Olen 8kk ikäisen vauvan äiti, eikä meillä ole yhtään vauvaperhe-tuttuja. Olisikin ihan kiva käydä jossain missä lapsi näkisi muita lapsia, ja kieltämättä itsekin olisi kiva saada aikuista juttuseuraa ja "vertaistukea" muista äideistä. Mites esim. nuo perhekahvilat oikeen "toimii", sinnekö vaan paukastaan sisälle vauvan kanssa. Mitä siellä tehdään? Ilmeisesti kahvia ainakin saa nimestä päätellen :D Millainen tunnelma siellä on, käykö paljon ihmisiä, vai onko yleensä joku sisäpiiriporukka johon ei kehtaa mennä mukaan (olen aika ujo..)? Kokemuksia siis kaipaan ja vinkkejä yleensäkin paikoista missä vauvan kanssa olisi kiva käydä. Tampereella asutaan joten varsinkin täällä olevia paikkoja.
Perhekahvilat ym. (TRE)
Yks äippä
1
136
Vastaukset
- Delusion
Heippa, asutteko missapain tamperetta? itse olen 11kk tyton aiti peltolammilta. jos kiinnostaa jutella lisaa niin heita sahkopostia tahan... ma en viiti tahan omaani laittaa, koska siina nakyy mun koko nimi :)
ps. androidilla ei toimi s.kielinen nappaimisto... pahoittelut!
-Leena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1192744- 872411
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651880- 561807
- 1721785
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581586Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461576- 1231393
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3881311Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279