Supisuomalainen perhekunta etsii mökkiä jouluksi (23.-27.12.13)
Mukana 6 aikuista 4 lasta mummo
Mökki jouluksi 11 hengelle Häme - Pirkanmaa
3
450
Vastaukset
- Virala
Hei!
Onko teidän mökkiasianne jo kunnossa? Meillä olisi tarjolla peruutuksen vuoksi juuri teidän tarpeisiinne sopiva, tunnelmallinen huvila Janakkalassa, Viralassa. Torpassa on 5h keittiö suihku wc. Lisäksi erillinen upouusi saunarakennus, jossa saunatupa, hieno, iso sauna palju. Mikäli kiinnostaa, soita pikaisesti 040-5234475/Tero. Torpan nettisivuilla www.timontorppa.fi on kuvia torpasta, mutta ei vielä uudesta saunamökistä.
yst terv
Tero Ahvenharju - Mökki jouluksi
Hei!
Tarjoamme Teille joulunviettopaikaksi aivan uutta Villa Emmaa, joka sijaitsee Parkanossa, noin 80 km Tampereelta. Kohteessa mm. 5 mh, 2 wc, 3 suihkua, iso tupakeittiö, sauna sekä kylpypalju. Mökin varustukseen kuuluu laadukkaat koneet sekä astiastot.
Jos kohteemme kiinnostaa, voin lähettää kuvia.
Soita 040 7754 889/ Heikki Markkola - jou1
Hei! Meillä olisi lähellä jyväskylää 2kpl vierekkäin olevia loma-asuntoja,n.3v sitten valmistuneet 117M2 per. asunto,joissa on 2*sisävc sauna suihku,laadukkaat kodinkoneet,vesikiertoinen lattialämmitys ym.kysy lisää.0500242520 terv.jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241