Olen kiinnittänyt huomiota, että koirani tullessa vierelle ensin juostuaan, voin kuulla sen sydämen tykytyksen yli metrin päästä! Kuulostaa ikään kuin rummulta koiran sisässä :o Koiraa kuitenkaan tuo ei tunnu haittaavan. Vastaavia kokemuksia ?
Sydän ?
6
90
Vastaukset
- tietäjä.
Joko olet Asperger tai koiralla on sydänvika, jolloin sydän nk. "hakkaa".
- Kysylääkäriltävaralt
Enpä ole moista kuullut. Meillä oli kerran sakupoika kovassa kuumeessa ja silloin sillä kyllä sydän takoi niin tiuhaan että oikein hirvitti,mutta ei se kuulunut,tuntui kun kokeilin kainalon luota. Voihan sitä kysästä lääkäriltä varav vuoksi.
Mutta jos ei koiraa haitaa,niin tuskin on mitään isompaa hätää. - Asperger
Minä tunnen koiran sydämenlyönnit remmiä pitkin ja pystyn laskemaan sillä perusteella paljonko syke kullakin hetkellä on.
- Ihmeissään
Ääni ei kuitenkaan kuulu kuin muutamia sekunteja, liekö koiralla vaan niin korkealla syke noilla hetkillä. Sydämessä ei ainakaan mitään sivuääniä kuulunut rutiinikäynnillä.
- As..
Otata EEG, Flickiltä otettiin äskettäin ensimmäisen kerran koska sai huimauskohtauksen nyt kun on yli 10 v, epäiltiin aivoverenkiertohäiriötä. Pirteä kuitenkin vielä kaikin puolin ja meni yön aikana ohitse ja oli aamulla täysin normaali, hyppeli, riekkui ja juoksenteli puistossa.
Oletko varma ettet kärsi itse harhoista.:) - ps.
As.. kirjoitti:
Otata EEG, Flickiltä otettiin äskettäin ensimmäisen kerran koska sai huimauskohtauksen nyt kun on yli 10 v, epäiltiin aivoverenkiertohäiriötä. Pirteä kuitenkin vielä kaikin puolin ja meni yön aikana ohitse ja oli aamulla täysin normaali, hyppeli, riekkui ja juoksenteli puistossa.
Oletko varma ettet kärsi itse harhoista.:)Niin, ja sydän oli tavallista vahvemmassa kunnossa EEGn mukaan, samoin kaikki veriarvot tavallista paremmat. Ylilääkäri vaan pelästyi turhaan vaikka jo etukäteen sanoin että vain jännittää häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776