Honda näemmä laajentaa CBR-mallistoaan tuomalla kehiin CBR650F:n. Meikäläinen antaa ison plussan tuosta tehosta/väännöstä, tehoa on alle 70kW, eli saa A2-pyöräksi, mutta vääntöä on saman verran ja ehkä enemmänkin kuin 600F:ssä.
Ulkonäöllisesti ihan menevän näköinen, naama on tosin hiukan tommonen, ei oikein iske tuo yksi keskellä oleva "kupu". Samaten äänenvaimennin saisi olla pitkä ja kiiltävä, kuten esimerkiksi 500R:ssä tai vanhemmissa 125:ssä.
Mutta mitäpä on porukka mieltä?
http://www.bike.fi/etusivu/honda-esitteli-uuden-cb650f-ja-cbr650fmallin
Honda CBR650F
Uutta pukkaa
2
548
Vastaukset
- hiss1
Korvaa ilmeisesti nykyisen hornetin . Kyllä nuo maitotonkan kokoiset vaimentajat kuuluvat museoon .
- Ei suuria tunteita
Eihän se suuria tunteita aiheuta. Oikea suunta on kuitenkin vähentää tehoja ja kasvattaa alavääntöä. Oma CBF on vasta sisäänajettu eli eipä tarvitse ihan lähivuosina lähteä uutta mallia kuitenkaan testaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815