Alapään ph-tasapainoittavaa..??

Olisin erittäin helpottunut, jos joku osaisi auttaa tässä asiassa.

Alapääni haisee tällä hetkellä hieman kitkerälle ja vuoto etenkin haiskahtaa. Ammulla minulla oli alavatsassa pistelevää kipua molemmin puolin, mutta se meni ohi kun join vettä.. Joskus minulla on ollut tuollaista, jos nukun myöhään..

Tällä hetkellä minulla on akne antibioottikuuri menossa.
Saako tämän aikana vetää jotain alapään ph:ta tasapainottavaa maitohappovalmistetta tai ostanko voiteen? Tarviko niihin reseptejä vai saanko vain käydä ostamassa jonkun sellaisen.. Olen aika nuori, niin en tiedä paljoa noist asioista :/
4112
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Antibioottikuuri voi aiheuttaa hiivan jos ei käytä samaan aikan maitohappobakteereita. Tuossa tapauksessa ei ole kyse pH:sta. Mahdollista hiivaa voi yrittää torjua käsikauppalääkkeenä satavilla hiivalääkkeillä jos osaa tunnistaa oireet. Yleensä ensimmäinen hiivadiagnoosi ja lääkitys pitää hakea lääkäriltä, jatkossa sitten omahoito. Ellei maitohappopillereitä syömällä oireet korjaannu, on parasta käydä lääkärissä.

Äänestä

Osta apteekista Canesten.yhdistelmäpakkaus,jossa on 1 emätinpuikko ja voidetta,sillä hoituu,ilman reseptiä!

Äänestä

Ph:ta tasapainottavia tuotteita on monia, esim. GynoCaps, Gynolact ja Lactal. En kyllä ole ihan varma onko noita kaikkia vielä olemassa. Tuo kyllä voi olla hiiva (tyypillistä antibioottikuurin aikana), joten ehkä kannattaisi käydä lääkärillä hakemassa diagnoosi ja sitten hakea hiivalääke jos hiiva todetaan.

Äänestä

Niin ja hiiva kyllä usein kutiaa, että mitenkään päivänselvä hiiva tuo vaivasi ei ole jos sinulla ei ole kutinaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


nuorinaikkonen kirjoitti:

Olisin erittäin helpottunut, jos joku osaisi auttaa tässä asiassa.

Alapääni haisee tällä hetkellä hieman kitkerälle ja vuoto etenkin haiskahtaa. Ammulla minulla oli alavatsassa pistelevää kipua molemmin puolin, mutta se meni ohi kun join vettä.. Joskus minulla on ollut tuollaista, jos nukun myöhään..

Tällä hetkellä minulla on akne antibioottikuuri menossa.
Saako tämän aikana vetää jotain alapään ph:ta tasapainottavaa maitohappovalmistetta tai ostanko voiteen? Tarviko niihin reseptejä vai saanko vain käydä ostamassa jonkun sellaisen.. Olen aika nuori, niin en tiedä paljoa noist asioista :/

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu