KORJATKAA TREFFIT PRKL!!!

palaa niin hermot

Saakeli 2 päivää toimii hyvin 5päivää pätkii ja tökkii 24h. Ettikää vika ja KORJATKAA elkääkä vaan bootatko uudestaa ja hommatkaa parempi serveri

8

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armaani hukassa

Palauttakaa vanha suomi24 treffit takaisin, se toimi eikä tökkinyt. Treffiuudistus on ollut kyllä surkeista surkeinta tietotekniikan osaamista, onhan se toki taito saada jokainen osa-alue toimimattomaksi.

• vuosipäivä tulossa

kohta vuosipäivä uudistuksen ensimmäiselle julkaisuyritykselle..

kuka muistaa sen joulukuun alun päivän viime vuodelta?? naurettavaa touhua @suomi24, eikä mikään ole touhussa muuttunut.

• samantien..
    • Ajatus 122

Tekniikka on treffien ja muunkin S24:n suurin ongelma. Sivusto on hidas ja jumittaa eikä toimi ollenkaan edes yleisimmillä laitteilla, käyttöjärjestelmillä ja selaimilla. Raudan lisääminen maksaa eikä loppujen lopuksi toimi, sillä ohjelmistoa ei ole kirjoitettu suuria käyttäjämääriä varten. Kokeilisin automaattitestausta, joka auttaisi löytämään suorituskyvyn pullonkaulat ja yhteensopivuusongelmat.

Myös projektinhallinta on pielessä. Suuret uudistukset ja käyttöönotot ovat kerta toisensa jälkeen epäonnistuneet. Muutokset kannattaisi tehdä pienemmissä paloissa.

Ensi alkuun en muuttaisi sitä, mikä toimii eli sivuston visuaalista ilmettä ja yhtenäistä toimintalogiikkaa.

Treffiuudistuksessa pilattiin treffiien tärkein osa eli lähes reaaliaikainen yhteys mahdollisiin treffikumppaneihin. Ongelma on vähitellen korjautumassa, mutta kertoo, kuinka tärkeää on ymmärtää, mitä käyttäjät oikeasti yrittävät tehdä.

Hakuihin perustuva treffailu toimii huonosti, sillä se kasaa kontaktit suosituimmille miehille ja naisille muiden jäädessä kokonaan huomiotta. Treffien pitää olla reaaliaikainen, sillä paikallaolon vaatimus ohjaa kahdenkeskeiseen kommunikaatioon.

Kaikki eivät koskaan laita kuviaan treffeille kaikkien nähtäviksi. Lukittava kuvakansio voisi olla toimiva ratkaisu. Lukon voisi avata haluamilleen toisille treffaajille ja tietenkin myös sulkea myöhemmin.

• jumin jumi

@suomi24
      Taas joulun ajan ollut treffit ajoittain täysin jumissa.

• Totuus,

Poistakaa mielummin koko treffit. Ne lisäävät ihmiskauppaa

• rahoille vastinetta?

Minulla ollut jumissa jo pidempään ja aina klo 17-00 viestit pois käytöstä täysin. Samaa ongelmaa todella monilla, että viesteihin pääsee vasta puolen yön hujakoilla. Törkeää heille, jotka ovat tästä "lystistä" maksaneet!.

• Ei tää nyt skulaa

2kk tästä aloituksesta ja tilanne ihan sama. Huomaa ettei asialle tehdä mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe