töitä lämpimästä maasta

Mustalletöitä

etsin töitä maasta,jossa on lämmin.Espanja esim. tai ihan sama mikä muu lämmin maa.Jos tämän lukee joku,jolla voisi olla tietoa töistä ulkomailla,vastaisitko? :) olen rakennusmaalari ja rakennusalalta kokemusta n. 5 vuoden verran.Lisäksi lasten- ja kodinhoitotyöt onnistuu,työkokemusta niistäkin.Siivoustöitä olen tehnyt n. vuoden mm. kerroshoitajana hotelleissa. Mutta minulla on hyvä työmoraali ja intoa tehdä melkein työtä kuin työtä, ainoastaan puhelinmyynti ei nappaa kauheasti,koska sitäkin olen kokeillut opiskeluaikoina ja ei ollut minun juttu. Olen siis 23-vuotias tyär.

6

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sylttynen

En halua olla unelmien pilaaja, mutta ehkä jostakin Ruotsin tai Saksan kaltaisesta maasta olisi helpompaa tällä hetkellä löytää töitä kuin Espanjasta tai muusta lämpimästä maasta. Olet varmaan kuullutkin, että Espanjassa ja Italiassa on järkyttävän kova nuorisotyöttömyys. Tällä hetkellä yli PUOLET espanjalaisista nuorista on työttöminä, joten sinne on erittäin vaikea lähteä Suomesta käsin työllistymään. Ehkä kannattaa odottaa parempia aikoja.

• vlvococl

Jos olisit käyttänyt medialukutaitoasi olisit ehkä huomannut aloituksen olevan provo, etkä olisi nielaissut syöttiä ihan tuosta vain.
        Tyttö kertoo olevansa 23 ja kokemusta rakennuksilta peräti 5 vuotta. Niin varmaan! Kerroshoitajanakin hän on ehtinyt työskennellä vuoden ja ihan lastenhoitoa/ kodinhoitoakin on kokeiltu. Varsin nuorena siis aloittanut työuransa.

Mutta eipä siinä mitään, näillä mennään.

• äläviittiturhiakirjotell
        vlvococl kirjoitti:

Jos olisit käyttänyt medialukutaitoasi olisit ehkä huomannut aloituksen olevan provo, etkä olisi nielaissut syöttiä ihan tuosta vain.
        Tyttö kertoo olevansa 23 ja kokemusta rakennuksilta peräti 5 vuotta. Niin varmaan! Kerroshoitajanakin hän on ehtinyt työskennellä vuoden ja ihan lastenhoitoa/ kodinhoitoakin on kokeiltu. Varsin nuorena siis aloittanut työuransa.

Mutta eipä siinä mitään, näillä mennään.

tiedän kyllä espanjan työttömyystilanteen enkä kuvittelekkaan saavani töitä kuin ehkä aupairin hommia tms. mihin joku vois sattumalta haluta nimenomaan suomalaisen.
        tyttö vain on alottanu työnteon hyvin nuorena,joten hyvinki on kerenny tämä työkokemus kertyä.kaikki nykyajankaan nuoret ei vain chillaile vaan on myös meitä,ketkä tekee töitä...ja jos tarkkoja ollaan niin ikä on lähempänä 24.kouluissa en ole istunu paljoa,joten miksipä töitä ei ois kerenny tehä?ihan sillä vain kirjotin tähän,jos sattus joku selaileen nettiä,joka tietäs esim. jonkun suomalaisen perheen,joka tarvis apulaista vaikka siinä lastenhoidossa.en kirjoittanut tätä sen takia,että tuommoset ihanat ihmiset kirjottelee omia mahtavia kommenttejaan asioista,joista ei tiedä mitään.käytä vähän pollaas ja mieti, josko muutamassa rivissä ei ehkä ihan kokonaan tytön elämäntarinaa luekkaan.

• fiksujakinon

et "unelmiani" pilannut :) kiitos vain asiallisesta kommentista.totta kaikki kirjottamasi.

• Sylttynen

Jos au pairiksi haluaa, niin silloin kannattaa varmasti katsoa au pair -sivustoja netistä. Tiedän, että niitä kautta ainakin pari suomalaista tuttavaa ovat saaneet ulkomailta au pair -hommia. Ks. esim. http://www.aupair-world.net/

Onnea etsintään.

• xjxkxux

Aivan älyttömiä juttuja. Jos tyttö on ollut rakennusmaalarina 5 vuotta niin silloin on kovan luokan ammattilainen monien mittapuiden mukaan ja työn saanti ei ole vaikeaa edes espanjassa. Se nuorisotyöttömyys tarkoittaa lähinnä kouluttamattomia TAI juuri opiskelut lopettaneita työkokemusta vailla olevia nuoria, EI vuosien työkokemuksen ammattilaisia.
        Joten, olisi aivan älytöntä ammattitaitoisen rakennusmaalarin etsiä jotain vitun au pair hommaa. Että vähän tolkkua taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5665
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      3028
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2656
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2389
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90