Koenumerot

VIP

Mitä koe/testi numeroita olette saaneet? Minä sain viimeksi 8.

176

9157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Numero333

      8 / 29/33

      • Pööpi

        Missä ja minkä aineen kokeessa on noin tiukka taulukko?


      • 7474737

        Looool meillä tuo olisi ainaski 9,5


      • merellinen

        Meil se ois noin 8 vaik oon vasta kutosella:((( koska paska ope


      • Läsebo

        Mitä vittua oot pikkuse tyhmä jos oot kutosella nii se ois sulla 10 eikä riipu opettajasta


    • Kauheeta

      9 matikasta...

      Sitä edellinen oli 6½ historiasta.

    • Sain 8 ruotsista. Ensimmäinen ruotsinkokeeni. :D Olisi pitänyt kuitenkin harjoitella vähän enemmän.

    • VIP

      Nyt tuli Historian pistosta 9-.

    • Uneton.

      Saksasta viimesin 9

    • asdfag2fk

      matematiikasta 10-

    • Jos tarkoitat kaikkia kokeita, niin:
      uskonto 10
      englannin sanakoe 7,5
      musiikki 4...
      matematiikka 9,5
      äidinkieli 10-
      englannin sanakoe 9
      historia 8
      uskonto 8,5
      ruotsi 8 (ilmoitin sen jo aiemmassa viestissäni)
      englanti 7
      En todellakaan ole hyvä kielissä...

      • GloriaLemonade

        Uskonto 9-
        englannin sanakoe 10
        Musiikin teoria 8,5
        Musiikin soittokoe 9
        Musiikon laulukoe 8
        Matikka 9,5 (pisteet oli 30-/30
        Äidinkieli 9
        Historia 8,5
        Venäjä 10
        Biologia 9
        Englanti 10-
        Kirjallinen läksynkysely 9-

        Kerroin nyt vain viimeisimmät ja en siis ole musiikkiluokalla vaikka niin vois luulla...


      • Enoohilke

        Mul
        Ruotsi 10
        Ruotsi 10-
        Ruotsi 10-
        Ruotsi 10-
        Matikka 10-
        Fysiikka 10
        Bilsa 9,5 luokan paras
        Matikka ysipuol

        Oonksmä teiän mielest hikke kaikki sanoo et oon


    • Biologiasta tuli 9-.

    • VIP

      Ruotsin sanakokeesta tuli 9.5. Varsinaista koetta odotellessa!

    • kääk

      Niin niin, kyllä hiket täällä numeroitaan kehtaa laittaa 10:ä ja 9:ä. Ite en oikeen pärjää missään ja ite saan 6:n ja 7:n numeroita kokeisiin vaikka kuinka luen. Missä vika?

      • VIP

        Toivottavasti koenumerosi alkavat parantua!


      • nbuyfd

        En tiedä kuinka luet kokeisiin, mutta kokeileppa tälläistä.

        Peität viivoittimella(tai jollain muulla) alla olevan tekstin ja keskityt vain siihen mitä sillä hetkellä luet.
        Toiset tarvitsevat taustalle rauhoittavaa musiikkia, toiset täydellisen hiljaisuuden.

        Sitten on niitä jotka kuuntelevat tunnilla, eikä tarvitse lukea kokeisiin, kun tieto on jo siellä.


      • JaaHikkeVai

        Hikari tarkottais että olisi jotenkin uskomattoman tykästynyt kouluun. Itse kiskon yleensä jtn 9 ja 10 mut en nyt sanoisi et tykkäisin koulunkäynnist jotenkin enemmän ku harrastuksist ja kavereiden kans olemisesta. Monesti koetta edeltäneenä iltana vaa sanonu i don giv a fuck ja lähteny kavereille ja 8 tullu. Se tunnilla kuuntelu riittää mulle. Tosin matikka alkanu lipsuu koska ooe ei motivoi ollenkaan laskemaan tunnilla. (Juuh, tiedän että oma vika, mutta kaikki tunnit vaan on niin levottomia.) Viimene numero 9,5
        Ruotsist :[. Ruotsi on khyl mielestäni paskimpia aineita koulus. Sitä edellinen
        Oli enkku kans 9,5.


      • JaaHikkeVai
        JaaHikkeVai kirjoitti:

        Hikari tarkottais että olisi jotenkin uskomattoman tykästynyt kouluun. Itse kiskon yleensä jtn 9 ja 10 mut en nyt sanoisi et tykkäisin koulunkäynnist jotenkin enemmän ku harrastuksist ja kavereiden kans olemisesta. Monesti koetta edeltäneenä iltana vaa sanonu i don giv a fuck ja lähteny kavereille ja 8 tullu. Se tunnilla kuuntelu riittää mulle. Tosin matikka alkanu lipsuu koska ooe ei motivoi ollenkaan laskemaan tunnilla. (Juuh, tiedän että oma vika, mutta kaikki tunnit vaan on niin levottomia.) Viimene numero 9,5
        Ruotsist :[. Ruotsi on khyl mielestäni paskimpia aineita koulus. Sitä edellinen
        Oli enkku kans 9,5.

        Sori, alussa meinasin et lähteny kaverille ja 9 tullu :D


    • Matematiikasta 10-.

      • entodhikke

        Äikästä 10!


    • VIP

      Lue tekstit ajatuksella "kääk". Varmista myöskin että, luet koealueen ainakin viisi kertaa läpi (minulle sopiva määrä, luen toki enemmänkin jos aikaa on.) ja jos et jaksa lukea koulun ja läksyjen jälkeen, lue aamulla. Aloita kokeisiin lukeminen tarpeeksi ajoissa 2-3 viikkoa aiemmin. Kun koe on, niin sinun ei usein tarvitse lukea muuta kuin kaksi tai kolme kappaletta päivässä. Kielissä ja matematiikassa pärjää viikolla, kun koko koealueen voi mennä läpi kerran päivässä (ne on niin helppoja lukea!).

      • Eräs trotskilainen

        Mie voin paljastaa yhden salaisuuden, jonka avulla mie sain bilsan kokeesta 10- ilman fanaattista lukemista. Tätä juttua ei vielä kukaan luokkalaisistani ole tajunnut! Mie nimittäin KUUNTELIN TUNNEILLA! Kuulostaa uskomattomalta, mutta se toimii! Pärjäät paljon vähemmällä lukemisella, kun muistat pitää korvasi auki. Kannattaa oikeasti kokeilla.


      • Wqwerty

        Totta, ite en lue melkein yhtään ja silti tulee hyviä numeroita koska kuuntelen tunnilla.


      • eiootta

        VIISI kertaa, anteeksi mitä?
        Jos koealue on normisti vaikka joku 150 sivua, niin eihän sitä mitenkään pysty lukemaan viittä kertaa? Itsellä on tapana selailla koealue läpi ja kuunnella tunnilla, ihan hyviä numeroita (9-10) tulee.


    • astalapaska

      hmm jos vaikka teen taulukon niin on easympi lukee

      äikkä- 6-

      matikka- 4

      uskonto-5

      bilsa- 7

      ruotsi- 5

      enkku-9 (pikku pikku luntilla :D

      hissa-8 (luntilla)

      ja enempää aineit en muist ja seiskalla olen siis :D

    • VIP

      Kotitaloudesta tuli 9.

    • Ruotsin sanakokeesta 10-.

    • VIP

      Ruotsin kokeesta 9.5.

    • VIP

      Vaihdetaampa puheenaihetta. Mikä on teidän huonoin koenumeronne? Minun on 6 matematiikasta.

      • Eräs trotskilainen

        Koko yläasteen aikana miun huonoin numero on ollut 8 ruotsista ja matikasta. Mie häpesin itseäni ihan älyttömästi niiden takia. Ala-asteen huonoin oli 5puokki ussasta.

        On sanomattakin selvää, että mie vihasin ussanopetusta. Ihte asiassa miulla oli semmoinen "oopiumia kansalle" -tyyppinen ajatus jo silloin, vaikka mie en tiennyt mitään Marxista. Mie siis ajattelin, että uskonto ja varsinkin sen opetus on vahingollista, sillä se sekoittaa ihmisten päät. Mie en ymmärrä, miten kukaan voi hyvällä tahdollakaan uskoa, että alussa oli kaksi ihmistä ja niin edelleen, mutta Paavali saattoi hyvinkin olla oikea henkilö. Mie ajattelin, että vertauskuvilla sekoitetaan lasten päät ja peitetään epäloogisuudet, kun yksi oppikirja opettaa yhtä ja toinen toista. Ja niinhän se meneekin. Niin se käy, kun opetetaan pieniä lapsia, jotka harvoin kyseenalaistavat kuulemaansa.


      • sellasta

        mun huonoi koenumero tänä vuonna 5.5 ruotsista ja paras kotsasta 8.5.......eimee kauhee hyvi kaikki mu numerot on jotai 7:(


      • Anonyymi

        8,5 bilsasta 😇 joo mun frendil se on joku 9 tai 9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8,5 bilsasta 😇 joo mun frendil se on joku 9 tai 9

        Siis toi oli mun huonoin IKINÄ ja luen yleensä alle tunnin ja vähän just ennen kokeen alkua Ja VIHAAN koulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi oli mun huonoin IKINÄ ja luen yleensä alle tunnin ja vähän just ennen kokeen alkua Ja VIHAAN koulua

        Kysyinkö


      • Anonyymi

        5- uskonnosta


    • :Pjdkfhffjf

      Paras 10 matikka (sain pisteitä yli maksimimäärän mut silti vaan 10)

      Huonoin biologia 7- (en oikeesti osannu paskaakaan, ja ihmekös tuo kun en lukenu)

      • auttajakohhhhhhh

        10 on se maximi, luuletko että voit saada 11?


      • Buumshakalakashaka
        auttajakohhhhhhh kirjoitti:

        10 on se maximi, luuletko että voit saada 11?

        10 on keksitty
        Et buumshakalalaklakkaldkakalbuumshaklakabju


    • VIP

      Mitkä ovat teidän paras ja huonoin koenumero. Minun parhaani on 10 historiasta ja huonoin se 6 matematiikasta.

      • Eräs trotskilainen

        Miun paras oli 10 fyssasta. Muuten olis ollu 10-, mut ope joutu puottamaan maksimipistemäärää, et kaikki pääsis läpi. Mie olisin saanu 88/90 pistettä, mut mie sainki sitten 88/85 pistettä :D


    • Tuo nelonen on ollut ensimmäinen neloseni. Nelosta huonompi taisi olla 6,5 matematiikasta. Terveystiedon kokeen numeroa odotellessa.

    • Joojoo

      Paras on ollu tänä vuonna varmaankin 9 äikän jostain kokeesta ja huonoin 7- ruottin kokkeesta :D

    • tohtorisyker0

      Ruotsi: 9-
      Kemia: 6½
      Matikka: 5
      Enkku: 8
      yhteiskuntaoppi: 8

      • ocean-

        Mien koskaa muista kumpi on parempi 9 vai 9 1/2 (koska kuitenki oon aika hias) mantsasta ja matikasta ollu 9 1/2 ja yo:sta ja äikästä 9 huonoin tänä vuonna ollu 7- matikasta koska oli hankala asia jota kukhaan ei tajunnu ja koe oli ihan ufo....
        Huonoin numero koko peruskoulu aikaba ollu 5- matikasta (ei voinu vähempää kiinnostaa) parasta en muista...


      • ohikuti
        ocean- kirjoitti:

        Mien koskaa muista kumpi on parempi 9 vai 9 1/2 (koska kuitenki oon aika hias) mantsasta ja matikasta ollu 9 1/2 ja yo:sta ja äikästä 9 huonoin tänä vuonna ollu 7- matikasta koska oli hankala asia jota kukhaan ei tajunnu ja koe oli ihan ufo....
        Huonoin numero koko peruskoulu aikaba ollu 5- matikasta (ei voinu vähempää kiinnostaa) parasta en muista...

        Paras oon kymppi jonka.oon saanut äikästä ja enkusta. Ruotsista oon saanu 10-. Eli oon aika hyvä kielissä.
        Huonoin numero kokeesta ikinä oli köksä seiskalla.7-
        Kyselkää multa kysymyksiä tuolla nuoret-keho-kyselkää 14v.pojalta. Vastaan kaikkiin.rehellisesti paitsi jos utelette yksityisasioitani esim. nimi osoite jne.


    • "Mien koskaa muista kumpi on parempi 9 vai 9 1/2"
      9 1/2 on parempi kuin 9 .
      9 = 9,25
      9 1/2 = 9,5
      9- = 8,75
      Terveystiedon kokeesta tuli 8,5.

    • Metalismygod

      4 . En kyllä itsekkään käsitä. Koulunkäynti hyvää vauhtia romahtamassa.

    • Haloo onko hyvät num

      Kerran sain matikan kokeesta 5, mutta paras numero on uskonnosta ja ympästä kerran tuli 10. Ja sitten näillä 5-6 luokilla kymppiä ei niin paljon ole tullut parhaimmat numerot 9 plus äikästä ja enkun ja hissan tais tulla joku 9 plus ja 9.

    • Parhain numero on 10 biologiasta, koska olin ainoa, joka tiesi yhden vastauksen.

      • Hikke?

        Parhaat:
        Matikka:9,5
        Bilsa:9,5
        Äikkä:10
        Enkku:10
        Ranska:10-
        Musiikki:7,5 xD onneks tää toinen musiikinkoe meni paremmin sitä odotellessa
        Ussa:10
        Hissa:8,5
        Fyke:9
        Huonoimmat:
        Matikka:7,5
        Bilsa:9
        Äikkä:9,5
        Enkku:8,5
        Ranska:8,5
        Musiikki:7,5
        Ussa:9,5
        Hissa:8,5
        Fyke:9
        Joo tiiän oon teiän mielest hikke. Mutta niinku tuolla aiempana sanottiinki nii on yks TODELLA helppo tapa osata kokeeseen liittyvät asiat:Kuunnelkaa hyvät ihmiset tunnilla! Joo joo tiedän ettei kiinnostais mut omaa tulevaisuuttanne ajatellen nyt ku näitä luin nii suosittelisin kuuntelemaan tunnilla ees sen verran et saa 8. Ei mitenkään loukkauksena,koska oonhan mäki saanu 7,5 jo kaks. Olisin varmaa saanu enemmänki,mutta se että en oo saanu johtuu siitä että musiikinope ei oo hirveen kiinnostunu kokeista. Luultavasti aika moni on ymmärtäny et tunnilla kannattaa kuunnella,mutta ei vaan jaksa. Ala-asteella sillä ei oikeestaa oo mitää välii,mutta yläasteella on. Koittakaa ees,vaikka yks viikko tai jotain kuunnella tunnilla nii lukemiseen ei mee LÄHESKÄÄN niin kauan aikaa.~kiitos~


      • ihajees
        Hikke? kirjoitti:

        Parhaat:
        Matikka:9,5
        Bilsa:9,5
        Äikkä:10
        Enkku:10
        Ranska:10-
        Musiikki:7,5 xD onneks tää toinen musiikinkoe meni paremmin sitä odotellessa
        Ussa:10
        Hissa:8,5
        Fyke:9
        Huonoimmat:
        Matikka:7,5
        Bilsa:9
        Äikkä:9,5
        Enkku:8,5
        Ranska:8,5
        Musiikki:7,5
        Ussa:9,5
        Hissa:8,5
        Fyke:9
        Joo tiiän oon teiän mielest hikke. Mutta niinku tuolla aiempana sanottiinki nii on yks TODELLA helppo tapa osata kokeeseen liittyvät asiat:Kuunnelkaa hyvät ihmiset tunnilla! Joo joo tiedän ettei kiinnostais mut omaa tulevaisuuttanne ajatellen nyt ku näitä luin nii suosittelisin kuuntelemaan tunnilla ees sen verran et saa 8. Ei mitenkään loukkauksena,koska oonhan mäki saanu 7,5 jo kaks. Olisin varmaa saanu enemmänki,mutta se että en oo saanu johtuu siitä että musiikinope ei oo hirveen kiinnostunu kokeista. Luultavasti aika moni on ymmärtäny et tunnilla kannattaa kuunnella,mutta ei vaan jaksa. Ala-asteella sillä ei oikeestaa oo mitää välii,mutta yläasteella on. Koittakaa ees,vaikka yks viikko tai jotain kuunnella tunnilla nii lukemiseen ei mee LÄHESKÄÄN niin kauan aikaa.~kiitos~

        Kerranki samanlaine ihminen. Kyllästyttää kaikki ne jotka leijuu huonoilla arvosanoilla ja on olevinaan nii kovii. Itellä kokeet menny suunnillee näin:

        Englanti 9 (huonoin pitkään aikaan)
        Ruotsi 9
        Yhteiskuntaoppi 10-
        Biologia 10-
        Matikka 10
        Äidinkieli 9
        Fysiikka 10
        Uskonto 9


      • Itserakasihmine
        Hikke? kirjoitti:

        Parhaat:
        Matikka:9,5
        Bilsa:9,5
        Äikkä:10
        Enkku:10
        Ranska:10-
        Musiikki:7,5 xD onneks tää toinen musiikinkoe meni paremmin sitä odotellessa
        Ussa:10
        Hissa:8,5
        Fyke:9
        Huonoimmat:
        Matikka:7,5
        Bilsa:9
        Äikkä:9,5
        Enkku:8,5
        Ranska:8,5
        Musiikki:7,5
        Ussa:9,5
        Hissa:8,5
        Fyke:9
        Joo tiiän oon teiän mielest hikke. Mutta niinku tuolla aiempana sanottiinki nii on yks TODELLA helppo tapa osata kokeeseen liittyvät asiat:Kuunnelkaa hyvät ihmiset tunnilla! Joo joo tiedän ettei kiinnostais mut omaa tulevaisuuttanne ajatellen nyt ku näitä luin nii suosittelisin kuuntelemaan tunnilla ees sen verran et saa 8. Ei mitenkään loukkauksena,koska oonhan mäki saanu 7,5 jo kaks. Olisin varmaa saanu enemmänki,mutta se että en oo saanu johtuu siitä että musiikinope ei oo hirveen kiinnostunu kokeista. Luultavasti aika moni on ymmärtäny et tunnilla kannattaa kuunnella,mutta ei vaan jaksa. Ala-asteella sillä ei oikeestaa oo mitää välii,mutta yläasteella on. Koittakaa ees,vaikka yks viikko tai jotain kuunnella tunnilla nii lukemiseen ei mee LÄHESKÄÄN niin kauan aikaa.~kiitos~

        Et kyl oo mikään hikke sul pitäs must olla yli ysit kaikki


    • mukko

      9

      • 10+ Ruottista

        Paras koenumero miulla on ollut 10 Ruotsin ekasta kokeesta. Hikkehän mie oon...


      • HeKeKee
        10+ Ruottista kirjoitti:

        Paras koenumero miulla on ollut 10 Ruotsin ekasta kokeesta. Hikkehän mie oon...

        Katotaas...
        Englanti 10-
        Hissa 10
        Bilsa 10-
        Fyke 9 puol
        Musiikki 9 puol
        Äikkä 9 puol tai 9
        Saksa 8 puol (motivaatiotaso aika paska)
        Uskonto 9 puol
        Matikka 9
        Nyt ei tuu enempää mieleen


    • 9lkk

      Parhaat tänä vuonna 10 tervystiedosta ja 10- maantiedon karttakokeesta ja ruotsista. Viimeisin 9 fysiikasta.

      • jujujuju

        Parhhaat numerot tänä vuonna oli 10- matikasta, fysiikka/kemiasta ja historiasta. Huonoimmat 8 matemtiikasta ja uskonnosta. Kaikkien aikojen hounoin oli 7puol musiikista


    • VIP

      Nyt tuli englannista 9. Ajattelin kyllä saavani paremman, mutta kyllä tämäkin käy!

    • Kotitaloudesta 8 ja historiasta 9.

    • Matikkka

      Viimenen numero jonka sain oli Matikast 4

    • ._.

      Ruotsista 10.

    • VIP

      Historiasta 9.5.

    • jeij

      enkusta viispuol

    • Spanlish

      Enkku 10-
      Matikka 6
      Historia 6
      Äidinkieli 8
      Musiikki 5-
      Uskonto 10
      Saksa 9
      Fysiikka & kemia 7
      Biologia 9
      Kässä 6 ( Mulla olis ehk' parempi kässä numero mutko kässä ope on niin rasittava ja attelee et osaan teh kaikki asiat oikei yms. Sen takii en jaks keskittyy mihinkään kässätyöhö)
      Espanja 10
      Ruotsi 9

      Tos on viime kokeiden numeroita :3

      Niinkun ehkä huomaa, olen vahvoilla kielissä

      • Bilbo Reppuli

        10 äikän kirjakuulustelu (hobitti)


    • KLONKS! KLONKS!

      ASTETTA HOBITIMPI JÄTKÄ!!!

    • VIP

      Huonoin koenumeroni tältä vuodelta on muuten 7.5 käsityön työarvostelusta.

    • VIP

      Tänään tuli äidinkielestä 8.5, uskonnosta 9 ja terveystiedosta 10-.

    • dkkfffk

      6:n-8:n väliltä. Ylensä 8. Pari kymppiäkin tullu tänä syksynä.

    • Ruotsista 9-
      Äidinkielestä 9
      Englannin sanakokeesta 8-

    • Greippiii

      Numerot on alkanu tippua uhkaavasti. :/ Viime vuonna tuli paljon ysejä, kymppejä ja harvoin kaseja. Nyt ne numerot tahtoo olla pelkkää kasia ja seiskaa...

    • Äidinkielen kirjoitelmasta 9-

    • kysynpähän vaan

      Miten voi saada 10 kokeesta?

      • Thlr

        Jotkut opettajat antavat sellaisen esimerkiksi oikeasta vastauksesta ylimääräiseen kysymykseen. Se ei kuitenkaan oikea koenumero.


    • Haluan 10+

      ;-; Ikinä meidän kokeista ei ole voinut kymppiä parempaa saada...

    • VIP

      Jos on lisätehtäviä ja vastaa niihin muiden tehtävien lisäksi oikein, niin saa 10 . Minulla on ollut sellainen koe englannista kuudennella luokalla.

    • VIP

      Ruotsin sanakokeesta tuli 9.5 ja musiikin kokeesta 9-.

    • Tämän vuoden kokeet:
      AI: 6½
      HI: 8
      US: 7
      MA: 8
      EN: 9
      HI: 9-
      AI: 8
      MA: 8
      AI: 9
      HI: 10-

      Mitä sanotte? Onko noi teidän mielestä hyviä koenumeroita? :D

    • Todistus numerot

      Mä oon noin 8 oppilas ja eikse oo aika hyvä nykyää. Entäs todistus numerot mitä ootte saanu. Tässä mun

      Viime vuotiset siis

      Äikkä 9
      Liikka 9
      Uskonto 9
      Matikka 7
      Bilsa 9
      Fyke 8
      Hissa 8
      Musiikki 7
      Käsityö ja puutyö 7
      Englanti 9
      Siinä mitä mieltä ootte!

      • Granaatti griko

        Ihan hyviä pari seiskaa kuitenkin.


    • Kaksinaama

      Miten on mahollista saada 4-. Taas noita opettajien uusia paskoja keksintöjä en haluaisi kiroilla mutta on pakko ku ketuttaa noi ärsyttävät opettajat. Siis joskus jotkut opettajat on niin hauskoja ja yrittää kannustaa ja esim. Niiden avulla mä sain paremman koe numeron. Mut taas jotkut opettajat on välillä niin ärsyttäviä että meinaa itku ja kirosanat suusta ulos lennellä. Mun opettaja on välillä tappavan ärsyttävä ja turhauttava turha moittija. En tiedä hän on sillä tavalla vaan niin ärsyttävä ja hän piilo pilkkaa esim. Yhtä tyttöä joka tunti. Siltä meinaa lipsua itku joka tunti. En vaan tajua miten tollanen hauska ja samalla kuristavan ärsyttävä moitttija voi olla olemassa.

      • samis1

        Sama mulla ihan sama ongelma


      • jusnäin

        Itekin sain ruotsista 4-. Tekimieli hiutaa että mikä piru on neljä miikka. Ja yks opettaja piilo vittuilee kaikille. Kotku Opettajat o ihan kusipäitä


    • ällällä

      viime ruotsin kokeesta sain laudaturin (meillä arvostellaan yo-arvosanoilla)

    • VIP

      Sain tänään matematiikan kokeesta 9-.

    • ipenblogi

      Sain tänään hissan esseekokeesta 8, oisin kyl 9 toivonu mut käy tämäkin hyvin :)

    • VIP

      Sain tänään kemian kokeesta 9-, englannin sanakokeesta 8.5, historian läksynkuulustelu 7 (en ollut lukenut) ja biologian kokeesta 9.

    • jokujorma

      Kemian kokeesta 8

    • en_osannu_taaskaa

      tänää sain äikän kokeesta 8 ja kemiasta 7.

    • VIP

      Mitä saitte välitodistukseen numeroiksi ja mitä saitte niiden keskiarvoksi? Minä sain:

      Käyttäytyminen 8
      Äidinkieli 8
      Englanti 9
      Ruotsi 10
      Matematiikka 8
      Biologia 9
      Kemia 9
      Terveystieto 10
      Uskonto 9
      Historia 9
      Musiikki 9
      Kuvataide 8
      Käsityö 8
      Liikunta 6
      Kotitalous 8

      Kaikkien aineiden keskiarvo 8,6
      Lukuaineiden keskiarvo 9

    • VIP

      Mitä koe/testinumeroita olette saaneet? Minä sain viimeksi 8 (Englannin pikkukokeesta).

    • joooooosdfsdf

      Paskin numero peruskoulussa 9- uskonnosta 9. luokalla. ::smoke

      Mutta jees. Viimeisin numero taisi olla (nyt siis jo lukio ohi) historian seiska, joka on kouluhistoriani surkein arvosana.

    • Hikke joka ei pärjää

      Yhteiskuntaopin kokeesta 7-, 9lk ensimmäinen koe. Luin kokeeseen kotona yhteensä n.25h, mutta kokeessa puolet tehtävistä oli sellaisia, että niitä ei kirjasta eikä vihkosta löytynyt.

    • the_1man1

      Enkku kasipuol ja matikka 4- ja käsityö8 puol ja historia 10ja käyttäytyminen 10

      • saima

        Joo, joo siis uskoohan sen, että noin moni saa kokeista pelkkiä kymppejä. Varmasti osa puhuu ihan totta, en mä sitä kiellä. Mutta kun melkein kaikilla on kokoajan 10,10, 10 , niin alkaahan toi jo epäilyttämään. Kysymys ei ole mistään kateudesta(itsekin saanut paljon hyviä numeroita ja kymppejä), vaan tosiasioista. Älkää uskoko kaikkea, mitä täällä lukee!!!


    • pupupaska

      10- äikän kokeesta. Ainoa tänä vuonna[käyn siis kolmatta luokkaa] saamani koe josta tulli yli 6.

    • AloittajaVIP

      Saadaan vähän eloa tähänki keskusteluun (
      Kertokaa viimeisiä koenumeroitanne, mul o
      Ruotsi 7.5
      Englanti 8
      Äidinkieli 9
      Karttakokeet 9.5 ja 10-
      Historian koe 9-, pistot 9 ja 9-
      Fysiikka 8
      Matematiikka 9-

    • AloittajaVIP

      Uskomatonta, että tämä keskustelu on pysynyt yli vuoden aktiivisena, itse olin unohtanut tämän ketjun, mutta tosiaan päivitelkää kaikkia numeroitanne tänne. Lupaan itse tehdä samoin! (:

    • ihanokeimennyt

      Viimesimmät numerot on 10- ruotsista ja 9½ yhteiskuntaopista.

    • Biologisti

      Täällä tulee kyllä aika hyviä numeroita uskonnosta. Itse kun olen uskonnossa ihan surkea vaikka tunilla kuuntelenkin. Ei vaa jää päähän en jaksa opetella mitään olemaatomia taroinoita ulkoo.

    • AloittajaVIP

      Uskonnon kokeet on kyllä täällä yläasteella aika hankalia, paljon kirjoittamista. Itelläni sellainen tulossa, katotaan miten menee (:

    • jenn4

      vittu 9 1/2 ope tiputti numeroa kirjotus virheistä -.-

    • AloittajaVIP

      Fysiikan testi 11.5/21

    • jennnaaaaaaaw

      ite oon nyt ysil ja tänä vuon oon saanu tämmösii:
      fysiikka: 5
      englanti: 7-
      ruotsi: 6 puol
      matikka: 4
      äikkä: 7
      maantieto: 6-
      terveystieto: 8-

    • enkkuonparas

      10 englannista :D

    • hikeksikehuttu

      Kaikista kokeista 9 puoli ja 10 puoli väliltä.

    • 6lk

      Viimeks 6 bilsasta oon kutosluokalla

    • AloittajaVIP

      Uskonto: 10-
      Terveystiedon esitelmä E- (erinomainen -)

    • 5lktyttö

      Biologia 9
      Matikka 9
      Äikkä 9
      Saksa 10-
      Englanti 9puol
      Fysiikka ja Kemia 9-
      Historia 9
      Uskonto 10-
      Oon siis 5luokalla.

    • Priimusykkönen

      Todistus:
      Äidinkieli 10
      Matematiikka 10
      Uskonto 10
      Historia 10
      Fysiikka ja kemia 10
      Ruotsi 10
      Englanti 9
      Liikunta 8
      Puutyö 7
      Kuvaamataito 7
      Musiikki 7

    • AloittajaVIP

      Koenumeroitani:

      Uskonto: 10-
      Maantiedon esitelmä 9 ja koe 9.5
      Äidinkieli: 8
      Englanti 9

    • nännilä

      Tänään sain 10 ussast

    • 240swagit

      Olen ysillä eikä alle 10- ole tullut paitsi ennen 7. luokkaa.

    • AloittajaVIP

      Koenumeroita;
      Ruotsi: 9
      Historia: 9-
      Fysiikka: 9.5

    • thelastone

      Viimeksi äidinkielen ainekirjoitus 9- ja luetun ymmärtäminen 10-

    • joooh

      Ääh, jaksanko ees keroo? 4½, 5-, 4-,5 , 6, 8, 4½

      • 244453

        Vittu oot paska :D


    • AloittajaVIP

      Matematiikka: 7-
      Terveystieto: 9.5
      Äidinkielen esitelmä 9- ja kirjoitelma 9-

      Todistusta odotellessä (:

    • AloittajaVIP

      Matematiikka; 7-
      Terveystieto: 9.5
      Äidinkielen esitelmä 9- ja kirjoitelma 9-

      Todistusta odotellessa! (:

    • AloittajaVIP

      Todistukseni (8lk);

      Matematiikka 8
      Maantieto 10
      Biologia 9
      Fysiikka 9
      Kemia 9
      Äidinkieli 9
      Uskonto 10
      Terveystieto 9
      Historia 9
      Englanti 9
      Ruotsi 9

      Musiikki 9
      Kotitalous 8
      Liikunta 8
      Tietotekniikka 9

      Lukuaineiden keskiarvo (KA): 9.0

    • pewdiepie

      Huonoin/paras koenumero

      Huonoimmat:
      Matikka 9-
      Äikkä 8-
      Enkku 7,5
      Fyke 9 (oli kemian koe jossa vastasin oikein mutta en niinkuin kirjassa oli haluttu)
      Bima 9-
      Saksa 8-
      Hissa 9,5

      Parhaat:
      Matikka 10
      Äikkä 9,5
      Enkku 10
      Fyke 10
      Bima 10-
      Saksa 10
      Hissa 10

    • Joku_kaveri

      Yleensä joku 9-10

    • AloittajaVIP

      Olen saanut näitä koenumeroita;

      Englannin verbikoe: 8
      Englannin sanakoe:10
      Matematiikka: 9
      Kemia: 10 (testi 7/8p.)
      Maantieto: 9
      Äidinkielen kirjakuulustelu: 9.5

    • AloittajaVIP

      Kertokaapas omianne (:

    • 14B

      Eka jakso tokavuodella:

      MAA6 koe 10- kurssi 10
      FY4 9 9
      ENA4 82,5% 8
      RUA4 8- 8
      UE3 6 7

    • VähänNumeroita

      Yläaste:

      -Paras: ET 9-
      -Huonoin: Matikka, bilsa, ruotsi 8

      Koko peruskoulu: (Ala-aste=AA, Yläaste=YA)

      -Paras: 10 historia AA
      -Huonoin: 6- musiikki AA (paska ope)

      Edellinen koe: 8 Matikka
      Edellinen testi: Äikän tarina 10-/Ruotsin sanakoe 9

    • ManneMobiili

      edellinnen koe matikka 10- toisek paras sai 9 äikkä 9 keskiarvo 8.66666666667

      • ManneMobiili

        hissa 9


    • 4 1/2 äikkä XD

    • 13v.tyttö

      7lk alun kokeet
      Äikkä kirjoitelma 10
      Terveystieto10
      Matikka 10
      Historia 10-
      Ruotsi 9
      Biologia 9
      Enkku 9

      Pienemmät testit
      Ruotsin sanakoe 9.5
      Biologian lajikoe 10-
      Kemia alkuainekoe 10

      • 13v.tyttö

        Ja ja parasnumero ikinä on
        10 ala asteel uskonnost ku sai paljo merkkei jos osas kymmenen käskyy
        Ja huonoin 6.5 enkun sanarist ku olin kippee enkä ehtiny lukee


      • 13v.tyttö
        13v.tyttö kirjoitti:

        Ja ja parasnumero ikinä on
        10 ala asteel uskonnost ku sai paljo merkkei jos osas kymmenen käskyy
        Ja huonoin 6.5 enkun sanarist ku olin kippee enkä ehtiny lukee

        Enkku olisiis kutosen syksyl tollein


    • Pistäkakkoseen

      7 38/70

    • eeno2004

      Parhaimmat:
      Äikkä: 10
      Matikka:10
      Bilsa:10
      Uskonto: 9 1/2
      FyKe:9 1/2
      Hissa: 10-
      Enkku: 10
      Huonoimmat:
      Äikkä: 9-
      Matikka: 8 1/2
      Bilsa: 9-
      Uskonto: 9
      Fyke: Vaan yks koe ollu
      Hissa: Vaan yks koe ollu
      Enkku: jtn 9
      Ja oon vitosella.

    • lukiolainenn

      Matikasta tasan 10 (MAA5)

    • helluukka

      fysiikasta 61/2 , äikkä 7 englanti 6

    • ljnijp

      Äidinkielestä 9-, ruotsin sanakokeesta 10-, historian kokeesta 6 , uskonnn kokeesta 7, ruotsin sanakokeesta 8- ja matiikan kokeesta 7

    • tyytyväinen_

      10 matikasta lukiossa, 9 1/2 kemiasta, 9 fysiikka, ruotsi 9, mantsa 9-

    • Koevk

      10- (Fy5), 10 tasan (MAA6), ja tididii 7 (Ue2)

    • oonihahuono

      paras ja huonoin yläasteella 9½ terveystiedosta ja huonoin 4½ englannista

    • Ohfyjbbh

      Mun paras on 10 ,
      Mun kaverin 10 .
      Mut siis ope oli vähän jännä.

    • Kfkd

      Yläasteen aikana paras 10- ruottin sanakokeesta ja huonoin 6 matikasta

      • äikkäon10

        äikäst 10 , kuten aina ;)


    • aowduh

      8- Fysiikka 5 kurssi. Ei oikei hitausmomentti tai keplerin lait muistunu kokeessa mieleen.

    • Hikipinkoehkä

      Paras 10-
      Huonoin 8 - 9-

    • Renzarr

      Paras: 10 matematiika. Sain extra tehtäväst pisteit, jote sain yli maksimi pistemäärän.
      Huonoin: 9- Ruotsist

    • 244453

      Paras 10 ruotsi.

      Huonoin 8 terveystieto.

    • eimikäänhikke

      Viimeisimmät sanakokeet/kuulustelut:
      Englannin sanakoe, 5/12p. (ei saatu numeroita, kirjainarvosana asteikolla A-E , A paras) ja kirjain D.. Heh.
      Ruotsin sanakoe: 7/10p. Kirjain C.
      Historian läksynkuulustelu 1/10, E..
      Ja Maantiedon läksynkuulustelu 10/12, B.

    • ewrh

      No edellinen koe, jonka olen tehnyt, on yh:n yo koe. Alustavissa pisteissä sain 39/42.

    • moiiiiii

      Viimesin oli matikan koe, siitä 7-

    • moimoimoimoimoimoimoimoi

      Ensimmäisen jakson todistus:
      Äidinkieli 7
      Matikka 6
      Ruotsi 8
      Englanti 8
      Fysiikka 5
      Biologia 5
      Maantieto 6
      Historia 7
      Uskonto 6
      Musiikki 8
      Käsityö 6
      Liikunta 8

      Ka siis 6.7 xd

    • helooo

      Tähän mennessä syksyllä olleet kokeet:
      Äidinkieli 7-
      Matikka 4 , uusittuna 5,5
      Ruotsi 6-
      Englanti 7
      Fysiikka 4, uusittuna 5
      Historia 4,5, uusittuna 6,5
      Saksa 6-

      Sanakokeet
      Englanti 6/12 ja 4,5/12
      Ruotsi 6/10 ja 5/10
      Saksa 2/6 ja 0,5/6

    • Anonyymi

      Viimmeisin koenumero on muistaakseni 10-

    • Anonyymi

      Kuuusi puuuooooli

    • Anonyymi

      Englannista 10 miinus matematiikasta 9plus ympäristöopisto yhdeksän miinus

    • Anonyymi

      Matikan kokeesta 9,5 ja enkun sanakoe 10miinus

    • Anonyymi

      Enkku 10, musiikin soittokoe 10 ja ympäristöoppi 9,5

    • Anonyymi

      Täs jaksos 9-10

    • Anonyymi

      viimeksi kemiasta 9

    • Anonyymi

      just tänää sain 6 puokin historiasta eli 12/30 p.

    • Anonyymi

      Minä sain viimeksk 10- koko kolmosluokka ollut 7½-10 eniten 10 kuin 9 enemmön ysejä kuin kaseja olen todella hyvä matikassa ja minun unelma ammatti on matematiikan opettaja

    • Anonyymi

      Sain eilen ussan kokeesta 9

    • Anonyymi

      No sain viimeeks 7 puol enkusta ja oon TOsI huono kokeissa ku meil on myös tänää matikan koe ja unohin kirjan kouluun😭enkä muista mitää siitä!

    • Anonyymi

      Enkust 9 1/2
      Matikast 9 1/2
      Matikast 8
      Hissast 8
      Ruotsist 10-

    • Anonyymi

      Aika vanha keskustelu mut joo, viimeisin koe josta tuli jo numerot tiedoks niin on maantieto, sain 10-

    • Anonyymi

      Matikka 8
      Äikkä9
      Uskonto 6puol
      Ympäristöoppi 9-
      Historia 7
      Musiikki 8
      Yhteiskuntaoppi 7
      PS oon 11v Eli 5lk

    • Anonyymi

      Ai nii enkusta sain 7puol

    • Anonyymi

      Hmmmm no oon kutosella täs mun viime numeroit:

      Äikkä: 10

      Matikka: 9,5

      Ympäristöoppi: 5 (normaalisti saan ympäst jtn 8-10 mut nyt mun ope ei ollu kertonu koko kokeesta, oli vaan laittanu wilmaan mutta mähän en sitä tajunnu kattoo niin en ehtiny lukee yhtään)

      Hissa: 10- (arvailin aika paljon joten tää oli vähän tuuria. Ilman tuuria ois tullu joku 8,5)

      Enkku: 10 (enkku on meillä tosi helppoo haluisin että joskus oppisin sieltä jotain ku kaikki on niin helppoo et ei opi mitää uutta. En oo koskaan saanu enkun kokeesta alle 10, vaikka en ikinä lue yhtään. Käytän enkkua niin paljon vapaa-ajallaki ja ku puolet kavereista ei asu Suomes niin puhun niien kaa enkkuu)

      Uskonto: 9 (en hirveesti jaksanu lukee)

      Yhteiskuntaoppi: 10- (oli aika helppo koe)

      Ruotsi: 9

      Ruotsin sanakoe: saan niistä aina 10 tai 10 koska me saadaan tunnin alussa lukee 3min niin mä siinä kerkeen lukee mut muuten en kyllä ruotsiin lue.

      Enkun sanakokeet: aina 10 , en lue yhtään.


      Paras numero siis 10, oon vrm saanu sen joskus kaikista aineista. Huonoin 5, siitä ympästä. Mut jos sitä ympänkoetta ei laskettais niin huonoin ois 7,5 uskonnosta.



      Joo ja siis mulla on semmonen tapa että luen kokeisiin aina ekan kerran sen koepäivän aamuna. Ehin noin tunnin lukee ja sitte osaan. En ees usein tee läksyjä ku on 4 kertaa viikossa tanssitreenit ja sen lisäksi 2 kertaa viikossa koripalloharkat ja kerran viikossa myös pianotunti, laulutunti, partio. Harrastukset ja vapaa-aika sekä kavereiden kanssa hengailu on mulle paljon tärkeempää ku koulu. Tanssissa olen siis Suomen mestaruus tasolla ja käyn myös muissa maissa kilpailemassa.

    • Anonyymi

      Mä saan yleensä 9-10

    • Anonyymi

      9, fysiikka

    • Anonyymi

      Minä sain 8 uskonnosta

    • Anonyymi

      Minä sain kuuleppas 3 kokeesta johon harjoittelin kaksi vikkoa ☹️☹️☹️☹️

    • Anonyymi

      Sain 10- ruotsin kokeesta

    • Anonyymi

      Minä olen niin tyhmä että minä sain
      Ruotsista 5 jos mun piti saada 7 tai 8
      Enkku 6+ jos mun piti oikeestaan saada 9- tai 8+

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe