Riihimäen kapakka tappelut

Miksi tappelette?

Olen kuullut juttua, että Riihimäen ravintoloissa olisi toistuvia järjestyshäiriöitä ja kapakka tappeluja. Missä rafloissa näitä nujakoita on? Ketkä siellä haastaa riitaa?

30

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+6

      Kaikkia juttuja ei pitäisi ottaa todesta. Siitä puhe, mistä puute.

    • Sara

      No kyl siel o tappelui.

      • Anonyymi

        mielenkiintoinenn aihe


    • Vanhaliitto

      Ainahan kapakoissa on tapeltu. Yleensä nujakat on sovittu rahalla tai jollain muulla tapaa. Harvemmin kapakan pitäjät ilmoittelevat tappeluista poliisille, koska poliisin ramppaaminen paikalla voisi viedä anniskeluluvat. Sitä paitsi poloisella poliisilla ei riittäisi aika joka riidan selvittäjäksi Riihimäen yössä.

      Näin se menee oikeassa elämässä.

      • tiukkapipo =)

        Kapakkatappelut on muuten yhdyssana. Mikä kumma siinä on, ettei varsinkaan nuorten kielikorva tässä kohtaa toimi.

        Eli olenko minä nyt tiukka pipo vai tiukkapipo? Vastaus nimimerkissä.


      • iiihihhihh
        tiukkapipo =) kirjoitti:

        Kapakkatappelut on muuten yhdyssana. Mikä kumma siinä on, ettei varsinkaan nuorten kielikorva tässä kohtaa toimi.

        Eli olenko minä nyt tiukka pipo vai tiukkapipo? Vastaus nimimerkissä.

        Ei, et ole tiukkapipo. Olet vain höntti, joka takertuu kielioppisääntöihin asian sijaan.


      • 3+19
        tiukkapipo =) kirjoitti:

        Kapakkatappelut on muuten yhdyssana. Mikä kumma siinä on, ettei varsinkaan nuorten kielikorva tässä kohtaa toimi.

        Eli olenko minä nyt tiukka pipo vai tiukkapipo? Vastaus nimimerkissä.

        Itse asiassa Riihimäellä ei ole yhtäkään kapakkaa, vaan pubeja, ravintoloita ja ns. yökerho.

        Jos siis tarkkoja ollaan, niin ravintolassa ei voi olla kapakka tappelua, kapakkatappelua eikä ylipäätään mitään kapakoihin liittyvää.


      • 3-19
        3+19 kirjoitti:

        Itse asiassa Riihimäellä ei ole yhtäkään kapakkaa, vaan pubeja, ravintoloita ja ns. yökerho.

        Jos siis tarkkoja ollaan, niin ravintolassa ei voi olla kapakka tappelua, kapakkatappelua eikä ylipäätään mitään kapakoihin liittyvää.

        Kapakka -sana tulee venäjän sanasta каба́к, joka on suomeksi "pub" Eli kapakka ja pub tarkoittavat yhtä ja samaa asiaa.


      • uevggeg
        3-19 kirjoitti:

        Kapakka -sana tulee venäjän sanasta каба́к, joka on suomeksi "pub" Eli kapakka ja pub tarkoittavat yhtä ja samaa asiaa.

        Elämme Suomessa, emme Venäjällä.


      • Kielitiede
        uevggeg kirjoitti:

        Elämme Suomessa, emme Venäjällä.

        joo mutta käytämme silti aika paljon venäläistä alkuperää olevia sanoja:


    • bailu-pamsu

      mispäi toi ns. yökerho o? onx uus mesta?

      • bailu-pamsu

        hei, otsikos on kirjotusmoga, -kapakkitappelut yhtee!!! monast puol kahteeki:D


    • Turhuuksien turhuus

      Täs viestiketjussa ei sitten päästy itse asiaan, vaan alettiin pilkun nu*sia äidinkielellisiä virheitä. Kukin kirjoittaa omien kykyjensä rajoissa, tarviiko toisten kirjoitus mokiin heti tarttua ja siitä alkaa vääntää. Keskityttäis itse asiaan, mistä aloittaja haluaa keskustella. Jos tulee kirjoitus virheitä, niin sitten tulee. Varmasti tuli mullakin ja vi*tu mitä sitten?

      • Laki ja oikeus

        Mitä lisäarvoa antaa kenellekään se tieto, onko jossain raflassa tapeltu vai ei? Eikö paras ratkaisu olisi aina kutsua paikalle poliisi, joka sitten päättää jatkotoimenpiteistä?


    • Yksitavuinen meno

      No voi hyvät hyssykät sentään. Tietenkin lisäarvo sillä tiedolla, että missä rafloissa toistuvia tappeluita on se, että tietää mihin Riksun rafloihin ei mene taatakseen oman turvallisuutensa mahdollisimman hyvin. ....rautalangasta saa vääntää päivänselviä asioita...

    • jortsu

      paplarissa on sikaniskat vääntäny iät ja ajat en tiedä nykyään näistä ehkä bulldog,main street

      • mävaan

        Maikkarihan on jo lopettanut toimintansa!


    • Peltsiin tappeleen

      Onko Peltosaaressa kunnon lähiö krouvia? ja jos on, niin onhan meno siellä sopivan boheemia ja vaarallista?

      • artsi23

        Tarkoititko ehkä lähiökrouvia ?


      • Anonyymi
        artsi23 kirjoitti:

        Tarkoititko ehkä lähiökrouvia ?

        Lähiökrouvissa lähiön rouvat tapaavat mielenkiintoisia ihmisiä.


    • restau-rantti

      Ravintoloissa ei tapella, sylkylät, juottolat ja räkälät ovat sitten oma juttunsa

      • fffdfddf

        missähän Riihimäellä on ravintoloita??? yks paikka taitaa olla ja sekin myy mikrotettua pakasteruokaa!!


    • Pera1

      Hei haloo kyllä noissa kuppiloissa joutuu matsaamaan välillä oikeen tosissaan, mä oon ainakin noin yheksässä kymmenestä joutunnu tappeluun et sillei, ja hyvää teki T. Pera

      • 10+18

        ...eli kannattaisi varmaankin katsoa peiliin...


      • sellaista peiliä
        10+18 kirjoitti:

        ...eli kannattaisi varmaankin katsoa peiliin...

        Voi hitsi, hitaana hämäläisenä myöhästyin taas 10 18 vei sanat suustani jotka mun piti peralle kirjoittaa jo eilen, mut tulikin kiire siinä ja jäi sanomatta, syyllinen näkyy peilistä jos pera vai viitsii katsoa


    • Anonyymi

      Mina Ole Matti pidan tapella kapakoissa, kusen housuun I koska MA voin, taistelen Jeesuksen rinnalla

    • Anonyymi

      Mina Ole Matti, harrastan kapakkatappeluja ne on hyvaa kuntoilua ja naiset pitaa hyvista tappelijoista. Taistelen Jeesuksen rinnalla

    • Anonyymi

      Kummassa niistä?

    • Anonyymi

      Savonlinnassa ei uskalla menna baariin, kun kovanaamaiset, yleensa helluntailaiset tule at urputtamaan ja haastavat riittaa. Jeesus miehet on niin vakivaltaisia

    • Anonyymi

      Minä olen Matti, harrastan kapakkatappeluja, naiset tykkää miehissä jotka osaa tapella, minä tappelen Jeesuksen nimessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe