http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/13026-simo-peura-uudelleen-kirkkojen-maailmanneuvoston-keskuskomiteaan
Peura saa 8 vuotta lisää turistimatkoja...Mielenkiintoinen asia tuossa uutisessa oli kuitenkin tämä:
"Uuden keskuskomitean valinta oli vaikea myös siitä syystä, että monet Euroopan ulkopuoliset kirkot eivät asettaneet naisia ehdolle lainkaan. Jotta jonkinlaisessa tasapainossa voitaisiin pysyä, Euroopan kiintiössä valittiin runsaasti naisia. Pohjoismaiden kahdeksasta edustajasta ""
Ääliöt :D Osa hihhuleista syrjii naisia, niin loput hihhuleista päätyy syrjimään miehiä sen vuoksi, että voidaan kompensoida toisten syrjiminen...Voi kristitus....
Lisää turistimatkoja
3
<50
Vastaukset
- hih hih hih
mavehihhuliko se tas täällä hihhuloi
- vai poroista
mavessaa onkin oikeestaan kaikki hihhulin tuntomerkit. Sen oikein näkee kun se kuola poskella kahlaa läpi internettiä löytääkseen näitä sopivia hihhulointiaiheita.
Ai no mä en jaksanu kyl lukee, mikä toi alotus vars. oli. Jostain peuroista se kai oli. vai poroista kirjoitti:
mavessaa onkin oikeestaan kaikki hihhulin tuntomerkit. Sen oikein näkee kun se kuola poskella kahlaa läpi internettiä löytääkseen näitä sopivia hihhulointiaiheita.
Ai no mä en jaksanu kyl lukee, mikä toi alotus vars. oli. Jostain peuroista se kai oli.Et jaksanut lukea, etkä olisi sitä ymmärtänyt muutenkaan :D ....Tuohan on kuin kristityn Raamatun tuntemisen kanssa...Eivät jaksa sitä lukea, eivätkä ymmmärrä sitä muutenkaan. Joku luotettavan oloinen hemmo kertoo niistä asioita yli 100 000 vuosipalkalla ja siihen on silloin hyvä uskoa....."Joku tiesi kertoa..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531605- 1741346
- 101295
- 761264
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 161126
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96918Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815