Kertokaahan

Mieheksä homo

Minkälaisia te homomiehet/pojat olette? Tyttömäisiä, poikamaisia vai jotain siltä väliltä? Ja minkälaisista pojista/miehistä pidätte? Tyttömäisistä vai poikamaisista?

25

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+0=10

      Olen poikamainen, ja siis homo eli haluan itselleni miehen enkä mitään neitiä.

      • zaqwsxcdervfr

        kiitos
        /thread


    • Ei vinkujooneja

      Enemmän poikamainen kuin neitimäinen, neitimäisyys on etovaa. Haluan itseäni miehekkäämmän miehisen miehen, enkä mitään vinkujoonia.

      • vinkuliini

        Olen huomannut että melko usein homot puhuvat naisellisuudesta, "neitiydestä" kuin jonain tosi ei-toivottavana, suorastaan kuvottavana asiana (kuten tässäkin ketjussa).

        Kerran luin netistä englanninkielisen blogikirjoituksen, jonka kirjoittaja oli konservatiivinen amerikkalaismies, joka väitti ihan pokalla, että homomiehissä on paljon naisvihamielisyyttä. Blogin kommentoijista taas monet ihmettelivät tätä ja olivat sitä mieltä, että blogin kirjoittaja mustamaalaa seksuaalivähemmistöä.

        Tarkemmin asiaa ajatellen hän ei ehkä sittenkään ollut ihan väärässä, koska tosi usein kuulee homomiesten puhuvan naisista halveksivaan sävyyn. Jotkut sanovat sen johtuvan siitä, että homomiehet todellisuudessa pelkäävät naisia.


      • 5+11=16
        vinkuliini kirjoitti:

        Olen huomannut että melko usein homot puhuvat naisellisuudesta, "neitiydestä" kuin jonain tosi ei-toivottavana, suorastaan kuvottavana asiana (kuten tässäkin ketjussa).

        Kerran luin netistä englanninkielisen blogikirjoituksen, jonka kirjoittaja oli konservatiivinen amerikkalaismies, joka väitti ihan pokalla, että homomiehissä on paljon naisvihamielisyyttä. Blogin kommentoijista taas monet ihmettelivät tätä ja olivat sitä mieltä, että blogin kirjoittaja mustamaalaa seksuaalivähemmistöä.

        Tarkemmin asiaa ajatellen hän ei ehkä sittenkään ollut ihan väärässä, koska tosi usein kuulee homomiesten puhuvan naisista halveksivaan sävyyn. Jotkut sanovat sen johtuvan siitä, että homomiehet todellisuudessa pelkäävät naisia.

        En usko, että kyse on varsinaisesta naisvihamielisyydestä. Selitys saattaisi löytyä aivojen rakenteesta, sillä useimmiten homomiesten aivot muistuttavat rakenteellisesti enemmänkin naisten aivoja. Naiset harvemmin etsivät myöskään naismaisia miehiä.


      • Lihaskimppu
        vinkuliini kirjoitti:

        Olen huomannut että melko usein homot puhuvat naisellisuudesta, "neitiydestä" kuin jonain tosi ei-toivottavana, suorastaan kuvottavana asiana (kuten tässäkin ketjussa).

        Kerran luin netistä englanninkielisen blogikirjoituksen, jonka kirjoittaja oli konservatiivinen amerikkalaismies, joka väitti ihan pokalla, että homomiehissä on paljon naisvihamielisyyttä. Blogin kommentoijista taas monet ihmettelivät tätä ja olivat sitä mieltä, että blogin kirjoittaja mustamaalaa seksuaalivähemmistöä.

        Tarkemmin asiaa ajatellen hän ei ehkä sittenkään ollut ihan väärässä, koska tosi usein kuulee homomiesten puhuvan naisista halveksivaan sävyyn. Jotkut sanovat sen johtuvan siitä, että homomiehet todellisuudessa pelkäävät naisia.

        Tulkinta on väärä. Olen tavallisen heteromiehen oloinen homo, joka on pienestä pitäen pitänyt miehisyydestä. Kaapista ulostuleminen on kova pala ja sitä vaikeuttaa se, etttä homomaailmassa tyttöily on kovasti esillä. Minä rakastan miehiä en naisia ja sillä ei ole mitään tekemistä naisvihamielisyyden kanssa.

        Totuus on se, että homot ja heteronaiset ovat siskoksia. Ei sisko siskoa vihaa tai pelkää. Siskosten tukkanuotta tosin ei ole mikään hämmästyttävä asia.

        Homoikonit ovat monasti naisia. Heitä kaikkea muuta kuin halveksitaan.


    • 19vvvww

      Oon tyttömäinen homo (käytös, puhe, kasvot, kroppa) ja tykkään ns. "tavallisista" pojista.
      Suurinosa homoista pitää varmaankin poikamaisista pojista tai ainakin että poikamainen olis se ihanne.

      Tottakai kaikilla omat makunsa.

    • 1+0=10

      "Olen poikamainen, ja siis homo eli haluan itselleni miehen enkä mitään neitiä."

      Kun kirjoitin tuon aikaisemmin ei tarkoitukseni ollut halveksua naisia. Pidän heistä paljon ja elämääni kuuluu paljon läheisiä naispuolisia henkilöitä, mutta kun suhdetta etsin, haluan oikean miehen. :)

    • milkyyyy

      Useat homothan on avoimen vihamielisiä "tyttöhomoille".

      • hombe

        Ei todellakaan ole naisvihamielisyyttä mutta en jaksa mun kavereitten draamaqueen sotkuja ja marttyyrikuolemia...joita ilman ite pystyn elämään. Tää ei kuitenkaan liity millään lailla naisvihamielisyyteen...miks mun kaikki kaverit sit ois naisia hä? Naiset on mun parhaita kavereita mutta vierelle haluaisin (huomaa isi-muoto) ns miehisen miehen koska sellaisesta seksuaalisesta kiihotun. En kiihotu naismaisesta pojasta, koska mikä järki siinä olisi? Tarkoitan että miksi lähes naisen tavoin ajatteleva mies haluaisi jotain mitä nainen ei? Ainakin mulla tarpeet on aikalailla samanlaiset ku naisilla. Miehinen mies on ihana mutta jos se oikea sattuu olemaan joku muunlainen niin en mä siitäkään valita. Keetos tee hombe


      • Ihmettelevä nainen

        "Useat homothan on avoimen vihamielisiä "tyttöhomoille"."

        Mutta oletteko te "tyttöhomot" sitten kiinnostuneita toisista tyttöhomoista? Vai poikahomoista?

        Jos enemmistö haluaa poikamaisen kumppanin, niin kuin näyttää, niin minkälaisten kanssa tyttömäiset sitten yleensä ovat? Riittääkö kaikille halukkaille poikamainen kumppani? Esiintyykö sellaista, että poikamaiset vain hyväksikäyttävät tyttömäisiä? Älkää "tyttöhomot" alistuko sellaiseen.


    • Olen itse hyvin maskuliininen homo.
      Tykkään söpöistä poikamaisista sekä hiukan nallemaisista miehistä.
      En tykkää neitimäisistä, muttta en myöskään karun näköisistä karskeista miehistä.

      • slerba92

        Mahtavaa ja lohduttavaa..:)) nyt voin hyvillä mielin olla sinkku ja olla ettimättä miehiä olleskaa..on hyvä tietää että kelpaa suurimalle osalle jos edes hieman feminiininen..helpottaa ainaki elämää ku ei tarvi miettiä ja käyttää energiaa kundeihin joille en kuitenkaa kelpais..:D mä muutan prkl Ruotsiin!!! xD


    • Nimimerkkini

      No miten sen nyt ottaa onhan mulla tämmönen lesbo hiustyyli ja pidän pillifarkkuja ^^ tykkään miehekkäistä tyypeistä neitimäinen/hoikka haluan olla

    • Mieheksä homo

      jatkan..
      Saako seksiä helposti ensitreffeillä, jos pyytää. Miten te suhtaudutte heteroon neitsyeen, joka on alkanut kiinnostua *köh* miesseurasta, sillai.. ihan naimisiin asti..

    • Boy♥Boy SoWhat

      Ite oon niiku lähinnä poikamainen, et en käytä mitää tyttöjen vaateita tai meikkii hyi, mut hengaan enemmän tyttöjen kaa vaikkaki joskus ärsyttää se ylidramaattisuus, vaikka itsekin siihen välillä sorrun :D

      Ja haluisin itelleni ehkä ihan vähän poikamaisemman pojan ku mitä mä oon :)

    • 7+11 = 18

      Itse olen jokseenkin poikamainen / maskuliinen homo ja pidän enemmän femiinisistä homoista, tosin puhtaat draamakuningattaret (tai toisessa ääripäärässä karut karjut) ei oikein sytytä x). Eniten vetoaa vähän korostunut tunteellisuus...

      Sääli vaan että netistä ei tunnu löytyvän vähän neitimäisiä poikia, ainakaan qruiserista tai iskurista.

    • 15JAvähänYLI

      Väliltä, enemmän poikamainen. JA haluan jonkun söpön poikamaisen..............................

    • Anonyymi

      Parisuhteessa heteropohjalta, ja kerran ajattelin että pieni "seikkailu" voisi olla hyväksi. Kumppanini kertoi tuntevansa pari homomiestä, ja kertoivat kuinka seksi on miesten kesken jotain aivan muuta, vaikka näillekin homoille kuitenkin kaikki rakastavat tunteet kohdistuvat aina naiseen. Seksi ja rakastaminen on siis erotettava toisistaan, ja siksi homoseksiin pitäisi suhtautua "pelkkänä seksinä". (Kuulostaa loogiselta). Siispä ilman morkkista tulevasta ajattelin että lähdenpä homobaariin ja katson mitä tulee vastaan. Ihan OK tyyppejä, ja jopa yksi jonka kanssa olisi voinut lähteä "jatkoille", mutta tämäpä yksi otti ja riiteli portsareiden, tarjoilijoiden, ja vähän kaikkien kanssa. Muuten hyvä tyyppi, mutta hoiti itsensä ulosheitetyksi joka paikasta. Harmi sinänsä, koska olisin kyllä jatkanut juttua kanssaan. Vaikea tehdä irtiottoja parisuhteessa naisen kanssa, koska nainen valvoo kaikkea koko ajan. Ei ole voinut enää vuosiin ottaa kyseistä "irtiottoa". Mielenkiintoa kyllä edelleen olisi.
      T: Mies keltaisessa takissa.

      • Anonyymi

        Pettämineb on kaikista alhaisin teko mitä voi tehdä, etenkin pettäminen miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettämineb on kaikista alhaisin teko mitä voi tehdä, etenkin pettäminen miehen kanssa.

        Mikä hommassa tekee "pettämistä", jos kiintymyksen tunteet kuuluu edelleen vain ja ainoastaan NAISEEN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettämineb on kaikista alhaisin teko mitä voi tehdä, etenkin pettäminen miehen kanssa.

        Todetaan edelleen, että: "Miten miehen kanssa voi edes pettää naista?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todetaan edelleen, että: "Miten miehen kanssa voi edes pettää naista?"

        Oletko oikeasti noin typerä?? Petyäminen on aina pettämistä, se on hyvin yksinkertaista. Eli nyt kaikki voivat sinusta käydä panemassa ketä vaan, jos tunteet kohdistuvat yhteen henkilöön? Pettämistä, ainakin minulle, on kaikki suhteen yulkopuoliset panot ja suhteet. Monelle homolle pettäminen on vieras sana, kun kumppania petetään sarjatulena, kun se kuuluu kulttuuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin typerä?? Petyäminen on aina pettämistä, se on hyvin yksinkertaista. Eli nyt kaikki voivat sinusta käydä panemassa ketä vaan, jos tunteet kohdistuvat yhteen henkilöön? Pettämistä, ainakin minulle, on kaikki suhteen yulkopuoliset panot ja suhteet. Monelle homolle pettäminen on vieras sana, kun kumppania petetään sarjatulena, kun se kuuluu kulttuuriin.

        Juu. Periaatteessa kyllä. Eksä totesi että kumppani voi rauhassa käydä huorissa, koska kyse on pelkästä toimituksesta ilman tunteita. Muut kuin huorat eivät käyneet, koska eksä pelkäsi että tavallinen nainen saattaa nousta yli itsensä. Sellainen voisi vaarantaa olevan parisuhteen, mutta eksän mielestä huorissa käynti vain tuo lisää potkua suhteelle. Lopuksi eksä lähti koska en suostunut lapsentekoon kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Periaatteessa kyllä. Eksä totesi että kumppani voi rauhassa käydä huorissa, koska kyse on pelkästä toimituksesta ilman tunteita. Muut kuin huorat eivät käyneet, koska eksä pelkäsi että tavallinen nainen saattaa nousta yli itsensä. Sellainen voisi vaarantaa olevan parisuhteen, mutta eksän mielestä huorissa käynti vain tuo lisää potkua suhteelle. Lopuksi eksä lähti koska en suostunut lapsentekoon kanssaan.

        No huh huh, en voi uskoa moista. Kerran kun pettää, se on oohdallani peli poikki heti. Ihan sama kumman sukupuolen kanssa pettää, se on aina pettämistä. Oli tunteita tai ei. Jos on tunteita, se on raaempaa silloin, muuta eroa ei ole.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe