Reijo ja nuoren naisen kiima (osa 2.)

Täysikuu*

(jatkuu..)

Reijon siitin on jäykistynyt. Kun annan käteni laskeutua kunnolla sen päälle, tunnen, kuinka se kovenee entisestään ja nousee kalsareiden alla pystyyn. Jopa kalsareiden kankaan läpi tunnen veren virtaavan ja pakkautuvan kaluun. Reijon hengitys on kiihtynyt. En usko, että hän nukkuu, en enää.

Kalu on paksu ja kivikova. Haluan sen sisääni, se täyttäisi minut ihanasti, se tyydyttäisi minut. Kierrän kämmeneni sen ympärille, ja siitin kasvaa ja kovenee lisää. Haluan sen sisääni! En tiennyt, että noin vanhan miehen kalu voi vielä saavuttaa sellaiset mitat.

Kasvavan kalun pää työntyy esiin kalsareiden vyötärökuminauhan alta. Kosketan terskaa, se saa Reijon värähtämään. Reijo on yhä nukkuvinaan. Hän makaa siitin pystyssä vuoteella, kiihtyneesti hengittäen, antaen minun koskettaa kaluaan, muttei tee itse mitään tilanteen edistämiseksi. Mutta olen varma, että hän on oikeasti hereillä!

Vedän varovasti kalsareiden kuminauhaa alaspäin, ja koko komeus pääsee esiin. Paksu, kivikova, pakkautuneen veren violetiksi värjäämä siitin ponnahtaa kokonaan ulos. Se seisoo silmieni edessä kiimaisena ja vakaana. Se on kuin luotu vain sitä hetkeä varten, pilluni täyttämistä varten. Ajattelen, miten helppoa olisi nyt vain yhdistää nämä yhteensopivat osat: Reijon kalu ja minun pilluni. Mutta Reijo ei tee elettäkään sen hyväksi. Huokaisen pettymyksestä.

Siirryn hieman taaksepäin vuoteella. Alan uudelleen harkita vessaan menemistä ja tyydyttämistä itseni omin käsin. Mutta samassa Reijo ähkäisee silmät edelleen suljettuina, liikahtaa aloillaan ja vetäisee samalla yhdellä kädenliikkeellä kalsarinsa alas. Reijon iso pystykalu huojuu liikkeen voimasta ja sojottaa nyt kattoa kohti. Näky muistuttaa minua yhdestä seksisarjakuvasta, jonka löysimme lapsena serkkuni kanssa paperinkeräyslaatikosta. Piirretyissä kuvissa tissit ja kullit olivat liioitellun kokoisia ja epäluonnollisen terhakoita ja sojottavia.

Tämä oli kuitenkin totta. Nyt olen varma, että Reijo on hereillä. Ainakin melko varma. Riittävän varma.

(jatkuu alla..)

3

6143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysikuu*

      (jatkuu..)

      Kiireesti nousen polvilleni ja lasken pikkuhousuni alas. Niiden haarakiila on kokonaan liman peitossa, pillustani venyy kirkkaita limarihmoja pikkuhousujeni mukana. Nostan toisen sääreni ulos pikkuhousuista, enempää en malta, jätän ne puoliksi jalkaan. Pillu litisten siirryn kykkimään Reijon lantion ja suurena seisovan kalun ylle. Asetan hätäisesti kalun pään pillunsuulleni. Kiimaisena pilluni alkaa ahmia kalua sisälleen.

      Tunnen valtavaa tyydytystä, kun Reijon kalu uppoaa syvälle pilluuni. Ulisen hiljaa, kun se saavuttaa pilluni pohjan. Istun vain hiljaa paikallani, annan pilluni supistella Reijon siittimen ympärillä. Korvissani humisee. Sen läpi kuulen Reijon kiihtyneen hengityksen. Mielessäni käy ajatus, että Lotta havahtuisi hereille, nousisi istumaan ja kääntyisi katsomaan. Hän näkisi minun ratsastavan 67-vuotiaan Reijon munalla, kiimaisena, alusvaatteet vain puoliksi riisuttuina, keskikesän valon paistaessa verhonraosta. Lotta varmaan ajattelisi näkevänsä yhä unta ja paneutuisi takaisin makuulle.

      Kun olen istunut paikallani, kulli sisälläni, parikymmentä sekuntia, ehkä puoli minuuttia, Reijo kohentaa asentoaan. Hän kohottaa lujalla nykäyksellä lantiotaan, jolloin siitin liikahtaa pillussani ja työntyy vielä syvemmälle. Voihkaisen nautinnosta. Sitten Reijo on taas vain aloillaan. Olen varma siitä, että Reijo teki liikkeen kiusoitellaakseen minua. Haluan että Reijo tekee sitä lisää. Haluan, että hän panee minua.

      Rajussa kiihkossa alan ratsastaa Reijon päällä. Tuntuu ihanalta, kun kova kulli liikkuu sisälläni. Se liukuu sulavasti limaisessa, ahnaassa pillussani, joka pitää litisevää ääntä. Reijon häpykarvoitus kiiltelee limastani.

      Laskeudun taas koko painollani istumaan kullin päälle hengähtääkseni ja kerätäkseni voimia. Kuin lukien ajatukseni ja tietäen tarpeeni Reijo alkaa liikutella lantiotaan allani nopeaan tahtiin. Senkin hän on tekevinään unissaan. Pidän silmiäni kiinni, kasvoni kohoavat kohti kattoa. Vuode pitää vaimeaa ryminää. Tärinä lisää nautintoani, pilluni supistuu tiukaksi suppiloksi Reijon kovan kalun ympärillä. Reijo on alkanut huohottaa. Itse olen lähellä orgasmia. Mielessäni välähtää kuva Niklaksesta, epäuskoisesta ja järkyttyneestä katseesta, jolla Niklas katsoo minun ja Reijon yhtymistä.

      Tunnen Reijon peukalon hieraisevan kerran klitoristani. Se on tarpeeksi: laukean voimakkaaseen orgasmiin. Yhä uudelleen ja uudelleen pilluni supistuu Reijon kalun ympärille, kalun, jonka tunnen paisuvan ja sitten sykkivän sisälläni. Huohotamme yhteen ääneen Reijon kanssa.

      Voipuneena ja rentona nousen Reijon päältä. Reijon spermaa valuu pillustani lämpimänä vanana. Saan vedettyä pikkuhousut takaisin kokonaan päälleni, ja heti sen tehtyäni nukahdan.

      .......................

      - Psst, herää, Tinja, herää, kuulin unen läpi kuiskaavan äänen.

      Raotin silmiäni: näin Lotan kasvot suoraan edessäni. Mumisin jotain, en itsekään tiennyt mitä. Aloin haparoiden nousta ylös. Suoristin hameen helman.

      - Lähdetään meneen, Lotta kuiskasi. Hän oli jo kerännyt neuletakkinsa ja laukkunsa ja laittanut hopeanväriset ballerinansa jalkaan.

      - Mä keräsin sunkin kamat valmiiksi, niin päästään lähteen ennenku toi herää, Lotta sanoi nyökäten päätään kuorsaavaa Reijoa kohti.

      - Ai... no hyvä, sain soperretuksi unisena.

      Työnsin jalkani sängyn viereen asetettuihin kullanvärisiin baltsuihini. Lotta nappasi pöydältä vielä laukkuunsa puolillaan olevan vihreän L&M-askin.

      - No ei se näitä tarvi, Lotta puolusteli, vaikken edes ollut ehtinyt avata suutani moittiakseni.

      Painoin huoneen oven hiljaa perässämme kiinni.

      - No...?, Lotta kysyi hotellin pihalle päästyämme - Yrittikö se lääppiä?

      - Ei, vastasin rehellisesti. "Don't ask, don't tell", ajattelin mielessäni. Tästä en tulisi kertomaan kenellekään, en edes Lotalle.

      Aamulinnut lauloivat korkeissa lehmuksissa ja pehmeä kesätuuli hyväili kasvojani. Olin nyt omakohtaisesti ymmärtänyt kuinka vastaanpanematon ja raju on naisen seksuaalisuus.

      • Nostan...hattua. Hyvin kerrottu juttu ;)


      • å0whtälkshdt9

        Todella kiihottava tarina!
        Sain...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe