Elikkäs minulla on isot ja raskaat rinnat, imetys ei onnistu istualteen ja joudun imettämään makuulteen. Tämä vaivaa minua, sillä haluaisin oppia imetyksen istualteen niin että uskaltaisi joskus johonkin lähteä ja voisi vaikka telkkua katella samalla, vaikka se ei nyt tärkein asia kuitenkaan ole. Kiirettähän tässä ei sinäänsä ole kun poika on vasta päälle viikon ikäinen. Tuntuu vaan niin hankalalta kun aina täytyy sängylle mennä syöttämään poika.. Pelottaa jos se ei koskaan onnistu :( Neuvolasta sanottiin, että jos vauvalle antaa pullosta maitoa niin hän tottuu helposti siihen eikä rinta meinaa kelvata enää. Haluaisin kuitenkin imettää vielä pitkän aikaa..Miten te muut iso rintaiset olette imettäneet? Kaipaisin vinkkejä ja neuvoja kovasti!
Imettäjät!
4
173
Vastaukset
- kaunotar
Itselläni ei ole tuollaista ongelmaa vaan koko on b70 erittäin sirot ja kiinteät kuten kroppani.Itse en ole lehmä, joka istuu sohvalla lihomassa isot utareet sylissä.Heitätkö ne olan yli välillä? olet varmasti hyvin lihava kun et enää sänkyyn pääse.
- Hohohoo...
Voi, harmi, että sinulle ei ole suotu kunnon rintoja. Itsehän olen hoikka ja kuppikokoni imetysaikana oli 70G, normaalisti 70D.
- Mymmelitär
Mulla hyvänä apuna oli imetystyyny! Kyllä se siitä pikku hiljaa alkaa luonnistumaan!
- ....................
MInulla on kuppikoko varmaan joku E tai isompi tällä hetkellä, ja minusta juuri koko ja se että vähän roikkuvat tekee imetyksestä ihan älyttömän helppoa =D
Enemmänkin ihmetyttää että miten onnistuu pienillä rinnoilla tuo imetys =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812