Ainakin 11 kohteeseen ensi kesää

MiccoK

Ryanairin ensi kesäkauden lentojen myynti näyttää käynnistyneen. Hienoa, että lennot kaikkiin kohteisiin jatkuvat myös ensi kesäkaudella. Tampereelta pääsee siis Lontooseen, Budapestiin, Frankfurt-Hahniin, Bremeniin, Barcelonaan, Malagaan, Alicanteen, Milanoon, Kaunasiin ja Palma de Mallorcalle. Lappeenrannasta pääsee Düsseldrfiin, Milanoon ja Barcelonaan.

Toivottavasti ensi kesäksi tulisi myös joitakin uusia kohteita pitkähkön tauon jälkeen. Oma suosikkini olisi Rooma, Pariisi ja Berliini. kakso jälkimmäistä ovat tosin epätodennäköisiä, koska ne eivät ole Ryanain hubeja.

10

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RYR

      Pohjoismaiden asukkaille tärkeitä ovat eteläiset, mm. Välimeren kohteet. Ryanair puolestaan ei pidä pitkistä lennoista, joista mm. henkilökunta- ja polttoainekustannukset lisääntyy. Ryanairin strategit saisivat katsoa omalle reittikartalle ja laskea, mitkä välimeren kohteet ovat Suomea lähimpänä kuin esim. Espanjan Malaga tai Alicante. Niistä mieleen tulee esim. Malta, Chania tai Paphos, Ryanairin baseja kaikki.

    • Love Ryanair

      Pariisin lentoja odotan innolla, olen heti lähdössä kun tampereelta Ryanair sinne vaan joskus lähtisi :) En käsitä miksei Paris ole listalla?

      • talvisalo

        Liian keskeinen paikka. Ryanairin politiikan mukaista on lentää syrjäisemmille seuduille. Epäilenpä että vaikkapa Peräseinäjoki on ennen Pariisia Ryanairin kohteena.


      • Häh?

        Minä taas en käsitä miksi sinne mihin haluaa ei voi mennä jollakin muulla firmalla, jos yhdellä ei pääse?


      • 7+2

        Ilmoittivat tänään pääkasvualueikseen seuraavat:

        "High cost competitor airlines are continuing to cut capacity in major markets such as France, Germany, Poland, Spain and Italy and this continues to create growth opportunities for Ryanair."


      • high cost
        7+2 kirjoitti:

        Ilmoittivat tänään pääkasvualueikseen seuraavat:

        "High cost competitor airlines are continuing to cut capacity in major markets such as France, Germany, Poland, Spain and Italy and this continues to create growth opportunities for Ryanair."

        Well, you have a high cost competitor in Finland as well. However, you don't have truely competitive air space there (high fees) and you don't have any low-cost terminal in Helsinki


    • 2+8

      Finavialla olisi itse asiassa aika hyvä mahdollisuus rakentaa laajennuksen yhteydessä halpaterminaali myös Helsinki-Vantaalle, mutta remontti tehdään todennäköisesti tukemaan Finnairin visiota, joten tuskin noin tapahtuu.

      • dsgvfsdvhdsf

        Sinulla olisi itse asiassa hyvä mahdollisuus perustaa yksityinen lentokenttä ja terminaali mihin haluat ja alkaa tehdä bisnestä Ryanairin kanssa.


    • palmaslasse

      Toivottavasti Ryanair avaa Tampereelta reitit kanarialle ensi talvena. Norwegian jyllää näillä reiteillä, luulisi Ryanairin saavan hiljaisen talvisesongin koneille kannattavaa käyttöä.

    • RYR

      On kuulemma tulossa uusi base / tukikohta, josta teoreettisesti olisi melko lyhyt lento eteläkohteesta Suomeen. Tämä olisi kuulemma Thessaloniki (Pohjois-Kreikka). Noh, olisi kylläkin. Veikkaan kuitenkin, etteivät he sitä keksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe