oonko ainut kuka haluis zombin tai ihmissuden lemmikiks o.o
tunnen itteni hieman oudoks mut kaikkee saa toivoo:D:D
zombit:3
7
78
Vastaukset
On niitä hullumpiakin toivomuksia olemassa!:)
Susihan on koiralle sukua.....
Toisaalta itse suosin tavallisempia lemmikkieläimiä esim. pupuja.
Mutta sehän on tietysi mielipidejuttu!
T: Nettisaapas Jyväskylästä- Outbreak Company
Naaras ihmisissusi lemmikki! Voisko elämässä olla mitään parempaa.
- Ootte kyl melkosia
Hei ihmissutta ei saa ottaa lemmikiksi, se on kumminkin ihminen, eli kyse olisi vapaudenriistosta.
On nuo kyllä jänniä haaveita, haluat lemmikin, joka yrittää syödä sinut / aivosi. Hanki susikoira, ajaa saman asian.- tornado98
omistan jo susikoiran mut jos ois ihmissusi "lemmikkinä" siis sillee et se ei tavallaa ois lemmikkinä vaa niinku joku kaveri tai joku joka asuu sun luona ja muuttuu sit aina välil ihmissudeks:D jaja just joku zombihyökkäys ois siisti:3 zombit on sulosii ni ois kivaa omistaa sellane ja ku nehän on tavallaa kuollei ihmisii mitkä omaa vaa perustarpeet eli ruoantarpeen ja sit jotai:D jaja zombikoira vast oiski ihana:3 jjoo oon vähä outo o.o
tornado98 kirjoitti:
omistan jo susikoiran mut jos ois ihmissusi "lemmikkinä" siis sillee et se ei tavallaa ois lemmikkinä vaa niinku joku kaveri tai joku joka asuu sun luona ja muuttuu sit aina välil ihmissudeks:D jaja just joku zombihyökkäys ois siisti:3 zombit on sulosii ni ois kivaa omistaa sellane ja ku nehän on tavallaa kuollei ihmisii mitkä omaa vaa perustarpeet eli ruoantarpeen ja sit jotai:D jaja zombikoira vast oiski ihana:3 jjoo oon vähä outo o.o
Eivät välttämättä omaa edes perustarpeita. George A. Romeron Night of the living dead:ssa ja sen jatko-osissa ne syövät vaistojen vuoksi, mutta selviävät jopa vuosia ilman ruokaa. Day of the dead:ssa eräs zombi saatiin myös koulutettua "sivistyneeksi", jolloin se ei hyökännyt ja sillä oli jopa hieman tunteita.
Taidan olla aika sairas, mutta minusta olisi todella mukavaa, jos tulisi zombie-apocalypse.
Ihmissudet taas... Olen samaa mieltä sekä Outbreak Company:n, että Ootte kyl melkosia:n kanssa...
Zombien ottamisesta lemmikiksi tuli mieleen Shaun of the dead- elokuvan loppu...- Hmmm...
Eiks lemmikit oo vähän samoi ku tyttöystävät. Ostat niille ruuat, annat asuinpaikan, ostat sille tavaroita ja palkkioks saat vähän läheisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763372
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311981Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu661224Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025