Kysyn ihan mielenkiinnon vuoksi

kurpizza

Kuinka moni teistä on joskus koulussa ollut kiusattu tai muuten vain yleisen pilailun kohteena? Tahtosin vain tietää, kun tänään koulussa kävi yksi vähän keljumpi juttu: Yksi rääväsuu väitti että joku poika olisi ihastunut minuun.(Se ei ole yksinkertaisesti mahdollista) En tietenkään ottanut tosissaan, servasin parhaani mukaan takaisin.
Onko teille käynyt vastaavaa? Aloitus kuuluisi varmaan "itsetunto" palstalle, mutta siellä jotain aikuisia jotka näyttävät kommentoivan ja taputtelevan päähän joku keskustelussa....

11

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

Kysykin vielä. Mie olin kiusattu koko ala-asteen ja seiskallakin jotkut pilkkasivat minua silloin tällöin. Mie olin kaikkien silmätikkuna varmaan siksi, kun en osannut suhtautua haukkumiseen "oikein" ja olin muutenkin erilainen. Sitten mie vaan omaksuin sellaisen hälläväliä -asenteen ja aloin servaamaan kiusaajia olemalla ns. liian erilainen. Jos joku tuli vaikka haukkumaan musiikkimakuani, saatoin hyvin myöntää, että kuuntelen venäläistä radiota. Sitten kun he pilkkasivat minua, olin olevinani, kuin olisin heitä parempi tai viisaampi juuri sen takia. Toimii.

• Olen ollut kiusattu. Sitten löin kiusaajaa keittiöveitsellä. Enää en ole kiusattu. :)

• Aina ollu jothain pientä irvailua taholta tai toiselta...

• kurpizza

Ok.
      Venäläistä radiota?

• Eräs trotskilainen

Radio Sputnik :)

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Radio Sputnik :)

Osaisitko suositella jotain hyvää venäläistä yhtyettä?

• Eräs trotskilainen

• Eräs trotskilainen

• kurpizza

Eikö se ollut joku venäläinen (hevi?)bändi, joka teki sen past,mat, tree- kappaleen??

• exkiusattu

joo oon ollu kiusattu meiä luoka tyyöt syrjis mua ja pojat haukkus läskiks rumaks jne... Ja otin helpost itteeni ja mua kiusattii mu harrastuste takii esim se oli hirveen hauskaa ja outoo et tyttö harrasti karatee ja partioki oli nii hauska juttu e mä partios hirveest viihtyny ku ne ihmiset oli kaikki liia tuttui toisillee mut jotenki mä e pystyny jättää sitä porukkaa ku vast vuos sit ja mun kaverit oli rinnakkaisluokal ja karateski olin niitte ihmisten takii ku siel oli pari mun kaverii ketä en sit muute pahemmi nähny :p

• Eräs trotskilainen

Mie en ole kuullut, mutta saattaisi ollakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3402
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1476
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe