Hei,
Missäs tätä kohuttua kickuppia myytäis tai paljonko sillä ois hintaa?
Kickup Energianuuska hinta
15
7127
Vastaukset
- tyttö98
R-kioskilla myydää ,ei hinnasta tietoo
- entiiö
kui vanhat saa ostaa sitä
- Potkujonne
Ite ostin tänää ärrältä hintaan 5.90 ja oon 14.
- energysnuff
mistäpäin maailmaa ostit?
- strew
To potkujonne
Missä kaupasta sa ostit se?- kakkalover696969
pylly
- Anonyymi
R kioski
- Anonyymi
kakkalover696969 kirjoitti:
pylly
mitä helvettiä
- odens21
R-kioskilla hintaan 6,90e.. Saisi oikeaa tavaraa 1-2e halvemmalla. Vain täysi-ikäisille ainakin täällä päin Suomea (itäsuomi)
- niilo222
minkä ikäiset saa tota ostaa ja mistä sitä saa?
- hornakoppelo
pitäisi olla ikärajaton
- kakkiaine
kdkfkxkfkfkkfkfkfkfkfkxkfkxkflxjckdoxkfnfkdlxkekrf
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g
g - jonne69696
myydänkö vielä kick up nuuskqa r kioskeilla koska en oo vrm myydäänkö viä 2k17 ja jos ei nii missä myydään
- tietäjäjollaeioleikää
Myydään r kioskeilla kikckup energianuuskaa kylläkin vain niissä on k-18 leima
- Anonyymi
Mitä moinen mahtaa sisältää? Kokaiinia vai kofeiinia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999