Dna sulki liittymän vahingossa

????

Kirjoittelen tässä nyt paremman puoliskoni puolesta. Avattiin hänelle liittymä DNA:lle iphone 5 kera. Liittymä toimi normaalisti jne. kunnes elokuussa hänen nroon ei saanut yhteyttä ja hän ei pystynyt soittamaan tai tekstaamaan. Soitin itse dnalle mutta eivät antaneet tietoja (hän itse armeijassa eikä siellä ole aikaa jonotella dna asiakaspalveluun). No hän lainasi puhelinta kaverilta intissä ja soitti, sanottiin että joo siellä yhteyksissä on vikaa että odottele vaan. No odoteltiin sitte 3 päivää eikä mitään tapahtunu. Mentiin dna liikkeeseen ja sanottiin että soita asiakaspalveluun. Soitettiin taas ja sieltä sanottiin että joo liittymä on suljettu. No miksi? En tiedä. No lupasivat alkaa selvittämään asiaa ja että pitää hakea väliaikainen liittymä dnalta. Uusi numero ja kaikki.. väliaikaiseen liittymään sisältyi puhelut ja tekstiviestit jotka oli hinnoiteltu erikseen. Netti ei kuulunut siihen muutenkuin kerta käyttö maksulla. No käsittely aika oli noin 4kuukautta. Korvauksista puhuttiin myös koska tällaista virhettä ei ole kuulemma koskaan tapahtunut. Eli heidän piti sulkea jonkun toisen liittymä mutta sulkivatkin poikaystäväni liittymän. No korvauksia odoteltiin kauan ja nyt saimme tietää että elokuun lasku hyvitettiin mutta syyskuun laskusta hyvitettiin 20euroa ja lokakuun lasku 80e jossa on väliaikainen liittymä eli täysin ylihintainen täytyy itse maksaa??? Miksi?? Pitäiskö tässä ottaa yhteyttä kuluttajansuojaan? He eivät edes korvaa puheluita joita ollaan soiteltu dnalle kun kyselty perään kun eivät ite ole ottaneet yhteyttä?! Normaalisti lasku olisi puhelimen kanssa 45euroa. Pamahti lasku 80euroa... Joka sisälsi sen väliaikaisen liittymän.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • floyyu
      • Jaaha

Miksi ottaisimme enään netin kautta yhteyttä kun puhelimitsekaan ei saa vastauksia? Myöskään dna kauppaan marssiminen ei tuottanut tulosta.

• floyyu

No, jos haluatte vastauksia niin tuolla niitä saa Dnan asiakas. Sonerapartio ja Palstatiimi vastaa täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2234
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1619
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1576
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1273
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe