Outo yhteys rakkaaseen

tuleva noitako :)

Mistähän tämän aloittaisi... Tapasin vajaa vuosi sitten miehen, jonka kanssa nyt seurustelen. Olin tuolloin vielä toisessa suhteessa, jota en ajatellut lopettavani nykyisen vuoksi. Meidän oli alun alkaen todella vaikeaa olla erossa toisistamme. Hän oli silti mielestäni niin hieno ja tärkeä ihminen, että halusin ennemmin hänen jäävän vapaaksi elämään elämäänsä, kuin odottelemaan että saisin sotkuisen suhde-elämäni kuntoon. Hän ei voinut ajatellakaan muuta kuin jäädä odottamaan minua. Nyt olen eronnut ja olemme yhdessä tämän miehen kanssa, mutta emme edelleenkään voi nähdä toisiamme kovin usein ja joudumme myös jossain määrin salailemaan seurusteluamme.

Tunteemme ovat kuitenkin voimakkaat ja molempien käyttäytyminen on erilaista kuin aikaisemmissa suhteissa. Oikeastaan kaikkiin asioihin suhtautuminen, reagoiminen jne. on voimakkaampaa. Rakkaus on todella voimakasta ja samoin myös kipu. Kumpikaan ei olisi ajatellut kokevansa näin, mutta silti kaikki yhteinen tuntuu samalla hyvin luontevalta, helpolta, eivätkä tuntemukset sumenna kuitenkaan järkeä.

Intuitioni on ollut aina keskimääräistä vahvempi, mutta nyt päästään itse asiaan. Ajattelen häntä tietenkin päivisin ja pystyn usein kysymättäkin tietämään milloin hänellä on poikkeuksellisen huono päivä töissä. Jotenkin vain tiedän. Käytämme kommunikointiin enimmäkseen ilmaista kännykän chattia ja osumme todella omituisiin aikoihin yhtäaikaa paikalle. Esim. hän käy aina hyvin aikaisin ja täsmällisesti nukkumaan, itse taas myöhemmin ja kellonaika saattaa heittää kolmekin tuntia. Hän on herännyt uniltaan hyvin usein n. puolen tunnin tarkkuudella, aikana kun menen nukkumaan, siis ilman että olen koskenutkaan puhelimeen. Ohjelma siis näyttää tarkan ajan milloin hän on kirjautunut chatti-ohjelmaan.

Sitten on muitakin sattumuksia, joissa esim. olen aistinut hänen olevan murheellinen ja se on tarttunut minuun ja muutakin... Päähäni tuli kerran melko harvinainen kappale (joka sopi meihin loistavasti - siksi tuli päähän), johon olin tutustunut yhden melko harvinaisen leffan yhteydessä. Soitin sen hänelle ja puolen tunnin päästä tuo kyseinen elokuva tulikin telkkarista. Vannon ettei minulla ollut mitään hajua etukäteen siitä, enkä ollut katsonut ohjelmatietojakaan mistään, sekin on täysin varma. En edes aiemmin.

Outoja unia jne. on tietysti myös, mutta niiden katson olevan ennemmin alitajunnan viestejä.

Mitähän tähän voisi sanoa? Onko mahdollista että näin suuri välittäminen on avannut jonkin yhteyden? Ja kannattaisiko yhteyttä jotenkin kehittää? Ja ennenkaikkea - miten?

2

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvo1

      Hei. Googleta kaksoisliekki tai twin flame...

    • Hieno yhteys, onnea.

      --Onko mahdollista että näin suuri välittäminen on avannut jonkin yhteyden--

      Kyllä, teille on avautunut Chat-yhteys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe