Elikkäs sellaista tässä vaan kysellään, että ollaan kuultu siellä Hollolassa jonkin baarin olevan "sateenkaariväen" suosimaa...
mikä baari on kyseessä ? Ollaan poikien kanssa tulossa viettämään iltaa sinne
Hollolan homobaari
23
982
Vastaukset
- Dikki
Saahana voit painuu poikies kans jonneki homolandiaan. Hollola is only 4 straight.
Holu4ever - puppe homo
.
- jallu6969696969
Kummisetään mars mars sielä karvaset miehet ähisee takahuoneen puolella. Sielä ollaa äijjä porukalla öljypainittu
- Anonyymi
Ainakin ne hyökkää aina takaapäin kuten kunnon homot tekee.
- kaikennähnyt
uimahallissa saa peppua ja pippeliä.
- homppeliheikki
onks siel jotain vaseliinikojua mis voi käydä shoppailee?
- Höllölänhömö
Jos Höllöläst ei löydy vaseliinikojua kandee ottaa oma rasvapuristin mukaan koska kyllä seuraa löytyy joka kakkoseen tulis.
- Höllölänhömö
Aika raakaa nahkabyysatouhuu löytyy
- Jaeaemaa
jokaeinen baeari on hoemoelleeeh.
- RuskeeKutonen
Olen nähnyt kun biljardipöytää vasteen otetiin miestä. Oli keppi ja kaks palloo.
- Anonyymi
Oliko isot pallot ja paksu keppi vai ihan olematon vehjea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mervi tapolan näköiselle naiselle kaikki on pientä. Kaikki munat on jo koitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei sen tarvi niin ruurta olla kunhan on pitkää ja paksua ha ha ha !
- Anonyymi
Vanhoja homoja on koko kylä täynnä!!!!!
- Anonyymi
Eilen tarttui vihreestä nelosesta nainen mukaan ja kotona kun sänkyyn hypättiin niin sillähän oli munat !!! Saahana hintit menkää muualle pervoja harrastuksianne toteuttamaan!!!!!!!
- Anonyymi
Kai hoisit hommat loppuun kuten tosimiehet tekee ???
- Anonyymi
Minä hyökkään takaapäin kuten Jorma Uotinen!
- Anonyymi
Onks penispumpusta mitää hyötyä? t. kalju lasipää
- Anonyymi
Tule luokseni juomaan klug minulla oma tekemää kiljua kluk tule luokseni ystävä tule.......
- Anonyymi
Älkää ottako siitintä äkkiä pois vaan aikailkaa ja pitäkää reijässä.
- Anonyymi
Seuraan miesten tulemisia ja menemisiä koska olen homo. Miehellä pitää olla pieni rasvaprosentti ja maukas muna.
- Anonyymi
Kuka on niinku Hollolan vanhin gay ? Kysyy yks nahkabyysa boy.
- Anonyymi
Kaapissa, jää arvailujen varaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777