Kipeä,kouluun??

napsu22

No siis kuten otsikossa näkyy niin oon vähän kipeä. Eli mulla on nyt joku 37.2 - 37.5 Ja tänään kun olin koulussa ja oli aika pitkä päivä ja menin kouluun, ja huomasin, kun iskä jätti aiihen koukun pihaan mut , nii mulla alko heti olla melko kylmä. Sit kun menin sisälle, ja vaan olin siellä, nii mulla oli taas hirveen kuuma, mut kuitenkin välillä tuli semmoset kylmät väreet, vaikka mulla olikin kuuma, voisinko siis olla kipeä?

Ja vielä pikkasen jatkan: Koulun jälkeen kun koulu loppu, mä jouduin kävelee vähän yli kilometrin kotiin, ja oli taas melko kylmä, ja sit kun tulin kotiin, ja mittasin kuumeen, niin se näytti 34.0 ja toinen korva oli 34.2. (Meillä mitataan siis korvasta lämpö.) Ja sit viime aikoina nenä on vuotanu aika paljon, ja yskittää välillä.Niin pitäskö mun huomenna mennä kouluun?

Ulkona oleminen on kielletty ainakin, et välitunneille en voi mennä.

Mutta ei muuta... Kommentoikaa tänä iltana, koska huomenna en tosiaankaan muuten tiedä, mitä tekisin. En haluaisi tartuttaa muita, mutta toisaalta, luokkalaiseni pitävät minua tyhmänä, koska minulle tapahtui tänään aika nolo juttu, ja he tietysti ajattelevat sen näin, että en tuu kouluun, kun en viitti sen nolon jutun takia...

Vielä kaikista VIIMEISIN juttu... Huomenna meillä on ainakin liikuntaa sisällä, ja iskä aina sanoo, et jos on kuumetta, niin en sais mennä liikuntatunnille.

Mutta ei nyt tän jälkeen muuta. (:

1

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napsu22

      Ja siis sori, tää on nyt menny vahingossa väärään palstaan. Älkää suuttuko, koitan ensikerralla, jos laitan jotain tänne, et laitan oikeeseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe