Majoituspaikkana Empire Beach Resort. Kenelläkään kokemusta kyseisestä hotellista? Mitäs näin ylipäätänsä Goalla voisi/pitäisi kahden viikon aikana touhuta?
Calangute 25.11 - 10.12.
3
148
Vastaukset
- Onhan sitä tekemistä
Tarviiko sitä nyt erikoisemmin mitään touhuta, jos ensimmäistä kertaa olet sinne menossa. Ihmettelemistä riittää, vaikka katselet sitä menoa siellä sen kaksi viikkoa. Kaksi viikko menee nopeasti siellä ja yleensäkin Intiassa, eikä oikein lyhyempää reissua sinne kannata tehdä.
Viikon katselet sitä touhua & liikennettä ja vuokraat sen jälkeen prätkän, kiertelet sillä vähän laajemmin. Jos et uskalla itse liikenteeseen, niin ajele moporiksalla sinne tänne ja takaisin, se on elämys ekakertalaiselle. Iltaisin voit katsella auringonlaskua Arabianmereen.
Ostoksilla voit tietty jossain putiikeissa käväistä, kaikki on meikäläisittäin halpaa. - monta kertaa Goalla
Aamiainen Hotellilla, rannalle, syomään, Hotellille, illalla syömään ja sitten nukkumaan
muutaman päivän ihmettelette Goan menoa
sitten Mapusaan ja Panjimiin ostoksille ja tietenkin Bussilla (unohtakaa taxit)
viimeisellä viikolla olette jo päässeet Goan menoon mukaan
kyllä se siitä valkenee - Calangute - Goa
Kyllä siellä tekemistä riittää! http://www.youtube.com/watch?v=suokN-d6h8k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890