häggblom?

Duuniintöihin

Hei! Minkälainen yritys on? Positiivista tai negatiivista? Hakee työntekijöitä, siksi kyselen : )

9

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j-b

      Päteville työtä pelkäämättömille kait maksetataankin ihan kunnon liksaa. Muuten vissiin ihan normi paskaista metallialan työtä.

      • Työttömie Braveheart

        Pomoa ja palkkaa pelkäävät saavat aina töitä kun eivät uskalla pyytää työtä vastaavaa palkkaa ja peloissansa nuoleskelevat pomon persettä niin että pomolla tekee oikein gutaa!


      • huono-kohtelu

        Jaha. Kävin siellä muutama vuosi sitten hakemassa töitä ,ja olisin ottanut vastaan ihan mitä tahansa mikä olisi ollut tarjolla. Kerroin vuoromestarille /työnjohtajalle tai mikä se haastattelija nyt sitten olikaan mihin minut ohjattiin että osaan myös hitsata ja käyttää metalli sorvia kuin myös ajaa trukkia ja tarpeen vaatiessa myös siivota lattioita ja kerätä pois teollisuus jätettä ja viedä työkaluja sinne minne ne kuuluvat. Kerroin myös että olen valmis ylityöhön jos on tarvetta kuten myös viikonlopputyöhön.
        Vastaukseksi sain ylimielisen kommentin että ei heillä ole tarvetta työvoimasta ja joka viikko joku käy kysymässä töitä.
        Kehotan että jätätte kyseisen yrityksen omaan arvoitukseen ,ja tehkööt työnjohtajat itse työn kuin kerran tuolla tavoin kohtelevat työhön halukkaita ihmisiä.
        Voisin kuvitella että tässä piilee semmoinen työnharjoittelu aika ,ja kuin se on ohi niin silloin tulee kenkää, ja taas uusi työn hakiakehiin.Sitten tietyn ajan kuluttua kenkää jälleen kerran.
        Kyllä se nyt rassaa kuin totuus tulee julkisuuteen.
        Ps! Kunnon hitsaajalle / metalli työntekiälle palkan tulisi olla noin 17-22 euroa /tunti. Että siinä hieman tietoa teille jotka hakevat työtä Häggblomin Metallilta. Nykynen nimi ei ole enään Häggblom.


    • tuureni

      Neuvoisin, että ei kannata kyllä täällä kysellä.Tämän saitin vastaukset ovat mitä milloinkin joten hyppää kaivoon :)

      • aina kannatta kysyä

        Hyppää ite. Maukkaimmat paljastukset täältä saa ja ihan julkisesti :)


    • Voihan Adrenaliini

      No...ei kai mikään työpaikka hyvä ole työntekijän silmissä,jos tolle linjalle lähtee,TÖITÄ sielläkin varmasti joutuu tekemään!!
      Tänä päivänä SAISI olla ONNELLINEN,jos SAA työpaikan!
      Ei mikään firma voi pitää palkkalistoillaan oleskelijoita,joten,ellei TYÖNTEKO kiinnosta,älä hae paikkaa!

      • Robottiolen

        Minkälaista liksaa tuolla suurinpiirtein maksetaan?


    • TDuunari

      Hyvä työpaikka. Ei mikään Lessufirma!!!

      • Anonyymi

        Nykyään on toimitusjohtajaa myöten, ja sen kyllä huomaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe