Moi,
tuossa pari 'unelmatyötä' mutta miten noita saa??
Olen opiskellut aineenopettajaksi, jokseenkin opetustöitä tehnyt vain vähän.
Teen vapaaehtoistopetustyötä pari h / viikko (kieliä) sekä olen töissä kv-osaston hallintopuolella. (työ on tylsää koneen tuijotusta/raporttien luomista, joten kaipaan vähän elävämpää hommaa ja vaihtelua..)
Mitä koulutusta / kokemusta tähän vielä tarvitsen kun ei tunnu edes haastatteluun pääsevän?
arg!
Koulutussuunnittelijaksi tai koulutusasiantuntijaksi
2
298
Vastaukset
- rekrynä ollut
Moi, olen ollut muutamia suunnittelijoita rekrytoimassa. Tekstistäsi pistää silmään, että olet tehnyt vain vähän opetus/koulutustehtäviä. Sellaisesta lisää kokemusta, niin olet uskottavampi hakija. Tietenkin voi olla kyse vain siitä ettet ole tarpeeksi hakenut, eikä ole vielä tärpännyt.
- jippulli1
Kiitos viestistä! Joo kyllä olen opetustehtävissä ollut, mutta aika vähän. Enemmän kouluhallintopuolella. Täytyy alkaa tuohon opetuspuoleen petrata enemmän
Tämän tyyppisiä töitä ei hirveästi ole tarjolla (mol.fi muualta en oikein ole edes etsinyt), olen kyllä lähes kaikkiin hakenut mitä löydän.
Eiköhän se tästä ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521837
- 621772
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p111317- 611121
- 491084
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566