töitä lämpimästä maasta

Mustalletöitä

etsin töitä maasta,jossa on lämmin.Espanja esim. tai ihan sama mikä muu lämmin maa.Jos tämän lukee joku,jolla voisi olla tietoa töistä ulkomailla,vastaisitko? :) olen rakennusmaalari ja rakennusalalta kokemusta n. 5 vuoden verran.Lisäksi lasten- ja kodinhoitotyöt onnistuu,työkokemusta niistäkin.Siivoustöitä olen tehnyt n. vuoden mm. kerroshoitajana hotelleissa. Mutta minulla on hyvä työmoraali ja intoa tehdä melkein työtä kuin työtä, ainoastaan puhelinmyynti ei nappaa kauheasti,koska sitäkin olen kokeillut opiskeluaikoina ja ei ollut minun juttu. Olen siis 23-vuotias tyär.

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sylttynen

      En halua olla unelmien pilaaja, mutta ehkä jostakin Ruotsin tai Saksan kaltaisesta maasta olisi helpompaa tällä hetkellä löytää töitä kuin Espanjasta tai muusta lämpimästä maasta. Olet varmaan kuullutkin, että Espanjassa ja Italiassa on järkyttävän kova nuorisotyöttömyys. Tällä hetkellä yli PUOLET espanjalaisista nuorista on työttöminä, joten sinne on erittäin vaikea lähteä Suomesta käsin työllistymään. Ehkä kannattaa odottaa parempia aikoja.

      • vlvococl

        Jos olisit käyttänyt medialukutaitoasi olisit ehkä huomannut aloituksen olevan provo, etkä olisi nielaissut syöttiä ihan tuosta vain.
        Tyttö kertoo olevansa 23 ja kokemusta rakennuksilta peräti 5 vuotta. Niin varmaan! Kerroshoitajanakin hän on ehtinyt työskennellä vuoden ja ihan lastenhoitoa/ kodinhoitoakin on kokeiltu. Varsin nuorena siis aloittanut työuransa.

        Mutta eipä siinä mitään, näillä mennään.


      • äläviittiturhiakirjotell
        vlvococl kirjoitti:

        Jos olisit käyttänyt medialukutaitoasi olisit ehkä huomannut aloituksen olevan provo, etkä olisi nielaissut syöttiä ihan tuosta vain.
        Tyttö kertoo olevansa 23 ja kokemusta rakennuksilta peräti 5 vuotta. Niin varmaan! Kerroshoitajanakin hän on ehtinyt työskennellä vuoden ja ihan lastenhoitoa/ kodinhoitoakin on kokeiltu. Varsin nuorena siis aloittanut työuransa.

        Mutta eipä siinä mitään, näillä mennään.

        tiedän kyllä espanjan työttömyystilanteen enkä kuvittelekkaan saavani töitä kuin ehkä aupairin hommia tms. mihin joku vois sattumalta haluta nimenomaan suomalaisen.
        tyttö vain on alottanu työnteon hyvin nuorena,joten hyvinki on kerenny tämä työkokemus kertyä.kaikki nykyajankaan nuoret ei vain chillaile vaan on myös meitä,ketkä tekee töitä...ja jos tarkkoja ollaan niin ikä on lähempänä 24.kouluissa en ole istunu paljoa,joten miksipä töitä ei ois kerenny tehä?ihan sillä vain kirjotin tähän,jos sattus joku selaileen nettiä,joka tietäs esim. jonkun suomalaisen perheen,joka tarvis apulaista vaikka siinä lastenhoidossa.en kirjoittanut tätä sen takia,että tuommoset ihanat ihmiset kirjottelee omia mahtavia kommenttejaan asioista,joista ei tiedä mitään.käytä vähän pollaas ja mieti, josko muutamassa rivissä ei ehkä ihan kokonaan tytön elämäntarinaa luekkaan.


      • fiksujakinon

        et "unelmiani" pilannut :) kiitos vain asiallisesta kommentista.totta kaikki kirjottamasi.


    • Sylttynen

      Jos au pairiksi haluaa, niin silloin kannattaa varmasti katsoa au pair -sivustoja netistä. Tiedän, että niitä kautta ainakin pari suomalaista tuttavaa ovat saaneet ulkomailta au pair -hommia. Ks. esim. http://www.aupair-world.net/

      Onnea etsintään.

      • xjxkxux

        Aivan älyttömiä juttuja. Jos tyttö on ollut rakennusmaalarina 5 vuotta niin silloin on kovan luokan ammattilainen monien mittapuiden mukaan ja työn saanti ei ole vaikeaa edes espanjassa. Se nuorisotyöttömyys tarkoittaa lähinnä kouluttamattomia TAI juuri opiskelut lopettaneita työkokemusta vailla olevia nuoria, EI vuosien työkokemuksen ammattilaisia.
        Joten, olisi aivan älytöntä ammattitaitoisen rakennusmaalarin etsiä jotain vitun au pair hommaa. Että vähän tolkkua taas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe