Turun lesbot

Turkuhunmuuttanut

Olen jokin aika sitten muuttanut Turkuun ja odotin tältä kaupungilta jotenkin niin paljon enemmän. Pienissä tuppukylissäkin ollut enemmän menoa ja meininkiä.

Onko totta, että täällä on vain yksi homobaari, missä ihmiset tuntuu olevan kauhean sisäänpäin kasvaneita ?

Toivoin, että täällä olisi myös ollut enemmän kauniita femiininaisia, mutta pelkkiä poikatyttöjä tullut vastaan ..

51

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      No joo! Samaa itsekin ihmetellyt. Mä olen femme, mutta toisiin mokomiin en ole törmänny (itellä ei mitään preferenssiä sen suhteen)

      On täällä vaan se suxes, mutta setan bailuja silloin tällöin (lue: harvoin). Mäkään en kauheasti tykkää siellä suxesissa käyä, koska on just semmonen pieni paikka kuin kuvailit

    • Shm

      Joo samaa oon miettiny!! Muutin just stadista takas tänne ja kaipailisin kahvi/jutteluseuraa mut tuntuu et tästä kaupungist on mahdotonta löytää samanhenkisiä avoimia lesbonaisia. :/

    • chheri

      Minä muutin Turkuun viime keväänä ja olen huomannut ihan samoja asioita kuin te muut. Suxesissa pyörii lähes aina se sama sisäpiiri D: Oman henkisiä ihmisiä sieltä on vaikea löytää, mutta onneksi on olemassa muita harrastuksia.. Ainoa millä tohon tulisi muutosta olisi just se että siellä alkaisi käydä eri ihmisiä, mutta kukapa siellä yksinään viihtyisi.

    • hkölsnlknsölkhnsöknh

      Ja pöh, Suxes on ihana paikka, sellainen pieni ja kotoisa, vaikken minäkään todellakaan piireihin kuulu enkä kyseisessä baarissa usein ravaa.

    • -.-

      heh heh, siinähän se just onki, kun ei siellä kukaan meistä ilmeisesti usein sitten käy : D Siitähän se johtuu se käsitys, että siellä näkee vain ja ainoastaan niitä samoja naamoja... Joten ei muuta kuin kaikki joka vkl suxesiin vai? Jos haluaa tutustua ja olla aktiivinen niin ulos vaan

      • hkölsnlknsölkhnsöknh

        Totta totta, ei sitä vaan ole niin multisosiaalinen että rohkenisi minkäänlaiseen baariin yksin:D Kavereita ei viitsi pyytää ku ne ei kuitenkaa mihinkää homobaariin mene:D


    • riiina

      Pitäis varmaan päättää joku ilta jolloin kaikki Turun randomit parittomat suhteettomat lesbo- ja bitytöt valtaa Suxesin. Sais ne vakkaritki vähän tuoretta silmäniloa ja ihmettelyn aihetta.

    • gdsnhpkdnöhknsfömh

      Joo! ois siistii:) voisin oikeestikin lähtee jos muitakin on:D

    • femboi

      Jees, kiva idea! Itse käyn Suxesissa silloin tällön, mutta useimmiten siellä näkee vain samoja naamoja. Uusiin tyttöihin tutustuisi mielellään :) Oon ite femmehkö poikatyttö

    • sldnldsndsnldsnl

      Hei femboi (ja muutkin!!!) Ainaki mulla on pulaa homppelimmasta baariseurasta:) saa laittaa viestiä tohon sähköpostiin ilse93 (at) suomi24.fi

      Katsotaan saadaanko porukkaa kasaan:)
      Olen siis toi äskönen keyboardsmash nimimerkki gdsnhpkdnöhknsfömh :)

    • mnb

      no eihän siinä muuta ku sanoo vaik täällä että huomenna kaikki suxesiin! tms... -.-

      • katjjaaja

        hmmn, uskaltaiskohan lähtee mukaan?


      • mnb
        katjjaaja kirjoitti:

        hmmn, uskaltaiskohan lähtee mukaan?

        siis tarkotin esimerkkinä. Mutta voihan sitä tänäänki kaikki suunnata sinne jos sopii? Itse olen menossa viihteelle, ehkä sitä päätyis sinneki sitte jossain välis.


    • 8848

      huomenna kaikki suxesiin

      • .-.-.-.-.

        mä en ainakaan tuu huomen. Tänää ehkä


    • 23+4

      Minä taas voisin tulla huomenna!

      • 8848

        Näkyy sit illal suxesis :)


    • bbbbbbbbbbbbbbbb

      No, tapasko kukaan toistaan baarissa? Itse saatan mennä tänä lauantaina Suxesiin.

      • ccccccccccccc

        mä en ollut viime vkl, en tiiä meenkö tulevalla.
        Ajattelin kysyä itse samaa : D


    • aaavcs

      Ketä oli eilen suxesin tietokisas?

      • Maggie

        Mä olin! :D Tuntu kyl et siel oli vaa tosi paljon sitä aika paljon vanhempaa väkee. Mä ja ryhmäni ei kyl tiietty juuri mitään :D


    • Ungalabugala

      Täälkin ois yksi melko kaveriton lesbo, keväällä Turkuun muuttanut. Vain kolme ihmistä täältä tunnen...

    • 13+9

      Tyttöystäväni asuu turussa ja minä noin 3 tunnin päässä hänestä. Meillä molemmilla koulut vielä kesken, joten tässä kaukosuhteessa elellään. Olen käynyt turussa aina joka toinen viikonloppu. Miettinyt myös muuttuo siihen suuntaan, koska tyttöystäväni koulu kestää pidempään.

    • Tietääkö joku

      Onko jollain tietoa, mahtaako huomenna olla o'gay bileet Showtimessa. Kun ei millään viitsisi mennä katsomaan striptease-showta, jos siellä ei mitään bileitä ole. Tietty olishan se mielenkiintoista.

    • rreeeeeeeee

      Joku mukava tyttö vois hakea mut täältä sohvalta :)

      • nou tänks

        Pääsetkö sä ees ylös siitä?


    • lalalaa

      Hhheei mäkin tahdon! Olisi kiva päästä ulos ja tavata uusia ihmisiä, noi o'gay bileet ei kuitenkaan ihan kuulosta omalta jutulta.. Järjestetäänkö Klubilla vielä setan bileitä?

      • gyiyfi

        Onx Jossuu siellä näkynyt?


      • ...

        Eikös noi o'gay-bileet oo just setan bileitä ja ne on siirtyny klubilta sinne strippiklubille. Välillä ne on ollu klubilla esim. vinokinon aikaan sekä tusetan ja turun baletin yhteisbileet.


      • meaww
        ... kirjoitti:

        Eikös noi o'gay-bileet oo just setan bileitä ja ne on siirtyny klubilta sinne strippiklubille. Välillä ne on ollu klubilla esim. vinokinon aikaan sekä tusetan ja turun baletin yhteisbileet.

        Just noin se taitaa olla :)


    • mulder1980

      Onks joku menossa Suxesiin nyt perjantaina?

    • meaww

      Voih, neljä vuotta vielä tuohon kolmeenkymppiin :p

      Perjantaina vois suxes olla ihan jees, mut enpä tiedä onko must yksinään lähtee

      • vielä neljä vuotta

        Ehkä sä sit uskallat kolmikymppisenä tehdä asioita yksinkin. Ehkä.


    • mulder1980

      Mä olen yli 30v. ja juttuseura kelpaa aina. Kysyin aikaisemmin jos joku olis menossa nyt perjantaina Suxesiin mutta itse en pääsekään, mutta huomasin että siellä on ensi viikon torstaina 5.12 pikkujoulut! Eli sinne siis kaikki! Paikka aukeaa normaalista poiketen jo klo 18.

    • drewwy

      Joo! Ens torstaina kaikki Sussen pikkujouluihin! :D Mä ainakin oon menossa.

    • tittidiiiii

      Oon parikymppinen suhteellisen tuore turkulainen ja mua ujostuttaisi kamalasti lähteä yksin, joten olisiko kukaan kiinnostunut lähtemään seuraan torstaina? Ehkä isommallakin porukalla? Tavattaisiin jossain ja lähdettäisiin yhtä matkaa niin ei olisi liian jännää!

      • gauguin

        Joo mulla sama homma ja ikääkin saman verran:D Torstai passais mukavasti:) Olisiko sulla jotain sähköpostia heittää?


    • titttidiii

      Jihuu kiva! Tein tällasen pikasähköpostin, [email protected], joku jotakuta kiinnostaa lähteä mukaan niin laittakaa viestiä sinne!

    • mulder1980

      Seuralainen ei sitten tuukaan enkä viitsis yksin mennä. Jos ootte vielä menossa pikkujouluihin laittakaa mulle mailia! [email protected]. Juu ja tiedän, kiva sähköpostinimi :D

    • tsiksi90

      Nostan ylös aihetta kun löysin sen juuri.
      Missä kaikki nykyään hengaa Turussa? Jotain bileitä ja häppeningiä missä olisi tyttöjä olisi kiva olla, törmään vaan jatkuvasti miespuolisiin pokailijoihin.pöh.

    • ytum

      tuseta.fi

      Ryhmiä joka lähtöön!

    • suxesittaja

      Tän keskustelun vois herättää uudelleen henkiin! :D

    • Suxesdeargod

      Jo kun pelkästään kuulen tuon sanan "suxes" tulee masentunut olo :D Kiva jos joku siellä viihtyy mutta tällainen ~25 wee lesbo kyllä mieluummin lähtee dynkkyyn, kukaan, kosmikkiin tms. viettämään iltaa ja virkistymään. Kirjakahvilakin on paljon raikkaampi ja toimivampi "homomesta" kuin tuo kaupungin virallinen gayluola. Kirjakahvilaan tosiaan suosittelen menemään jos on yksinäinen olo, siellä on aina rento tunnelma ja mukavaa porukkaa. Tinderin kautta voi myös helposti tavata turkulaisia queer tyttöjä, ihan myös vaan kaverimielessä.

      • suxesinpuolestajavastaan

        Muhun kyllä suxes uppoo. Voi johtua siitäkin, et hyvällä omalla porukalla liikutaan, mut aina on bileet kohdillaan. Saa jutella ja tanssia ja vaikka sama hoituisi esim. siellä dynkyssäkin, ni se ei toimi mulle jotenkaa ollenkaan. Mut se on kyl totta, et jos suurinpiirtein normikokosia poikamaisia suxesista lähtee hakemaan, ni joutuu lähes satavarmasti pettymään. Muuhun tarjontaan en niin oo kiinnittäny huomiota.


    • parikymppinenopiskelija

      Noh naisväki, mikä on sitten on paras illanviettopaikka Turussa? Jokainen klubi, jolla olen käynyt, on pienuudessaan ollut surkea näky. Missä on lauantain parhaat bileet? ;)

      • Latetwentysomething

        Riippuu varmaan mistä sä tykkäät. 7v täällä asunut on todennut että ei tää oo mitään ihme bilekaupunki. Vieläkin ihmettelen missä voi tutustua samanhenkisii ihmisiin :-)


    • baaribaaribaari

      baaribaarissa!

    • uusi55789542115

      miten nykyään ?

    • T8900

      Tyttöystävää oisin myös minä etsimässä.

    • Anonyymi

      Etsin myös maskuliinista naista (lesboa). Ryypätä saa ja kiroilla , kun ei ole kovin mustasukkainen eikä vie kaikkia rahojani kuten edellinen .

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe