Sydän ?

Ihmeissään

Olen kiinnittänyt huomiota, että koirani tullessa vierelle ensin juostuaan, voin kuulla sen sydämen tykytyksen yli metrin päästä! Kuulostaa ikään kuin rummulta koiran sisässä :o Koiraa kuitenkaan tuo ei tunnu haittaavan. Vastaavia kokemuksia ?

6

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.

Joko olet Asperger tai koiralla on sydänvika, jolloin sydän nk. "hakkaa".

• Kysylääkäriltävaralt

Enpä ole moista kuullut. Meillä oli kerran sakupoika kovassa kuumeessa ja silloin sillä kyllä sydän takoi niin tiuhaan että oikein hirvitti,mutta ei se kuulunut,tuntui kun kokeilin kainalon luota. Voihan sitä kysästä lääkäriltä varav vuoksi.
      Mutta jos ei koiraa haitaa,niin tuskin on mitään isompaa hätää.

• Asperger

Minä tunnen koiran sydämenlyönnit remmiä pitkin ja pystyn laskemaan sillä perusteella paljonko syke kullakin hetkellä on.

• Ihmeissään

Ääni ei kuitenkaan kuulu kuin muutamia sekunteja, liekö koiralla vaan niin korkealla syke noilla hetkillä. Sydämessä ei ainakaan mitään sivuääniä kuulunut rutiinikäynnillä.

• As..

Otata EEG, Flickiltä otettiin äskettäin ensimmäisen kerran koska sai huimauskohtauksen nyt kun on yli 10 v, epäiltiin aivoverenkiertohäiriötä. Pirteä kuitenkin vielä kaikin puolin ja meni yön aikana ohitse ja oli aamulla täysin normaali, hyppeli, riekkui ja juoksenteli puistossa.

Oletko varma ettet kärsi itse harhoista.:)

• ps.
        As.. kirjoitti:

Otata EEG, Flickiltä otettiin äskettäin ensimmäisen kerran koska sai huimauskohtauksen nyt kun on yli 10 v, epäiltiin aivoverenkiertohäiriötä. Pirteä kuitenkin vielä kaikin puolin ja meni yön aikana ohitse ja oli aamulla täysin normaali, hyppeli, riekkui ja juoksenteli puistossa.

Oletko varma ettet kärsi itse harhoista.:)

Niin, ja sydän oli tavallista vahvemmassa kunnossa EEGn mukaan, samoin kaikki veriarvot tavallista paremmat. Ylilääkäri vaan pelästyi turhaan vaikka jo etukäteen sanoin että vain jännittää häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135