Herra baarinpitäjä

upm007

Fiksua toimintaa baarinpitäjältä mollata niitä vähäisiäkin asiakkaita. Eiköhän se kaikki tietävä tehtaan porukka tuo leivän herra baarinpitäjänkin pöytään?

14

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lat3

      Oon kans joskus ihmetelly erään pubin pitäjän puheita omista asiakkaistaan. Ne asiakkaat kuiteski sen palkan maksaa.

    • vaiti4

      Eikö asiakaspalvelijalla ole vaitiolovelvollisuus ?

    • Hilja Maitotyttö

      No Hiljahan tässä vaan toteaa mitä ne Yhtyneitten äijät ovat tehneet. Ja sitä omaa elämäänihän minä toki elän, poissa sieltä piippujen varjosta missä eläminen toisten kytittävänä oli sangen surkuhupaisaa.

    • jämsänpuolelta

      Koskelaiset ovat pomoja, anteeksi kirjoitusvirhe.

    • mallu

      Eiköhän tuolla baarissa käy muitakin kun tehtaan porukkaa ja baarinpitäjä ei tainnut kuitenkaan puhua asiakkaan henkilökohtaisista asioista

      • humallu

        En edes tiedä mistä baarista on kyse,mutta mitä väliä sillä on mitä puhutaan.
        Eikös ole kiva kun puhutaan ettei unohdeta kokonaan.
        Ja jos joku ei osaa käyttäytyä niin miksi sitä salata.Pitää katsoa peiliin.


      • mallu

        Puhupas


      • En minä vaan muut..

        olen itekki kuullu tiskillä istuessani äijän puhuvan työntekijälleen asiakkaastaan. ei mitenkää nätisti. eikä sitä mitenkään hiljaisesti sanonu. varmaa halus et kuulen sen. no eihän se mies mikään siististi puettu ollu, mutta ehjät vaatteet kuiteski. tarviiko sitä sit kaikille kuuluttaa


      • pöö
        En minä vaan muut.. kirjoitti:

        olen itekki kuullu tiskillä istuessani äijän puhuvan työntekijälleen asiakkaastaan. ei mitenkää nätisti. eikä sitä mitenkään hiljaisesti sanonu. varmaa halus et kuulen sen. no eihän se mies mikään siististi puettu ollu, mutta ehjät vaatteet kuiteski. tarviiko sitä sit kaikille kuuluttaa

        No tästähän selvän sai :S


      • Juoruämmät
        En minä vaan muut.. kirjoitti:

        olen itekki kuullu tiskillä istuessani äijän puhuvan työntekijälleen asiakkaastaan. ei mitenkää nätisti. eikä sitä mitenkään hiljaisesti sanonu. varmaa halus et kuulen sen. no eihän se mies mikään siististi puettu ollu, mutta ehjät vaatteet kuiteski. tarviiko sitä sit kaikille kuuluttaa

        Kannastas istua mieluummin tuolilla kuin tiskillä, ei putoo niin korkeelta??


    • spiritman

      Totta turiset uupeeämmä007

    • En minä vaan muut..

      Mitä on Mollaaminen?

      Käsitykseni kultaisen kaavakkeen mukaan mollaus on: Väheksymistä.. Kuka on ja millä tapaa vähätellyt ketään?
      Tää on kyllä sangen jännä palsta, ja tällä sangen jännällä palstalla viihtyy nämä sangen jännät ihmiset joilla ole pokeria käydä suoraan kysymässä.. Vaan täällä haihatellaan ja ryhmässä sen kuin tyhmyys tiivistyy. :)

      • TYHMÄ

        Mitä pitäisi käydä suoraan kysymässä? Kyselikö joku jotain? T:tyhmä


    • catgo999

      Samaa olen miettiny et miksi tuollaisia pitää puhua. jos puhutaa samasta herrasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe