No siis kuten otsikossa näkyy niin oon vähän kipeä. Eli mulla on nyt joku 37.2 - 37.5 Ja tänään kun olin koulussa ja oli aika pitkä päivä ja menin kouluun, ja huomasin, kun iskä jätti aiihen koukun pihaan mut , nii mulla alko heti olla melko kylmä. Sit kun menin sisälle, ja vaan olin siellä, nii mulla oli taas hirveen kuuma, mut kuitenkin välillä tuli semmoset kylmät väreet, vaikka mulla olikin kuuma, voisinko siis olla kipeä?
Ja vielä pikkasen jatkan: Koulun jälkeen kun koulu loppu, mä jouduin kävelee vähän yli kilometrin kotiin, ja oli taas melko kylmä, ja sit kun tulin kotiin, ja mittasin kuumeen, niin se näytti 34.0 ja toinen korva oli 34.2. (Meillä mitataan siis korvasta lämpö.) Ja sit viime aikoina nenä on vuotanu aika paljon, ja yskittää välillä.Niin pitäskö mun huomenna mennä kouluun?
Ulkona oleminen on kielletty ainakin, et välitunneille en voi mennä.
Mutta ei muuta... Kommentoikaa tänä iltana, koska huomenna en tosiaankaan muuten tiedä, mitä tekisin. En haluaisi tartuttaa muita, mutta toisaalta, luokkalaiseni pitävät minua tyhmänä, koska minulle tapahtui tänään aika nolo juttu, ja he tietysti ajattelevat sen näin, että en tuu kouluun, kun en viitti sen nolon jutun takia...
Vielä kaikista VIIMEISIN juttu... Huomenna meillä on ainakin liikuntaa sisällä, ja iskä aina sanoo, et jos on kuumetta, niin en sais mennä liikuntatunnille.
Mutta ei nyt tän jälkeen muuta. (:
Kipeä,kouluun??
napsu22
1
138
Vastaukset
- napsu22
Ja siis sori, tää on nyt menny vahingossa väärään palstaan. Älkää suuttuko, koitan ensikerralla, jos laitan jotain tänne, et laitan oikeeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381444- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875