paikkaan teräketjuöljy kun tein polttopuita moottorisahalla metsässä . Roiskein 10litraa sahalla sitä metsään, ei siis yhteenpaikkaan vaan noin 4hehtaarin alalle.. Jos olisin kaatanyt tuon 10litraa yhteen paikkaan olisin tehnyt ympäristörikoksen,mutta kun se levisi 4hehtaarin alalle se on hyväksyttävä asia.
Menikä oikeaan
Oliko OK
3
114
Vastaukset
- Meni se
No menikö
- Ihan OK
Olihan se ihan OK. Koska moottorisahalla levität sen tasaisesti sinne metsään ja niihin polttopuihin. Suurta pistekuormitusta ei tällöin tule ja osa öljystä haihtuu ilmaan taikka muuten hajoaa, sekä sitoutuu kasveihin. Osa tuosta öljystä lähtee sieltä metsästä polttopuiden mukana poltettavaksi.
Jos kaadat tuon 10 litraa öljyä maahan suoraan, pilaat sillä vettä melkoisesti, koska pistekuormitus on niin iso, että öljy valuu helposti pohjaveteen pilaten sitä. - luonnontuote...
Luonnostahan öljy on lähtöisinkin joten miksi se pilaa luonnon joutuessaan sinne takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678