Päivitys toimii muuten hyvin, mutta sen jälkeen mobiililaajakaista on alkanut herjaamaan ajoittain seuraavaa.
"Nykyinen yhteys on korkeammalla prioriteetilla. Haluatko katkaista yhteyden. kyllä / ei"
Eli arpoo haluaako pitää yhteyden wlan:ina vai mobiilina. Tuohon joutuu aina vastaamaan "ei" ja sitten surffaus jatkuu mobiilin puolella. Äkkiseltään herjan voisi luulla tulevan mobiilin puolen pätkimisestä, mutta selaisesta en ole havainnut merkkejä.
En ole löytänyt mobiililaajakaistaohjelmasta mitään prioriteetti tai muitakaan asetuksia miten ehdotuksen wlan-puolelle siirtymisestä saisi loppumaan. Onko muilla samaa herjaa ja onko mitään vinkkejä turhan herjan lopettamiseksi?
Käytössä e367 nettitikku ja w8 käyttis.
Saunalahti mobiililaajakaista 4.0 päivitys
3
653
Vastaukset
Kokeile mokkulaohjelmiston uudelleen asennusta. Tapahtuuko tätä myös silloin jos sammutat koneesta wlanin?
- 13+7
Sammuta wlan (disable) ja vian pitäisi loppua siihen.
Softa ei oikein siedä useampaa jos yhteys on mobiili.
Laita siihen softaneloseen ensisijaisesti yhteys vähintään 3g ja ei pätki.
Sulje paneelista se wlan.
En ole mikään guru mutta noin se alkoi minulla toimimaan ja mikä parasta vauhti on parantunut eikä pätki.
Varmista taskmanagerista että vain mobiili toimii.
No tämä oli vain minun ratkaisu mun koneelle mutta kun toimii niin ajattelin että auttaisi sinullekin. - kokeile tätä myös
Toinen vaihtoehto on että aseta mokkula toiseen usb porttiin ja poista asennus ja lataa se uudelleen, mitä ilmeisemmin tuo päivitys sekoittanut mokkulaa, ja usb porttia vaihtamalla se asentaa kaiken oikein. Minulla herjasi samaa, usb portin vaihto auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693