http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/63758-poliisi-raiskaajalle-huutanut-ohikulkija-pelasti-naisen-rouvaa-pyydetaan
Olisiko raiskarinretkulle tullut mieleen käydä kimppuun, jos nainen olisi kävellyt koiran kanssa. Vaikka suomenlapinkoiran, kultaisennoutajan, collien, pitbullin.
Luulen ettei raiskaritkaan tykkää koirista, ovat siis dog hatereita.
Koirasta on turvaa
11
113
Vastaukset
- Eniten silti
ihmetystä tuossa jutussa herätti se että mitä rollaattorilla ja kävelykepillä kulkeva ikäihminen teki ulkona kello 02:55 ? Ja vielä Kontulassa? Ei paljon päätä palellut. Mutta teki mitä teki niin hatunnosto hänelle.
Ja kyllä, mahdollisuudet säästyä vastaavalta on paremmat kuin ilman. Ja noista ehdottamistasi varmaan ehkä se pittbulli olisi tehokkain mielenmuuttaja. Samalla kun sellaisen ottaa, niin saa kyllä heittää hyvästit useimmille kavereilleen, ne kun ovat entisiä sitten.- larry
Kyllä se varmaan koira kuin koira, jos nyt ei ihan kääpiökoira, saa miettimään tuollaista kiinni käymistä.
Huonosti kävisi jos luulisi hovawarthia kultsiksi, erota nuokin sitten vielä pimeällä.
Kyllä se pikkukoirakin voi purra kipeästi, luulisi haittaavan rikoksentekoa!
- wedcedc
En suosittele hankkimaan koiraa vain turvaksi. Siitä täytyy myös olla valmis huolehtimaan kunnolla.
- Proud_Dog_Owner
Päätinpä kommentoida tähän, että oikeassa olet....Kun koiran ottaa, ni onhan siitä kyettävä huolehtimaan niinkuin koirasta nyt yleensä kuuluu huolehtia....Ja mikäli ei pysty, ni ei kannata koiraa hankkia...:)
- ....
Proud_Dog_Owner kirjoitti:
Päätinpä kommentoida tähän, että oikeassa olet....Kun koiran ottaa, ni onhan siitä kyettävä huolehtimaan niinkuin koirasta nyt yleensä kuuluu huolehtia....Ja mikäli ei pysty, ni ei kannata koiraa hankkia...:)
Juu, on sillä turvallisuuden tunteella iso hinta, ja se toivottavasti käsitetään, mutta moni meistä sen maksaa joka tapauksessa :)
Luulen että "täällä vartioin minä"-kyltti ja koiran kettinki tolpan päässä saa jo monen voron miettimään kahdesti. Vaikkeivät mitään neroja kyllä ole varmasti.
- kyllä
turvaa on, mutta ei välttämättä pikkupuudelista
http://m.metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/royhkeat_asuntomurtautujat_tunkeutuivat_nukkuvien_koteihin/ - joo, voi toimia..
parhaimmillaan vahtikoira haukkuu heti kun joku edes pyrkii sisään ja homma jää varmasti siihen, pahimmillaan voi vaikka käydä voroon kiinni.
Vahtikoiranhan ei edes kuulu purra ketään, vain haukkua ja karkottaa.
Eilen tuli lenkillä vastaan joku pikkukoira, mutta auta armias millaista ääntä se piti! oikein pelästyin, kyllä oli keuhkot kaverilla kunnossa... hitto kun en tajunnu katsoa mikä oli rotu! - mummunkaa
Siis mummohan ajoi häirikön tiehensä,riittää että ottaa vanhuksen mukaansa.Ei koiraa sellaiseen tarvita.Eikä aina voi pitää koiraa mukana,jos käy lääkärillä,kaupassa,töissä.Ei koiraa voi pitää missään odottamassa.Mutta lähistöltä löytyy varmasti vanhuksia,joita voi turvallisesti ottaa ulkoilulle mukaan,viihtyvät kaupoissakin ;)
- 23.223
hyvä puoli on myös, ettei mummuu tarvi rapsuttaa yhtä paljoo?
- ikä tekee sen
23.223 kirjoitti:
hyvä puoli on myös, ettei mummuu tarvi rapsuttaa yhtä paljoo?
Mummuilla on elämän kokemusta,näkevät jo kaukaa jos vastaantulijalla ei ole kaikki kohillaan.
- sdfeee
Yksistään Espoossa sattunut kymmeniä murtoja syksyn aikana
http://www.hs.fi/kaupunki/Espoossa kymmeniä murtoja syksyn aikana/a1382595137510
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499