Mikä tytöissä viehättää?

Mietiskeliä <3

Eli pojat, mistä te pidätte tytöissä. Pidättekö ujoista, rohkeista, hiljasista, äänekkäistä, laihoista, normikokosista,jne. jne. Eli vastailkaa mistä te pidätte tytöissä (omia mieli piteitä). Ja onko väliä meikkaako tyttö vai ei. Vastatkaa kaikki. Ja ihastutteko ulkonäköön vai luonteeseen. Onko kiroilevat, poöttavat, huumeita käyttävät, energia juomia juovat tai alkoholia käyttävät tytöt ns cooleja.

24

3782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdkekrieiek

      Sellane semi rohkee on kiva. Ei mitää kauheen hiljasta joka ei puhu mitään. Mä ien ite ainakaa voi sietää sellasii anorektikkoi. Ihastun tietenkin ensiksi ulkonäköön mut jos se tyttö ois kui ka hyvän näköne mutta luonne iha perseest ni ei sellast kauaa jaksa katella :). Ja en ite juo enkä polta joten en mä sellasta tyttöystävää haluais. Ja tykkään jos tuoksuu hyvälle ja kauniit silmät :)

      • ilopilleri :))

        Mustakin olis tosi kiva tietää mikä tytössä viehättää poijissa eniten :) mut enemmän olis kiva tietää millanen luonne ois kiva kuin siitä ulkonäöstä joten kirjotelkaa pojat tänne ihan rohkeesti vaan :D ei me purra teit ;) eihän tytöt?


      • Kdekerkrie
        ilopilleri :)) kirjoitti:

        Mustakin olis tosi kiva tietää mikä tytössä viehättää poijissa eniten :) mut enemmän olis kiva tietää millanen luonne ois kiva kuin siitä ulkonäöstä joten kirjotelkaa pojat tänne ihan rohkeesti vaan :D ei me purra teit ;) eihän tytöt?

        No sellane hauska, ulospäinsuuntautuva, rehellinen, luotettava :) selanen jonka kaa on kiva olla


    • adonis1

      Sellane vähä rohkeempi, joka ois ehkä vähän puheliaampi :P, huumorintajunen, ja sellane joka osais arvostaa mua, ja joka ois rehelline ja luotettava, eikä sellane "miehet on sikoja" tyyppi :P, ilonen ja ehkä vähän hellyydenkipee. Sellanen ihan normaali vartalo on mun mielestä paras, eikä semmone anorektikko, ja se joka vie mun huomion on kauniit silmät ja hymy :) Mikään ei oo ihanempaa ku tyttö osaa hymyillä kauniisti! ♥ :)

      • pojka14

        Mulla sama :)


    • Hiukset

      Itseeni viehättää tosi paljon pitkät ja hyvin hoidetut hiukset :D Ihastun helposti naisellisiin naisiin, jotka laittautuu ja laittaa hiuksiaan.

    • haa

      Ei mikää anorektikko semmone suht laiha. Ei mikää yli-ujo mut semmone joka puhuu ees vähä. Ei saa polttaa alkoholii saa juoda kun on 18 sitä en kiellä :D. Pitkät hiukset. Mukava luonteeltaan ja semmonen suht rauhallinen. Saa meikkaa kuha ei kymment kiloo pakkelii oo naamal. Eikä mikään kiroilija jokus sais käyttää kirosanoi. Tytsyn pitää olla sähäkkä sängys(ei ny oikeesti oo pakko)

    • Anonyymi

      Itse olen tyttö joka on vähän ujo mutta rehellinen ja luotettava. Pientä huumorintajuakin löytyy :)

      • Anonyymi

        Itse tykkään vähän ujoista tytöistä, koska silloin, kun heihin tutustuu luottavat he sinuun ja sinä heihin. Huumorintajukin on hyvästä ja plussaa. Kuitenkin valitettava fakta on, että teinipojilla, kuten minulla tuppas tulemaan vain kaksipuolisia vitsejä suusta. Totta kai seura vaikuttaa, mutta ainakin muiden poikien kanssa. Miten tytöt suhtautuvat nykyajan teinipoikien huumorintajuun ja vitseihin? Ahdistavatko ne vai ovatko ne hauskoja? Määrittääkö ne pojasta huonon? Itsellä on kuitenkin rajana se, että en tyttöjen asioista ikinä vitsaile. Enkä homoudesta missään nimessä, koska se on aivan tyhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tykkään vähän ujoista tytöistä, koska silloin, kun heihin tutustuu luottavat he sinuun ja sinä heihin. Huumorintajukin on hyvästä ja plussaa. Kuitenkin valitettava fakta on, että teinipojilla, kuten minulla tuppas tulemaan vain kaksipuolisia vitsejä suusta. Totta kai seura vaikuttaa, mutta ainakin muiden poikien kanssa. Miten tytöt suhtautuvat nykyajan teinipoikien huumorintajuun ja vitseihin? Ahdistavatko ne vai ovatko ne hauskoja? Määrittääkö ne pojasta huonon? Itsellä on kuitenkin rajana se, että en tyttöjen asioista ikinä vitsaile. Enkä homoudesta missään nimessä, koska se on aivan tyhmää.

        Siis tyhmää vitsailla homoudesta tai mistään muustakaan seksistisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tykkään vähän ujoista tytöistä, koska silloin, kun heihin tutustuu luottavat he sinuun ja sinä heihin. Huumorintajukin on hyvästä ja plussaa. Kuitenkin valitettava fakta on, että teinipojilla, kuten minulla tuppas tulemaan vain kaksipuolisia vitsejä suusta. Totta kai seura vaikuttaa, mutta ainakin muiden poikien kanssa. Miten tytöt suhtautuvat nykyajan teinipoikien huumorintajuun ja vitseihin? Ahdistavatko ne vai ovatko ne hauskoja? Määrittääkö ne pojasta huonon? Itsellä on kuitenkin rajana se, että en tyttöjen asioista ikinä vitsaile. Enkä homoudesta missään nimessä, koska se on aivan tyhmää.

        Kaksimikiset vitsit on vaa hauskaa :D tottakai sopivan maun rajoissa ja että osaa olla asiallinen eikä kokoajan niitä pervoja juttuja heittelee. Jos välillä jotain tuhmaa vitsiä höpöttää se on ok:)


    • Anonyymi

      Olen poika.
      Hiljainen kiltti nätti ja fiksu. Ei bilettäjä eikä muutenkaan mikään juoppo tai ahdistusta ja draamaa vääntävä pissis. Pitäisi osata ajatella ja keskustella. Mistähän tämän ihanan pojan tai tytön löydän?

    • Anonyymi

      Rauhallinen, ystävällinen ja ujo tyttö on se josta haaveillen ja olen oikeastaan ihastunut sellaiseen.

      Olen itse erittäin ujo ja varsinkin silloin kun yritän sanoa jotain vaikkapa ihastukselleni
      Multa menee suu kiinni eikä tule sanan sanaa. Osittain johtuu myös siitä että multa menee aina sanat sekasin.

      Mielestäni tytön ei tarvitse meikata ollakseen kaunis vaan kauneus näkyy ilmankin sitä.

      T: 06 poika Helsingistä

      • Anonyymi

        Saatan olla hieman vanhaaikane poika vaikka 14 että... ehhehhheee :D Keskustamielinen olen myöskin vaikka Helsingistä. Saattaa kyllä vaikuttaa siihe minkälaisesta tytöstä pitää.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan alkoholii käyttävät oo cooleja

    • Anonyymi

      Sellaset ketkä ei köytä meikkii ja on oma ittensä ja on sellane mukava ja sellane et sittekku se tulee sylii ni kattoo silmii ja hymyilew ja tarras sinuu kii

    • Tavallinen ihminen, vähän edes tekee jotain finnejen eteen (en sano että ei sais olla yhtään finniä tia mitään, mutta vähän jotain tekee että lähtis ees vähän finnejä jne tai tekee jotai että ei ois akne niin paha jos on akne ylipäätään) semmonen että osaa juunnella, ei ole ihan kokoajan äänessä, että välillä on iakaa miettiäkkin jotain asioita, semmoinen ettei ole ihan "läski" (en meinää sillee vähän vaan oikeasti todella lihava), noin 5-10 cm lyhyempi kuin itse, se on mukava, mieluusti ei meikkaa, (oon uskovainen, perheessä semmonen että ei oikeen meikkaus oo "cool") Ulkonäkö kiva asia, jos näyttää hyvältä, luonne on tärkein, semmoinen että juttelu onnistuu helposti ja sujuvasti, Huumeet, polttaminen, alkholi= red flag, en tykkää, energia juomat, että jos sitä juo samalla lailla kuin limua, se on fine, mutta jos ostaa ihan joka päviä niin se on vähän miinusta, ja voi vähän kiroilla, kuhan ei ole joka lauseessa kirosanaa. Ja että on oma itsensä.

      -13 vuotias poika jostain päin suomea

      • ja joo ruskeat silmät, semmoset että niihin "sulaa" on iso plussa :D (isosti vain oma mielipide, minun kohdalla)


    • Anonyymi

      moi oon 010 tyttö vantaalt en polta juo alkoholia tai kiroile oon 155 pitkä blodi jolla siniset silmät oon halunnu pitkään poikapuolista kaveria ja jos meillä sujuu hyvin niin vois siitä jonkun jutun tehäkkin tulkaa pojat pliis juttelee kysykää täällä mun snp jos kiinnostaa❤️

      • Anonyymi

        plussana tähän niin en meikkaa ku.joskus harvoin ja oon aktiivinen sängyssä ja niiiiiin toivon että joku tulis sanoo jotain.

        oon myös semmonen persoona joka hymyilee ja nauraa paljon mutta osaan ottaa asiat myös vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        plussana tähän niin en meikkaa ku.joskus harvoin ja oon aktiivinen sängyssä ja niiiiiin toivon että joku tulis sanoo jotain.

        oon myös semmonen persoona joka hymyilee ja nauraa paljon mutta osaan ottaa asiat myös vakavasti.

        Siis vittu ootko oikeasti 010 ja " aktiivinen sängyssä " Siis vittu tiedätkö edes että se tarkoittaa se*sin harrastamista, (joka ei miten ton ikäisille fyysisesti eikä todennäköisesti henkisesti tee hyvää sillä FAKTA on että kukaan noin nuori ei siihen ole valmis ei fyysisesti eikä henkisesti) UNOHA tää palsta ja se*** ja ole lapsi vielä kun ehdit sillä aikuisena VARMASTI vituttaa kun haluis olla lapsi taas


    • Anonyymi

      Täälläpä puhua höpöttää ny täysikänen.

      Elikkä tykkään tytöistä jotka...

      -kiusais leikillisesti
      -ois ystävällisii
      - huumorintaju ois hyvä
      - ymmärtäväinen myös

      Sievä asia tytöissä on niitten viaton ilme, tyttöjen speciality.

    • Anonyymi

      Tässäpä puhuu 18v mies. Mä tykkään tytöistä jotka tykkää liikunnasta, on ystävällisii, huumorintaju on hyvä jaaa..... siinäpä se

      Muillekkin 18v tytöille terveisiä minulta 😍😘
      Ps. Asun Siilinjärvellä

      En tiedä olisinko edes tyttöjen mieleen.

    • Anonyymi

      Kiva luonne kaunistaa 'rumankin' tytön maailman ihanimmaksi tytöksi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe