- Löysin youtube.com sivulta sanalla Tinnitus fixer frequency heti ensimmäisenä korjaavan taajuuden. Kuuntele sitä korvakuulokkeilla tai ilman korvakuulokkeita, niin sen pitäisi auttaa.
- Tämä keino korjasi minulla tinnituksen ja siksi voin suositella sitä siksi. Ziprasidoni nimistä lääkettä 40 mg aamulla ja illalla parina päivänä.
Nyt on oikeaa apua tinnitukseen
jufi
3
326
Vastaukset 3
- shhhhhhhh piiiiiiiii
otan/ostan
heti!! jos löytyy suomen apteekista!!!!???? ja todisteita tarpeex!!???? :) - ei h-pillerit auta
pitihän se arvata!!!! hullujen ja todella maanisten lääke!!! ja sivu vauikutukset älyttömät ja lista loputon!!!! :(
- Niska
Jos niin tinnitus johtuu niskasta niin tämä auttaa :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10859808#comment-57760300
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481