesin tietokisas?
- Maggie
Mä olin! :D Tuntu kyl et siel oli vaa tosi paljon sitä aika paljon vanhempaa väkee. Mä ja ryhmäni ei kyl tiietty juuri mitään :D
- Ungalabugala
Täälkin ois yksi melko kaveriton lesbo, keväällä Turkuun muuttanut. Vain kolme ihmistä täältä tunnen...
- 13+9
Tyttöystäväni asuu turussa ja minä noin 3 tunnin päässä hänestä. Meillä molemmilla koulut vielä kesken, joten tässä kaukosuhteessa elellään. Olen käynyt turussa aina joka toinen viikonloppu. Miettinyt myös muuttuo siihen suuntaan, koska tyttöystäväni koulu kestää pidempään.
- Tietääkö joku
Onko jollain tietoa, mahtaako huomenna olla o'gay bileet Showtimessa. Kun ei millään viitsisi mennä katsomaan striptease-showta, jos siellä ei mitään bileitä ole. Tietty olishan se mielenkiintoista.
- rreeeeeeeee
Joku mukava tyttö vois hakea mut täältä sohvalta :)
- nou tänks
Pääsetkö sä ees ylös siitä?
- lalalaa
Hhheei mäkin tahdon! Olisi kiva päästä ulos ja tavata uusia ihmisiä, noi o'gay bileet ei kuitenkaan ihan kuulosta omalta jutulta.. Järjestetäänkö Klubilla vielä setan bileitä?
- gyiyfi
Onx Jossuu siellä näkynyt?
- ...
Eikös noi o'gay-bileet oo just setan bileitä ja ne on siirtyny klubilta sinne strippiklubille. Välillä ne on ollu klubilla esim. vinokinon aikaan sekä tusetan ja turun baletin yhteisbileet.
- meaww
... kirjoitti:
Eikös noi o'gay-bileet oo just setan bileitä ja ne on siirtyny klubilta sinne strippiklubille. Välillä ne on ollu klubilla esim. vinokinon aikaan sekä tusetan ja turun baletin yhteisbileet.
Just noin se taitaa olla :)
- mulder1980
Onks joku menossa Suxesiin nyt perjantaina?
- meaww
Voih, neljä vuotta vielä tuohon kolmeenkymppiin :p
Perjantaina vois suxes olla ihan jees, mut enpä tiedä onko must yksinään lähtee- vielä neljä vuotta
Ehkä sä sit uskallat kolmikymppisenä tehdä asioita yksinkin. Ehkä.
- mulder1980
Mä olen yli 30v. ja juttuseura kelpaa aina. Kysyin aikaisemmin jos joku olis menossa nyt perjantaina Suxesiin mutta itse en pääsekään, mutta huomasin että siellä on ensi viikon torstaina 5.12 pikkujoulut! Eli sinne siis kaikki! Paikka aukeaa normaalista poiketen jo klo 18.
- drewwy
Joo! Ens torstaina kaikki Sussen pikkujouluihin! :D Mä ainakin oon menossa.
- tittidiiiii
Oon parikymppinen suhteellisen tuore turkulainen ja mua ujostuttaisi kamalasti lähteä yksin, joten olisiko kukaan kiinnostunut lähtemään seuraan torstaina? Ehkä isommallakin porukalla? Tavattaisiin jossain ja lähdettäisiin yhtä matkaa niin ei olisi liian jännää!
- gauguin
Joo mulla sama homma ja ikääkin saman verran:D Torstai passais mukavasti:) Olisiko sulla jotain sähköpostia heittää?
- titttidiii
Jihuu kiva! Tein tällasen pikasähköpostin, [email protected], joku jotakuta kiinnostaa lähteä mukaan niin laittakaa viestiä sinne!
- mulder1980
Seuralainen ei sitten tuukaan enkä viitsis yksin mennä. Jos ootte vielä menossa pikkujouluihin laittakaa mulle mailia! [email protected]. Juu ja tiedän, kiva sähköpostinimi :D
- tsiksi90
Nostan ylös aihetta kun löysin sen juuri.
Missä kaikki nykyään hengaa Turussa? Jotain bileitä ja häppeningiä missä olisi tyttöjä olisi kiva olla, törmään vaan jatkuvasti miespuolisiin pokailijoihin.pöh. - ytum
tuseta.fi
Ryhmiä joka lähtöön! - suxesittaja
Tän keskustelun vois herättää uudelleen henkiin! :D
- Suxesdeargod
Jo kun pelkästään kuulen tuon sanan "suxes" tulee masentunut olo :D Kiva jos joku siellä viihtyy mutta tällainen ~25 wee lesbo kyllä mieluummin lähtee dynkkyyn, kukaan, kosmikkiin tms. viettämään iltaa ja virkistymään. Kirjakahvilakin on paljon raikkaampi ja toimivampi "homomesta" kuin tuo kaupungin virallinen gayluola. Kirjakahvilaan tosiaan suosittelen menemään jos on yksinäinen olo, siellä on aina rento tunnelma ja mukavaa porukkaa. Tinderin kautta voi myös helposti tavata turkulaisia queer tyttöjä, ihan myös vaan kaverimielessä.
- suxesinpuolestajavastaan
Muhun kyllä suxes uppoo. Voi johtua siitäkin, et hyvällä omalla porukalla liikutaan, mut aina on bileet kohdillaan. Saa jutella ja tanssia ja vaikka sama hoituisi esim. siellä dynkyssäkin, ni se ei toimi mulle jotenkaa ollenkaan. Mut se on kyl totta, et jos suurinpiirtein normikokosia poikamaisia suxesista lähtee hakemaan, ni joutuu lähes satavarmasti pettymään. Muuhun tarjontaan en niin oo kiinnittäny huomiota.
- parikymppinenopiskelija
Noh naisväki, mikä on sitten on paras illanviettopaikka Turussa? Jokainen klubi, jolla olen käynyt, on pienuudessaan ollut surkea näky. Missä on lauantain parhaat bileet? ;)
- Latetwentysomething
Riippuu varmaan mistä sä tykkäät. 7v täällä asunut on todennut että ei tää oo mitään ihme bilekaupunki. Vieläkin ihmettelen missä voi tutustua samanhenkisii ihmisiin :-)
- baaribaaribaari
baaribaarissa!
- uusi55789542115
miten nykyään ?
- T8900
Tyttöystävää oisin myös minä etsimässä.
- Anonyymi
Etsin myös maskuliinista naista (lesboa). Ryypätä saa ja kiroilla , kun ei ole kovin mustasukkainen eikä vie kaikkia rahojani kuten edellinen .
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769