Haluaisin lemmikki hiiren ja olen miettinyt sitä perheeni kanssa. Kummaan sukupuolen valitsen ja minkä "rotuisen"? Kertokaa myös hiiren häkeistä ja hoidosta esim. minkä kokonein häkin pitäisi olla, mitä hiiri syö ja kuinka usein ja miten häkkiä "hoidetaan" :)
Hiiri
1
183
Vastaukset
Oletko tutustunut perustietoihin?
www.hiiret.fi
olisi hyvä kahlata kunnolla lävitse.
Jos tahdot yhden hiiren, ota uros, jos useamman ota naaraita kolme tai enemmän. Urokset on yleensä myös rauhallisempia ja saattaa jäädä torkkumasnkin ihmisensä syliin. Toisaalta hiiriuros haisee naaraitakin enemmän.
Hiirien "rodut" ovat vain turkkimuunnoksia, luonteissa ei ole eroa. Ota omasta mielestäsi kivoimman näköisiä, tai minkä kasvattajia lähelläsi asuu.
Häkinsiivous kerta viikkoon, ja samalla virikkeitä lisätään ja vaihdetaan. Jos tuoreruokaa jää syömättä, se siivotaan pois päivittäin. Sopiva koko riippuu hiirimäärästä, mutta itse en laittaisi minidunaan tai sen kokoiseen yhtään.
Ruokinta on niin älyttömän perustietoa etten jaksa tiivistää, katso linkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24214990
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461924- 1841446
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1091342- 281209
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668