Olen 8kk ikäisen vauvan äiti, eikä meillä ole yhtään vauvaperhe-tuttuja. Olisikin ihan kiva käydä jossain missä lapsi näkisi muita lapsia, ja kieltämättä itsekin olisi kiva saada aikuista juttuseuraa ja "vertaistukea" muista äideistä. Mites esim. nuo perhekahvilat oikeen "toimii", sinnekö vaan paukastaan sisälle vauvan kanssa. Mitä siellä tehdään? Ilmeisesti kahvia ainakin saa nimestä päätellen :D Millainen tunnelma siellä on, käykö paljon ihmisiä, vai onko yleensä joku sisäpiiriporukka johon ei kehtaa mennä mukaan (olen aika ujo..)? Kokemuksia siis kaipaan ja vinkkejä yleensäkin paikoista missä vauvan kanssa olisi kiva käydä. Tampereella asutaan joten varsinkin täällä olevia paikkoja.
Perhekahvilat ym. (TRE)
Yks äippä
1
172
Vastaukset
- Delusion
Heippa, asutteko missapain tamperetta? itse olen 11kk tyton aiti peltolammilta. jos kiinnostaa jutella lisaa niin heita sahkopostia tahan... ma en viiti tahan omaani laittaa, koska siina nakyy mun koko nimi :)
ps. androidilla ei toimi s.kielinen nappaimisto... pahoittelut!
-Leena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897