Gran Turismo 6

Autopelien ystävä

Ihme että tästä ei vielä ole täällä mitään puhetta. No se on kuitenkin tulossa joulukuussa, kaiketi 6. päivä julkaistaan.
Itse aion sen kyllä ostaa, vaikuttaa sen verran hienommalta kuin GT5, mielenkiintoisia uusia autoja ja ratoja, paljon uusia ratoja joissa vaihtuva sää ja vuorokaudenaika, öisin jopa tähtitaivas on mallinnettu todellisesti, itse en kyllä tähtitieteestä mitään ymmärrä joten mulle olisi välttänyt vaikka sattumanvaraisetkin tähdet mutta GT:ssä realismi on viety aina niin pitkälle kuin mahdollista :)

Gran Turismoja on tullut pelattua PS1:llä GT1 ja GT2 sekä PS3:lla GT5 Prologue ja GT5. Sitä ennenkin kerinnyt pelaamaan 80-luvun vehkeillä mm. Out Runia Commodore 64:llä ja Amigalla. Gran Turismot on kyllä olleet mulle juuri sellaisia autopelejä mistä haaveilin jo silloin pentuna 80-luvulla :)

6

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AutoHullu

      Ite pelaan GT3 A-spec:ciä joka on ok peli mutta ite saan joululahjakas GT5

    • 206

      Itsekin odotan uusinta Turismoa. Edellisessä jäi harmittaan se, että kisat ja turnaukset oli lähes samat kun gt4:ssä. Lisäksi turhautti myös se, että kisoissa oli turhan usein samat autot vastassa. Ihmetyttää, kun pelissä lukemattomia autoja mutta näkee kisoissa niistä vaan murto-osan. Toivottavasti uusin on monipuolisempi.

    • malttamaton odottaja

      Mitenkäs kun julkaisupäivä on 6.12. ja täällähän on silloin itsenäisyyspäivä eikä mitkään kaupat ole auki niin saakohan pelin ostettua sittenkin jo 5.12. vai pitääkö käytännössä odottaa 7.12 asti?

    • monthly dlc yeh sure

      Mitähän jos GT6 julkaisija julkaisisi välillä niitä normaaleja DLC autoja ja ratojakin eikä vain filmaisi elokuvia tai puuhailisi muutenkin ihan muuta kuin peliin liittyviä asioita :-/

    • kaz

      jos pelaat pelin alusta loppuun et voi olla pettynyt vaan janoat lisää..

    • kazvain

      joo ja ostat ja virität 1200 autoa x2, eli tuunattu ja tuunaamaton..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe