Meillä on tytär, Milona Jenny Agdalia ja nyt meille 2 viikkoa sitten syntyi kaksospojat! ♡ Toiselle pojalle on jo nimi mutta toiselta puuttuu..Ei ole pakko alkaa M-kirjaimella..sekä haluamme vähän erikoisemman nimen :)
Milkoa olemme miettineet..mutta en oikein tiedä...Tulee mieleen se suklaa
T. Iiris-äiti
Kaksoisveljelle nimi
24
171
Vastaukset
- Adlitam
Miten olisi Milo, Miklas, Mio/Miio, Max, Mauri? Pohdintaa auttaisi myös jos veljen nimi olisi tiedossa. :)
- 7654
Manuel
Miiko
Maunu
Miki
Mirko- wertyu
Mun köksänopettaja oli Miiko, hän oli nainen :) saattaahan se pojallekkin tietysti sopia.
- Yrjö Urpola
Tässä sulle hyviä nimiä:
Jortikka
Tillikka
Juntti-Einari
Vittupetteri
Paskajaakko - M-kirjain
Mitja
Mikke
Miska
Miikka
Miiro
Mirlo
Miksu - äölkjmn
melko vaikea ehdotella mitään kun ei veljen nimeä ole mainittu. ei tiedetä minkälaisista nimistä tykkäätte. kannattaa käydä etunimet.fi sivulla, siellä on nimiä jokalähtöön, myös itse keksittyjä (ja sen kyllä huomaa)
- poiuytr
Milko on ärrävikaisen Mirko. En pidä, mutta tosi hankala ehdottaa, kun ei tiedä veljen nimeä.
Marlo
Adrian
Ramses
Fabian - Säälin
Tyttö-parka
- yöööööö
Migel Iiro Anton (Iiro...Iiris)
Masi Otto Aleksi
Manu Niilo Axel
Martin Leo Erik
Maxim Ilja Alexsader
Niilo Joel Eerikki - NImiTäti
Misko Harry Alexis.
- Anu S. Tappi
Pyllymato
- jenna.
Milona, ? ja:
Eevert
Samuel
Joose
Nikolas
Kaarlo
Aaron
Jesper
Juska
Oliver - &&&
Milona ja
Leo Jaako Ilari - -Iiris-äiti91
Aloittaja täs! Kiitos ehdotuksistanne! Löytyi monia ihania nimiä..:)
Mio
Mitja
Oliver (toiseksi nimeksi)
sekä
Joose suosikkeja.
Benjamin on tulossa toiselle toiseksi nimeksi ja Oliver? Toiselle?
Ehdotelkaas vielä nimiä!! Sitä "täydellistä" ei ole vielä löydetty..
-Iiris-äiti - teini mee kotiis
TÄÄ ON FEIKKI.TARINA-TÄTI TAAS VAUHDISSA!!!
- ISMO LAITELA
Jörö-Jukka
Rynkky
Sönkkö
Mulqvist - !!!
Luke Oliver
Jake Benjamin
Nino Oliver
Josu Oliver
Jose Oliver
Tuukka Oliver
Pete Benjamin
Eera Benjamin
Niki Benjamin
Eeti Benjamin
Eicca Benjamin
Mico Benjamin - iiris-äiti
Ap täs! Toisen pojan nimeksi on siis tulossa
Jeeli Benjamin ja toiselta puuttuu nimi...Jeelin nimi unohtui viime viestistä...
Joten veljelle nimeä! :D
Iiris- ohmai
Mieti nyt vielä, Jeeli on ihän järkyttävä Geeli. Ei tuollaisen muovisen tekotaiteellisen nimen kanssa kukaan voi elää. Sääli lastasi ja valitse joku miehekkäämpi nimi!
- järkyttävää
ohmai kirjoitti:
Mieti nyt vielä, Jeeli on ihän järkyttävä Geeli. Ei tuollaisen muovisen tekotaiteellisen nimen kanssa kukaan voi elää. Sääli lastasi ja valitse joku miehekkäämpi nimi!
Näytät tekevän nimen laittamalla olemassa olevaan kunnolliseen nimeen jonkun konsonantin eteen.
Jos nimesi on oikeasti Iiris, siitä saadaan uusi heino nimi helposti
Fiiris
Jiiris
Liiris
Viiris
Mahtavaa.
Eeli otetaan käsiteettelyyn ja näun saadaan Jeeli. - Primrose
Elmo
Jallu
Paulo
Seemi
- Seppo Taalasmaa
Jeeli ja Julli
Jeeli ja Juntti
Jeeli ja Jytky - mljk
Jasse
Eeti/Aati
Iivo
Jaani
Jero
Lennu
Peetu
Venne
Nuutti
Aate - IIris_äiti
Moi! Ap täällä! Mietin tuota Jeeli nimeä...emme laita sitä pojallemme nimeksi.Pojistamme tulee Noa(h)ja Benjamin.
Mutta on yksi ongelma:mies ja mun äiti haluaa pojalle nimen Noah ja mä en halua...
Benjamin Väinö Viljami?
Noa Viljo Valtteri
Mut jos pojasta tulee Noah...sit varmaan pitää miettiä uudestaan toiset nimet :)
Tarkoitus ois et lapselle tulis yksi nimi ainaki suvusta. Väinö ja Viljo ovat siis suvusta :)
T. Iiris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134598Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3563864Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363466Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193088Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122563- 2802370
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3211806- 1001792
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471493Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183