Sillä kun tein Windows Moviemakerilla videon, se toimi valmiina aivan täydellisesti, mutta kun latasin sen Youtubeen, niin siellä Youtubessa se ei enää toiminutkaan; visuaalisen ja adiovisuaalisen synkat täysin pielessä ja koko video pilalla. Täysin kelvoton.
Onko se youtuben formaatti MP4? Mistä hyvä videoeditori MP4:sia varten?
Pistää pikkasen vítuttamaan..
4
107
Vastaukset
- * * * * *
Youtube tukee seuraavia formaatteja:
.MOV
.MPEG4
.AVI
.WMV
.MPEGPS
.FLV
3GPP
WebM
https://support.google.com/youtube/troubleshooter/2888402?hl=fi&ref_topic=2888648 - Kylmät kädet
.WMV -muodossa videoni toimii aivan täydellisesti. Kun lataan sen Youtubeen, kuvien ajoitukset ääniraidan suhteen menevät täysin perseelleen, eikä videossa ole sen jälkeen enää mitään järkeä.
Yritän muuttaa kuvat AVI-muotoon siinä toivossa, josko synkat toimisi oikein.- Kk
Valmiin videon (.WMV) latasin uudestaan WIndows Movie Makeriin ja tein elokuvatiedoston uudestaan, että video olisi varmasti yhdessä pötkössä, eikä sekoiluita tapahtuisi.
Sekään ei auttanut! Kuva pysyy kuvatiedostona videon tiedoissa, vaikka miten kikkailisi. - * * * * *
Itse olen pistänyt valmiin kaman .dv -muotoon (lienee jokin .mov -paketointi) ja hyvin on toiminut synkat ja muut. Tietty tiedostokoko on varsin järkälemäinen, joten tubeen lataaminen on hidasta, mutta ihan normaalikooksi palvelu sen kuitenkin muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869