Vakava pelaamista häiritsevä ongelma auttakaa!

Auttakaajoku

Äsköinen viesti taisi jäätyä joten tiivistän nyt ongelmani: Eli bekon putkitelevisio ainaki 6 vuotta ollu pelitelkkarina ja kun lainasin kaverilta red dead redemptionin alko tekee sitä että kuva menee itestää pois telkkaa joutuu ravistelee jotta kuva palaa ongelma jatku gta iv episodesissa ja muissa peleissä sitä ei ollu paitsi gta v:s toiminut siis ennen moitteettomasti telkkari ja nyt tehny sellasta että valkoset viivat telkan ylä ja alapuolella kuvaa jotka painaa kuvaa kasaan ja tekee muissakin peleissä mitä helvettiä mun oikeesti pitäs tehdä haluan nimenomaan jos on joku ratkaisu jolloinka ei tartte viedä korjaajalle tai ostaa uus vaan jonka voi tehdä itse olen 15v rockstar games fani ja en pelaa mitään muuta niin paljon kuin heidän pelejään joten olis tosi kiva nauttia niistä en ole vielä gta vitosta jaksanu vetää läpi ton ongelman takia olen reilusti puolet vetäny siitä mut joo apua haluan jotta voin joskus vetääkki sen ilman ongelmia!!!!!

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttakaajoku

      Jouduin muute ostaa turhaan johtoja ja liittimiä ennenku väri palas jouduin siis paskan liittimen takia pelaa sitä gta:ta ilman värejä pari viikkoo ja ääntä kun olin joutunu ravistelee sitä telkkaa nii kovaa et se telkka otti siihen seinään kiinni ja yks xboxin johto meni liittimen sisään! voitte kuvitella mitä helvettiä tuo telkka on aiheuttanu oikeesti todella haluan apua ennenku sekoan! Mikään ei ole minua viimeaikoina ottanu päähän niin paljon kuin tuo telkka ei edes se että olen viimeaikoina saanu nelosia kokeista ja vikaa vuotta mennää peruskoulussa parisuhdeongelmia :( viime vuonna ihastuin tyttöön mut oltii nii ujoja molemmat että meni koko vuosi hukkaan ja se lähti jo ammattikouluun ja nyt oon löytäny tytön joka varmasti uskaltas lähestyä mutta ei oo vielä tullu sekää! Piristäkää minua sanomalla edes tähän ongelmaan ratkaisu....

      • Auttakaajoku

        Ja se et saan uuden telkkarin nii uskon et se tapahtuu vasta jouluna ja en jaksa odottaa siihen asti...


      • Suoli24 ei ratkaisu.
        Auttakaajoku kirjoitti:

        Ja se et saan uuden telkkarin nii uskon et se tapahtuu vasta jouluna ja en jaksa odottaa siihen asti...

        Tarvitset ammattiauttajan apua.


      • piisami
        Auttakaajoku kirjoitti:

        Ja se et saan uuden telkkarin nii uskon et se tapahtuu vasta jouluna ja en jaksa odottaa siihen asti...

        Miten me voidaan auttaa jos sun telkka vain on huono? Kerrotaan joku yllättävä ja yksinkertainen temppu jolla kaikki paranee. Joo laita hammastikkuja sinne vapaana oleviin liitäntöihin niin ne purkaa häiritsevää ylimääräistä jännitettä. Kuvaputki on mennyttä aikaa eikä laadusta voi nauttia. Mites on voisitko mahdollisesti saada pleikkarin liitettyä tietokoneen näyttöön?

        Ja sun pitää lähestyä niitä hempukoitas, niin se homma toimii.


    • Minä täällä!

      Osta oikeasti vaan uusi telkkari, ei tarvi olla mikään 300-500€ "halpa" tv vaan voi olla joku pikku ruutu kuten.
      http://www.jimms.fi/tuote/VX238T
      tai
      http://www.jimms.fi/tuote/9H.LA2LB.QPE

      Tarvitsee vaan HDMI kaapelin. (Huom Benqun näytös ei ole sisään rakennettuja kajareita.)

      Voit myös liittää pleikan johonkin muuhun telkkuun. Mutta on turhaa viedä tota vanhaa kuvaputkitelevisiota viedä kun ei se oikeastaan sille pysty mitään tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe